En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:40

Lieve Roby wat gaat het toch oneerlijk snel.
Bij elke update breekt mijn hart een stukje meer.

MB bedankt voor de update.
Ook voor jou heel veel sterkte.

Sabahartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:41

Ik heb er geen woorden voor. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik zit met tranen in mijn ogen. Dikke kus en knuffel.

Sonja_vR

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:42

ik hoop dat je nog kunt genieten van momenten samen met je geliefden Roby :(:)

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:42

Ik wens voor jou dat je, als het moment daar is, weg kunt zweven, licht als een veertje, gedragen door liefde.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:44

Wat een heftige update maar ik hoop ook dat de morfine jouw pijn een beetje wegneemt.
Ik sta verder ook een beetje met mijn mond vol tanden, ik vind je zo'n sterkte vrouw, ik ben dankbaar dat je dit allemaal met ons deelt, het doet je weer beseffen hoe dankbaar we moeten zijn dat we op deze mooie aardkloot rond mogen lopen.
Ook van mij een hele dikke virtuele knuffel voor jou Roby.
MB thanks voor de update en sterkte.

Afbeelding

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:45

Nog regelmatig vraagt Marissa, mama wanneer gaan we weer naar spijkenisse, naar Amber? Weer spelen in de speeltuin daar.

Ik kom niet vaak meer in spijkenisse, alleen nog voor crematies lijkt het. Vanuit almelo met paarden in eigen beheer ga je nu eenmaal niet zomaar even een dagje ver weg. Ik ben blij dat ik je eind augustus nog even heb kunnen zien, even een momentje zorgeloos in de speeltuin met de kids. Kort, want ik moest naar een crematie, maar fijn. We delen met het mbt zoveel mooie herinneringen; de meetings, met zijn allen slapen bij mij op stal maar ook de kleine meetings onderling. 6 jaar inmiddels zijn we een onderdeel van elkaars leven.

Regelmatig denk ik terug aan de grote meeting bij mij, toen we net bianca waren verloren en die vlinder in de studio waar we sliepen, alsof ze toch bij ons was. Het was gezellig en fijn. Jammer dat we dat nooit meer zo gedaan hebben. Even vielen we een beetje uit elkaar, maar sinds een goed jaar zijn we weer regelmatig in het topic. We wilden nog een meet doen maar het kwam er niet van.

Meer dan eens beseffen we nu hoe belangrijk het is om buiten het normale drukke leven om ook af en toe tijd voor elkaar te nemen. Elkaar af en toe op te zoeken, dingen met elkaar te delen.

Jij was onze ts, degene die het eerste mbt topic startte. De stammoeder. Vanuit de topicmama naar de stammoeder; ik ga je zo onwijs missen... je frisheid en felheid, je gedrevenheid om elkaar te beschermen en voor elkaar op te komen. Je bent voor altijd in ons hart. En we zullen het delen met je meisjes, jouw uitspraken, foto's, herinneringen. Gebundeld voor altijd.

Nu is het tijd om los te laten. Je hebt alles goed geregeld en meer tijd gehad dan je had gedacht. Het is nooit genoeg maar als het op is is het op. Neem de mooie herinneringen met je mee en wees er gerust op dat alles met je meiden goed komt. Ze zijn geliefd en verzorgd. Ze zullen uitgroeien tot een paar mooie meiden waar je trots op kunt zijn. We houden van je!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:45

Ik moest aan t liedje "The drugs dont work" van The Verve denken.

All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down
And I hope you're thinking of me
As you lay down on your side

Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'll see your face again
Now the drugs don't work
They just make you worse
But I know I'm on a losing streak
'Cause I passed down my old street
And if you wanna show, then just let me know
And I'll sing in your ear again

Now the drugs don't work
They just make you worse
'Cause baby, ooo, if heaven falls, I'm coming, too
Just like you said, you leave my life, I'm better off dead
All this talk of getting old
It's getting me down my love
Like a cat in a bag, waiting to drown
This time I'm comin' down

Now the drugs don't work
They just make you worse
'Cause baby, ooo, if heaven falls, I'm coming, too
Just like you said, you leave my life, I'm better off dead
But if you wanna show, just let me know
And I'll sing in your ear again

Now the drugs don't work
They just make you worse
Yeah, I know I'll see your face again.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:52

Afbeelding

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:55

peach2001 schreef:
Nog regelmatig vraagt Marissa, mama wanneer gaan we weer naar spijkenisse, naar Amber? Weer spelen in de speeltuin daar.

