Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingedebruijn schreef:Hahaha ik haal er ook geen plezier uit hoor. Genoeg alternatieven denk ik.
ItsMe2 schreef:ingedebruijn schreef:Hahaha ik haal er ook geen plezier uit hoor. Genoeg alternatieven denk ik.
Vertel.. alternatieven voor de squat wil ik graag weten! (Ik ben nog een beginner, dus weet niet zoveel van fitnessen/krachttraining) Als ik een alternatief weet kan ik dat mij fysiotherapeut vragen of dat ook wat voor mij is.
ItsMe2 schreef:proven02: ik doe de vrije squat, zonder gewicht. Maar ik heb ook moeite om mijn evenwicht te bewaren tijdens de squat.
Ik weet niet of het met gewicht leuker wordt.
Ik heb even de link bekeken, en de leg-press in die vorm hebben ze ook in onze sportschool. Dat lijkt me wel wat.
ItsMe2 schreef:Inge: bedankt voor de tip! Bij de sportschool waar ik ben, hebben ze inderdaad wel zo’n stelling waar in de stangen geleid worden.. Dit ga ik ook overleggen met mijn fysiotherapeut. Duurt nog wel even, maar ik ben blij met alle tips!
ingedebruijn schreef:Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik ben op zoek naar fijne shorts om in te sporten nu het warmer wordt. Ik wil niet dat ze te strak zitten maar ook niet dat je zweet erin terug ziet. Iemand tips?
ingedebruijn schreef:Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik ben op zoek naar fijne shorts om in te sporten nu het warmer wordt. Ik wil niet dat ze te strak zitten maar ook niet dat je zweet erin terug ziet. Iemand tips?
ingedebruijn schreef:Thnx voor de tips! Ik ben een enorme UA fan maar deze vind ik er niet heel aantrekkelijk uit zien. Kan ook aan de foto's liggen natuurlijk. Ik ga eens rondneuzen.
briitje schreef:Vanwaar dat je je alleen focust op leg press Sannens?