Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Lekker Lisitano, ik zag het al voorbij komen op insta.
Suliko koel je dan niet enorm af als je na het lopen nog zo'n eind moet fietsen?
Ik heb dat zelfs met de verwarming in de auto op standje vulkaan. Tijdens het lopen nergens last van, maar na het lopen in de auto op de terugweg koel ik enorm af (als het kouder is dan 10 graden buiten). Zelfs als ik een droog shirt aandoe, wat ik altijd doe. Ik stap vaak klappertandend onder de douche.
Waar wil je gaan lopen?
Supervixen schreef:Lekker Lisitano, ik zag het al voorbij komen op insta.
Suliko koel je dan niet enorm af als je na het lopen nog zo'n eind moet fietsen?
Ik heb dat zelfs met de verwarming in de auto op standje vulkaan. Tijdens het lopen nergens last van, maar na het lopen in de auto op de terugweg koel ik enorm af (als het kouder is dan 10 graden buiten). Zelfs als ik een droog shirt aandoe, wat ik altijd doe. Ik stap vaak klappertandend onder de douche.
Waar wil je gaan lopen?
Samantha_ schreef:Ja de pijn blijft, ook met stukje wandelen. Ga in mn lunchpauze langer wandelen, misschien dat het dan weggaat. Fysio zegt zondag pas weer lopen.
Begin m wel een beetje te knijpen voor Rotterdam. Fysio en arts zeggen het kan nog. M’n trainer zegt, skippen en aansterken voor Amsterdam. Maar ik heb ergens het gevoel dat ik na nog een marathon het wel mooi geweest vind met die afstand, en dan heb ik 2 keer Amsterdam gelopen en niet #demooiste.
Maar ik wacht af, de arts zei, als je nu 23 km zo hebt gelopen zonder al teveel last, heb je de conditie wel, dan is het niet erg dat we nu een paar weken rustig aan doen.
Maar ik wil graag nog een keer 30, 32 en liefst nog 35 voor die tijd lopen. En dan ook niet in de 3 weken voor Rotterdam.
Ja die zetmeel dingen blijven prima.
Mijn laatste van florijn loop was hout, en heel mooi groot.
Wat ik ook stom vind is als de afstand er niet opstaat. Volgens mij is dat bij marathon Amsterdam? Dat ik de hele loop en iemand anders een kwart en we krijgen dezelfde medaille.
iirrssjjee schreef:@lisitano, ik heb op Scheveningen voor het laatst gerend, dus dat is nu een maandje geleden. Daarna veel last van op en af ziek en soms wat last van weke enkels. Ik vond het dus wel mooi geweest