SusanH schreef:Losloopgebied hier valt tegen hoor. De gebiedjes die er zijn zijn klein.
Ze hebben best veel los kunnen lopen sowieso bij hondzelleboog het bos in is gelijk een heel losloopgebied. Misschien is het dan niet overal duidelijk verder weg staan ook verschillende bordjes of plaatjes. En er is een stuk gravel waar naast een mountainbike pad loopt daar mogen honden los maar daar fietsen ze dus kennelijk liever over Gravel wat wandelpad is daar ben ik een bospaadjes op gegaan dus afgeweken van mijn route daar heb ik ze ook veel los gehad behalve waar kleine rode plaatjes hingen met een hond aan een lijn en ik ben stiekum bij de meertjes geweest (er staat zo'n vee uhm kooi) maar die stond open dus je kon zo doorlopen. Ik dacht dan kan ik dat een keer beter zien. Daar kun je normaal niet bijkomen.
Wij hebben iig lekker gewandeld
Moet wel zeggen ik was van plan naar Wolfheze te gaan maar daar stikt het van de wolven schijnt en toch liep ik gister ook wel erg oplettend op de stukken waar ik van mijn route afweek en waar het dus rustig was.