Ik kom niet vaak meer in spijkenisse, alleen nog voor crematies lijkt het. Vanuit almelo met paarden in eigen beheer ga je nu eenmaal niet zomaar even een dagje ver weg. Ik ben blij dat ik je eind augustus nog even heb kunnen zien, even een momentje zorgeloos in de speeltuin met de kids. Kort, want ik moest naar een crematie, maar fijn. We delen met het mbt zoveel mooie herinneringen; de meetings, met zijn allen slapen bij mij op stal maar ook de kleine meetings onderling. 6 jaar inmiddels zijn we een onderdeel van elkaars leven.

Regelmatig denk ik terug aan de grote meeting bij mij, toen we net bianca waren verloren en die vlinder in de studio waar we sliepen, alsof ze toch bij ons was. Het was gezellig en fijn. Jammer dat we dat nooit meer zo gedaan hebben. Even vielen we een beetje uit elkaar, maar sinds een goed jaar zijn we weer regelmatig in het topic. We wilden nog een meet doen maar het kwam er niet van.

Meer dan eens beseffen we nu hoe belangrijk het is om buiten het normale drukke leven om ook af en toe tijd voor elkaar te nemen. Elkaar af en toe op te zoeken, dingen met elkaar te delen.

Jij was onze ts, degene die het eerste mbt topic startte. De stammoeder. Vanuit de topicmama naar de stammoeder; ik ga je zo onwijs missen... je frisheid en felheid, je gedrevenheid om elkaar te beschermen en voor elkaar op te komen. Je bent voor altijd in ons hart. En we zullen het delen met je meisjes, jouw uitspraken, foto's, herinneringen. Gebundeld voor altijd.

Nu is het tijd om los te laten. Je hebt alles goed geregeld en meer tijd gehad dan je had gedacht. Het is nooit genoeg maar als het op is is het op. Neem de mooie herinneringen met je mee en wees er gerust op dat alles met je meiden goed komt. Ze zijn geliefd en verzorgd. Ze zullen uitgroeien tot een paar mooie meiden waar je trots op kunt zijn. We houden van je!

Ik weet telkens niet goed wat te zeggen,
Maar hier sluit ik me bij aan!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:57

Er komen hier zoveel mooie woorden voorbij terwijl ik nog steeds in de 'ik weet niet goed wat te zeggen'-stand sta...... ook al kan ik de juiste woorden niet vinden, in gedachten ben je bij me, Roby :(:)

MB, ook voor jou heel veel sterkte :(:)

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:01

Pff dit gaat toch allemaal veel te hard, ik gun je nog zoveel tijd met je dierbaren...

Met al de woorden die al gezegd zijn vallen mijn woorden die ik zou kunnen zeggen in het niets. Kan niet anders dan mij aansluiten bij de woorden die al gezegd zijn.

Roby, ik ken je niet en jij mij niet maar je verhaal grijpt me zo ontzettend aan.. Ik wens je nog fijne tijd met je dierbaren, bedankt dat we een inkijkje mochten krijgen in jouw reis.
Laatst bijgewerkt door Eefsel2109 op 12-11-19 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:02

Lieve Roby, wat vervelend dat je zoveel medicatie nodig hebt, ik hoop dat ze nu goed helpen om zo min mogelijk pijn te hebben. Spaar de weinige wakkere momenten om tijd door te brengen met jouw lieve man en meisjes. Ik denk aan jullie :(:)

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:02

Lieve Roby, hopelijk heb je nu geen pijn meer en zijn er nog momenten waar je met je man, kinderen en familie dicht bij elkaar kan zijn Y;(

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:03

Dat gevoel herken ik zo Oscar.

Bijna een jaar geleden was ik met Tanya op pad om een groot SS pakket te mogen maken voor jou en je gezin. Deze hebben we persoonlijk bij je afgeleverd. Een jaar ervoor of 2 jaar ervoor had ik jou ook als lootje en wat genoot ik om een pakket voor je te mogen maken. Dat was een feestje. Ik heb zoveel bewondering voor je. Ik hoop dat je met trots op jezelf terug kan kijken wat jij op Bokt ontketend hebt met je topic en hoe je in het leven staat. Je bent een powervrouw

En MB :(:)

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:06

Alleen maar liefde :*

Jannie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:08

Dank je wel voor het kijkje wat je ons gegeven hebt in je leven, je liefde voor de mensen om je heen, je humor, je directheid, je eerlijkheid en je openheid.

