MarlindeRooz schreef:Tegen de tijd dat ik aan de beurt ben zijn er vaccins te veel.
gewoon vermengen met het waterkanon op het museumplein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pandora2 schreef:Omwille van de ( weliswaar zeer kleine) kans op trombose ?
Wel een beste soap ditEerst werkt het onvoldoende bij ouderen dus enkel 55- wordt ermee gevaccineerd en plots kan het bij jongere mensen trombose veroorzaken dus het wordt enkel aangeraden voor 65+.
Pandora2 schreef:Het is niet gezegd dat het in de UK niet gebeurd. Integendeel, dat zijn ook maar mensen die gevaccineerd werden![]()
Maar het komt niet naar buiten hoogstwaarschijnlijk.
AstraZeneca - Oxford University... zo'n heilige boontjes zijn die engelsen nu ook weer niet.
sureido schreef:Dat kan en mag, maar ik twijfel gewoon of ik dit vaccin wil. En fijn, dat hier staat waar je op moet letten, maar dat klinkt al helemaal niet bevorderlijk voor iemand van 23 die van covid ‘n klein beetje ziek geworden is
Heb veel vriendinnen in de zorg en een deel twijfelt of ze een tweede willen omdat ze zó ziek zijn geworden. Het lijkt wel hoe jonger hoe zieker.
Dus misschien wacht ik wel tot ik een ander kan nemen. Misschien neem ik hem als ik de oproep heb wel. Maar met oog op mijn exchange heeft AZ weinig zin met de tijd die daar tussen zit. Dat haal ik nu al bijna niet meer en heb nog geen eens een afspraak.
Pandora2 schreef:Omwille van de ( weliswaar zeer kleine) kans op trombose ?
Wel een beste soap ditEerst werkt het onvoldoende bij ouderen dus enkel 55- wordt ermee gevaccineerd en plots kan het bij jongere mensen trombose veroorzaken dus het wordt enkel aangeraden voor 65+.
sureido schreef:purny schreef:Maar hoeveel mensen zijn er ondertussen geënt met AZ en is dit wel goed gegaan? Een hele hoop meer!
Dat kloptmaar bij mij is bijv het risico op ernstige Corona ook echt heel erg klein. Dat weegt misschien bij mij anders dan iemand van 50-60.
purny schreef:Maar hoeveel mensen zijn er ondertussen geënt met AZ en is dit wel goed gegaan? Een hele hoop meer!
secricible schreef:purny schreef:Maar hoeveel mensen zijn er ondertussen geënt met AZ en is dit wel goed gegaan? Een hele hoop meer!
25 gevallen op 22miljoen vaccins meen ik.
Heel rationeel is de kans op besmetting en ernstig verloop van corona veel groter dan 22 op 22miljoen natuurlijk, ook als je jong bent. Maar ik snap sureido gevoelsmatig ook wel.
secricible schreef:Die had ik nog niet gezien.
Vooral bijzonder hoe die cijfers in Duitsland zo afwijken van de rest van de EU. Ik heb die cijfers nog nergens anders zo gezien.