[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:36

Prachtige lipkleur leys!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:42

Haha Anc, wat een naam voor een lipstick :))
En 3 verschillende mascara's over elkaar, bij jou werkt het prachtig! Maar ik denk dat mijn wimpers alleen maar hard gaan klonteren := Breng jij ze echt direct achter elkaar over elkaar aan of wacht je even tussen de laagjes?

Jodie prachtige looks :) Redrum is idd wauw :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:48

Ik doe wel altijd dunne laagjes en laat ze eerst een minuutje drogen voor ik de volgende laag doe.
Maar ook als ik daar de tijd niet voor heb gaat het goed.

Ook als ik maar 1 mascara gebruik doe ik meerdere laagjes, dus eigenlijk maakt het niet zo veel verschil.
Ik gebruik alleen meerdere mascara's ipv dezelfde met meerdere laagjes.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:59

Ik gebruik ook 3 mascaras over elkaar heen :=
Bij mij n beter effect dan 1 en dan dezelfde hoeveelheid lagen haha

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 12:44

Oooo wat een mooie lipstick!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 12:55

Meerdere laagjes van dezelfde geeft bij mij helaas 90% vd keren geplakte wimpers. Dan kan ik weer opnieuw beginnen :+ Maar verschillende is misschien dan wel eens het proberen waard!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 13:17

Bij mij normaliter ook maar bij de max factor false lash niet, ligt er wel aan hoe je deze gebruikt, je moet wel de juiste timing hebben anders ben je bij de 2de laag al de pineut :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 13:20

Daar zeg je wat :D De False Lash van MF haal ik er in geval van nood wel eens bij als de wimpers beginnen te plakken en ik het nog probeer te redden. Als het daar niet mee lukt, dan haal ik het er idd af en begin opnieuw :')

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 13:27

Dames, ik heb even een vraagje. Ik heb nog nooit in mijn leven fake lashes gebruikt. Ik vind het effect bij andere echter wel mooi altijd dus zit erover te denken dit eens te proberen. Nu zie ik als ik in het rond kijk dat een paartje fake lashes zo 3,96 - 5,95 kost. Ik neem aan dat je deze dan opnieuw kunt gebruiken? Anders kost het je dagelijks behoorlijk wat geld als je ze vast gaat gebruiken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 13:28

Je kan ze hergebruiken :j ik heb wel gemerkt dat toen ik mascara eraf wilde halen met een wattenstokje en miscellair water ze snel lelijk werden. Dus ik gebruik er liever geen mascara op om ze meer in te laten blenden.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:05

Hoe vaak kan dit? Gaat de lijm niet ophopen? Bedoel je dat je helemaal geen mascara gebruikt op je eigen wimpers of geen mascara nadat je de fake lashes op hebt gedaan. Op youtube heb ik vaker gezien dan met mascara op de eigen wimpers deed en daarna de fake lashes opdeden. Sorry hoor voor alle vragen... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:21

Nadat ik de fake lashes op heb gedaan :j om ze wat meer te doen blenden. Dat doen wel meerdere die de wimpers dragen, maar komt ze bij mij niet ten goede.

Lijm moet je na het dragen eraf halen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:18

Suus, was een grapje hoor :D

Jood, ik vind je looks allemaal prachtig <3 goeie eyeliner ook!

En Anc, die lipstick is zó tof!

Over fake lashes... ik draag ze meerdere keren. Gewoon met mascara, anders blenden je wimpers niet mooi met de neppe wimpers haha. Je kan ze gewoon schoonmaken met een reiniger op oliebasis, dan haal je ook de lijmresten er vanaf.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:58

Oke, thanks :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 16:34

Ik dacht al huh heb ik iets geks tegen jou gezegd :=
Ik vind de lijm van falsies eraf halen wel n crime hoor maar komt misschien ook omdat ik t echt nooit gebruik..

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:27

Ik gebruik m'n valse wimpers ook meerdere keren, haal vaak met een pincet de grootste/ergste lijmresten eraf (lekker pulken :D ) en dan met een wattenstaafje en remover de rest. Gebruik er wel gewoon mascara en alles onder. Heb een setje ardell wispies liggen die ik volgens mij al een keer of 10 heb gebruikt, dus duur hoeft t allemaal niet te zijn om falsies te gebruiken.

Verdorie Anc, nu ist klaar. Nu ga ik ook een smashbox proberen!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 18:30

Wat vinden jullie van de nosehair extensions? :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:18

Heel charmant en sexy #not

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 22:53

Ik had vandaag ook weer een lookje gemaakt. Ben nu al een paar dagen weer lekker aan het make-uppen na een tijdje weinig make-up gedragen te hebben :D

Met mijn nieuwe UD lipstick in 1993 en een ooglook met onder andere de nieuwe Colourpop My Little Pony oogschaduws. En ik kijk alsof ik moet poepen haha.

Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:22

Zo die lipstick staat je goed! Echt prachtig :) zo'n mooie kleur en hij gaat zo goed samen met je ooglook

Ik plaats de laatste tijd eigenlijk nooit meer foto's, veel last van een lelijke huid en mijn looks zijn gewoon vaak hetzelfde in net een ander kleurtje.. Zal dit weekend weer eens een andere soort look proberen :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 23:45

Prachtige lipstick ds!
Gefeliciteerd eight!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 15:30

Wauw Drunksheep, kleur staat je echt prachtig! :j Niet te donker en niet te licht. Heel mooi warm zo voor in de herfst.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 18:22

Dankjewel Suus :)!
ik weet dat er al vaak over skincare is gekletst, maar wat zijn producten die voor jullie super werken? Of bepaalde merken waar jullie bij zweren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 19:01

Eight schreef:
Dankjewel Suus :)!
ik weet dat er al vaak over skincare is gekletst, maar wat zijn producten die voor jullie super werken? Of bepaalde merken waar jullie bij zweren?

Ik zweer bij de BodyShop. Ik ben met hen nog nooit de mist in gegaan, is het geld altijd dubbel en dwars waard geweest. Ik gebruik voor mijn vettige, inrustige huid 's ochtends hun aloe vera face wash en 's avonds de tea tree om even diep te reinigen. Dan een aloe vera toner en daarna of de aloe vera nachtcreme, of het overnight vitamine E serum. Dat is een soort van olie, maar totaal niet vet. Overdag gebruik ik overigens de vitamine C moisturizer.

Ook 2x per week hun ginseng en rijst of hymalian charcoal masker, vind ik zelf vooral ook heel fijn. Even een momentje ontspanning.

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 20:21

Goed nieuws! Ik krijg een nieuwe opgestuurd
Ze hebben me netjes geholpen en krijg volgende week een nieuw palette binnen.
Wel zonde van dit palette 1 kleur is de bovenkant helemaal afgebrokkeld maar de rest is nog heel zit alleen los.
Heeft er iemand al het highlight palette van Huda beauty? Ben hier wel benieuwd naar en ook naar haar foundation als het goed is vanaf morgen verkrijgbaar :)