Hopelijk voel je de aanwezigheid van alle liefde voor jou van de mensen om je heen. Dat je omringd door deze liefde sterk genoeg mag zijn om het leven los te kunnen laten.

Je hebt een onuitwisbare indruk op heel veel mensen gemaakt.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:15

Pfoeee wat een vervelende update geeft MB ons.
Heb het idee dat we je iedere dag wat meer los "moeten" gaan laten, kan mij
nog steeds niet inbeelden wat er nu door jou heen gaat, het loslaten van je mooie meiden,
je man, je ouders en alle andere dierbaren.

Ik ben je dankbaar Quera! Jij hebt mij laten beseffen, dat de gewone dagelijkse dingen, eigenlijk
helemaal niet zo gewoon en vanzelfsprekend zijn, en daar wil ik je echt heel erg voor bedanken! Vreselijk dat jij hier de hoofdprijs voor moet betalen, daar kan ik nog steeds niet bij.

:*

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:24

Ro, ik kwam je verhaal een jaar geleden tegen op facebook. Je moest zeer snel stoppen met het geven van borstvoeding. Ik weet nog hoe me dat toen al aangreep. En toen, toen kwam ik je tegen hier op bokt. En ik heb je topic altijd gevolgd. Maar nooit geweten wat ik kon zeggen. Het komt zo dichtbij...

Ro, ik vind jou een powermama, een krachtige, positieve vrouw. Ik hoop dat je pijnvrij en helder kunt zijn, omgeven met liefde door degenen die jou lief zijn. Ook al ben je dadelijk niet meer in fysieke toestand op aarde, je bent en blijft altijd bij jouw meisjes. Ze zullen jouw onvoorwaardelijke liefde blijven voelen en zich gedragen voelen door jouw kracht.

Mijn kaarsjes branden voor jou en je gezinnetje

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:29

S_zanne schreef:
[ Video ]

Alleen maar liefde :*

Wauw. Hij blijft zo bijzonder. Ik luister elke dag christelijke radio in de auto en deze komt af en toe ook langs. En elke keer als ik hem hoor denk ik aan jou Ro. Geniet van de momenten die je hebt :*

En bedankt, onwijs. Dat heel bokt met je mee mocht kijken in jouw leven, de foto's die je hebt gedeeld, de woorden die je gesproken hebt, de kracht die je heb laten zien.

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:37

Iedere dag kijk ik naar dit topic, ook als ik druk ben of haast heb, iedere dag ben je wel in mijn gedachten. Wat een verschrikkelijk iets maak je/jullie mee! Ik had jullie net als alle andere bokkers nog zoveel tijd samen gegund!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:38

peach2001 schreef:

Beter kan ik het niet omschrijven. Hier sluit ik me ook bij aan.

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:38

droversrun schreef:
Nog niet eerder gereageerd in dit topic, eigenlijk ook alleen aangeklikt een jaar geleden toen je net de uitslag had gekregen en toen dacht ik; je bent nog zo jong en hebt een mooi gezin en net een baby erbij, dit moet gewoon goedkomen.

Nu dit topic weer tegengekomen en terug gelezen... Jeetje wat is dit bizar snel gegaan met een vreselijke uitkomst. Lieve Roby, heel veel sterkte voor jou en iedereen die jou liefheeft. Ik hoop dat je zonder pijn toch nog kan genieten van de kleine momenten.

Hier sluit ik mij bij aan, Ook ik heb in het begin je topic geopend en lees nu hoe snel het is gegaan...

Pino96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:42

Ook ik denk iedere dag aan je, hoe moet dit toch voor jou zijn. Hoe oneerlijk zal het aanvoelen. Je zet mij met beide benen weer op de grond, vooral bij het lezen van jouw opgewekte eigen reacties terwijl het noodlot nadert. Zo bijzonder. Ik hoop dat de pijn je meevalt na de verhoging van medicatie en dat je ergens tussen alle andere gevoelens, een mooi plekje hebt vrij gemaakt voor vrede, rust. Ik gun dat jou.

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:45

Lieve ro, familie, naasten,
Ik hoop dat deze regenachtige dag vanmiddag een mooi zonnetje met een regenboog voor je brengt. Je bent in mijn gedachten. Dikke knuffel

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 11:47

Ook ik weet niet wat te zeggen, ben niet zo goede schrijver. Maar wil je toch laten weten dat je in mijn gedachte bent en dat ik met heel mijn hart hoop dat je nog wat fijne momenten met je man en kinderen hebt.