ik tel geen caloriën. ik zit er eigenlijk 9 vd 10 keer onder mijn BMR en dat is eigenlijk mijn grootste probleem. ik moet dus meer eten en gezonder. want vaak wat ik dan eet is ongezond omdat ik lang niet heb gegeten. dan heb ik vaak cravings naar zoet en zout.
ik ga vanavond lekker zwemmen! en vrijdag ochtend weer heb ik bedacht voor school. Gisteren al 6km gewandeld. ik zit nu op zo'n punt dat ik nu wil afvallen met sporten erbij. afgelopen jaar alleen met beter eten gedaan en nu wil ik mijn conditie ook beetje aan gaan pakken.
dus als er iemand in de omgeving deventer keer zin heeft om samen te gaan zwemmen? altijd gezellig ^^
Hoe gaat het met iedereen? Ik ben even verzand... alweer. Wilde vrijdag en zondag hardlopen, maar dan is t koud buiten en verzin in smoesjes. Daarbij de hele week al een eenverzadigbare trek. 2 bakken ben &jerrys en 3 bussen pringels weggewerkt van t weekend. De 2 zakken m&ms en 2 repen rittersport ga ik het niet eens over hebben. Toch de hele weel gelijk gebleven, behalve vandaag. Toch een halve kilo erbij. Uiteindelijk is dat vocht en suiker natuurlijk. Nu weer zorgen dat ik in het gareel kom. Het ging zo goed....
Bij mij is het ook weer lastig.. Motivatie weer kwijt, geen zin meer om nog naar de sportschool te gaan, maar veel te koud om te wielrennen (wel een paar keer gedaan met als gevolg keelontsteking ) en erg makkelijk ongezond eten door de vingers zien... Ben wel gelijk gebleven gelukkig, maar het is wel balen. Ik ging zo goed.
Ik vrees dat we in een algemeen dipmomentje zitten... Ik heb sinds ik eind januari zulk slecht nieuws kreeg ook even de motivatie niet op kunnen brengen. Gevolg: 1,5 kilo erbij. Nu de teugels terug aan het aanhalen en het langzaam, laaaaaangzaaaaaaam, weer kwijt aan het raken. Dit weekend twee lange wandelingen gemaakt en 1 ons eraf. Vind het lastig.
We kunnen het zeker! Kop op. 100 gram is 100 gram en eraf is eraf
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 26-02-18 12:11
Zal ik dan wat van mij jullie kant op sturen? Hier gaat het namelijk nog steeds heel goed. Alleen gisteren Chinees, weet niet wat ze daar in stoppen maar dat is altijd garant voor 2 a 3 ons er bij. Maar goed, die 3 ons is natuurlijk niks. Ik ben trots dat ik al zo lang stabiel ben. Jullie bereiken dat punt ook! Niet opgeven, de aanhouder wint!
Sandyislief
Geplaatst: 26-02-18 12:12
Kom op allemaal! We kunnen het, 1 stapje terug en dan weer 2 stapjes vooruit!!
Is gewoon een beetje een dipperiode begrijp ik maar vergeet niet de aanhouder wint! Hier ook nog steeds stabiel maar na bepaald eten (zoals chinees of soep met brood in weekend, zout?) ben ik altijd weer een aantal ons tot een halve kilo zwaarder. Mijn gewicht schommelt nu vaak tussen de 69 en 70 kilo. Al merk ik dat ik die 70 eigenlijk alweer niet meer in beeld wil hebben. Soms ben ik echt heel sportief bezig geweest en blijft het maar net onder de 70 kilo en vindt ik dat raar of baal er stiekem beetje van en soms uit het niets zit ik dan weer op 69,3 ofzo nou ja het zal altijd wel wat blijven schommelen natuurlijk maar wordt er soms nog steeds wel onrustig van als er bijna een halve kilo tot 1 kilo verschil tussen sommige weken zit.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 26-02-18 13:06
Ik zat echt weken op 71.1. En nu 3 ons erbij. Door het zout gok ik. Had ook hele erge dorst gisteravond. Maar net vanmorgen voor het eerst weer te paard na 1,5 a 2 weken (leuk zo'n urineweginfectie ) dus ik kan het er zo weer af hebben morgen . Maar goed, ben al blij dat ik in die tijd niks ben bijgekomen want veel heb ik niet gedaan. Ben het huis amper uit geweest.
Ik heb een week al niet op de schaal gestaan. En veel koekjes gesnoept. Morgen patat. Zondag zuinig aan. Maandag weer streng gaan zijn en dan woensdag op de schaal staan en zien wat de schade is.
Ik ben net thuis van een midweekje Krakau waar ik ongelooflijk veel lekkere dingen heb gegeten en net ook patat met kaassoufle toen we thuis kwamen van schiphol. Dus ik vrees het ergste haha. Vanaf morgen weer even flink er tegenaan..
Zo. Vandaag was de weegschaal weer veel liever. 109.1. Dat is -5,1 vanaf 1 januari. Dit gewicht heb ik vorig jaar niet meer gezien. Geeft de burger weer moed. Gister ook weer een rondje van 5 km hardgelopen met de hond. Morgen wil ik weer mee mer de groep. De 40 minuten kan ik duidelijk nog steeds volhouden.
Dat harlopen moet ik komende weken wel volhouden, 2 april een 16 km trail staan.
Kijken of ik in maart onder de 107.5 zou kunnen uitkomen
k was echt goed bezig. maar de laatste weken is het echt drama voor mijn gevoel. en dit weekend was ik naar belgie een weekend. nou toen is het dieptepunt helemaal bereikt, dus vandaag maar weer een schop onder de kont gegeven. ik wil zo graag 30 kilo zijn afgevallen, en ik zat laatst op 29,9. en nu ist weer 28,5 geloof ik..
Dit weekend weer eens uit eten geweest maar door extra te bewegen, grote ronde met de hond en paar kilometers hardlopen en dag vooraf en achteraf even tikkie terug met eten en dan gaat het all you can eat restaurant ook goed. Ik weeg ook nog steeds elke dag ter controle vindt dat zelf gewoon een fijn idee.
En dat met 2x yoghurt met muesli. Een boterham met pindakaas en hagelslag( jep. Heel slecht. Heel lekker) en savonds kipfilet met broccoli en gebakken aardappels. Had 200gram eraf verwacht. Niet een dikke kilo