Haha op vrijdag verwachten we allemaal van Lizard mooie foto's. Grappig. Ik heb vandaag 16km gefietst. Deze week al meer dan 60km gefietst. Wandelen dit weekend weer oppakken. Dan gaan we namelijk kamperen in Overijssel.
Neen Goof!!! Hier is het flink losgaan in de tuin. Vandaag was ik aan het bosmaaieren en toen sloegen de grasprietjes hun grasjes tegen elkaar en zongen "sliep uit, sliep uit", "volgende week zijn we weer terug. " Ik hoor ze lachen en groeien. Dus voorlopig ben ik nog onder de pannen met 6700 vierkante meter.
In juli is het zo heet dan is het maaien weer normaal.
Gaaf Gaucho en SdaphneS! Veel plezier. Ik ga morgen naar de Franse Adrennen
gaucho
Geplaatst: 29-04-22 18:54
Ah, dan ben ik komende week ook dichtbij SdaphneS. Morgen met de camper naar Brabant. Maandag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis en ben ik overdag daar het grootste deel van de week, en 's avonds bij mijn vriend en kids op De camping in Lemelerveld.
Haha dat is wel een unicum hier, niemand wezen wandelen Ik ga denk ik morgen een blokje om doen. Ben niet zoveel aan het wandelen de laatste tijd omdat de onderkant van mijn rechtervoet steeds opzwelt en pijn gaat doen na belasting. Gaat iets niet helemaal goed
Verwacht morgen dan wel weer allemaal mooie wandelfotos van iedereen!
moonsparkle
Geplaatst: 29-04-22 19:48
Wat een prachtige foto's op de vorige pagina
gaucho
Geplaatst: 29-04-22 21:26
Dit komt het meest in de buurt van een zonsondergang.
Verder is het echt schrikbarend droog, zelfs op het normaal natte veen hier.
Hopelijk krijgen we morgenochtend de voorspelde (kans op een) bui. En daarna weer zon om onder te wandelen Tis erg droog inderdaad…
Faringo
Geplaatst: 30-04-22 06:39
Zo zaten we te wachten op elkaars foto's...ik ben ook niet geweest gisteren. Heb wat moeite weer in het ritme te komen na m'n mooie dagen in Valencia. Wie weet vandaag, maar het weer ziet er nog saai en grijs uit. Volgend weekend in ieder geval weer verder met het Pieterpad, veel zin in.
Leuk gaucho het Nederrandpad. Daar zitten vast ook prachtige etappes bij.
Heeft niets met wandelen te maken, hoewel toch een beetje. Ik heb een plaatje laten zetten gisteren. Zon, zee, reizen, bergen (dus toch ook een beetje wandelen) en nog iets aan persoonlijke betekenis.