Dank Marcel! En Priscilla - wat fijn dat het weer een beetje bergopwaarts gaat!! "Een kat met negen levens, he " op naar de 25ste!!
Bootsiebob
Geplaatst: 16-11-17 18:38
Oh wat ben ik blij om te lezen dat het redelijk met haar gaat!
Mijn hart klopte in mijn keel toen ik zag dat je gepost hebt.
Jij bedankt Marcel, voor de update, voor het voorlezen en voor alles dat je doet.
Geniet van elk goed moment en Pris, je bent een taaie!
Tilmar
O, dat is een positief bericht! Fijn dat het iets beter gaat. Gezellig die fanmail! Ik heb zelf ook meegedaan
BigOne
hulde voor jou Marcel, je houd toch maar een aantal nieuwsgierige en ook meelevende paardenvrouwen op de hoogte!!!! En vooral respect over je zorg naar Spice toe!!!!
Bedankt voor je bericht Marcel! Ik ben blij dat het weer beter en beter gaat! Fijn ook dat je alle berichtjes aan haar voorleest! Hopelijk kan Priscilla binnenkort zelf weer berichtjes posten! (Niks tegen jouw berichtjes hoor Marcel . Maar het feit dat ze weer zelf berichtjes kan posten betekent meestal dat het weer goed gaat .)
Dikke knuffels van mij!
mala26
Geplaatst: 16-11-17 18:41
Fijn dat je weer een update geeft Marcel. Moet wel eerlijk zeggen dat ik halve hartkloppingen krijg als ik zie dat spice der account weer wat geplaatst heeft. Maar go spice! Super fijn dat je weer op krabbelt
Wat een fijne update Dank je wel Marcel om ons en Priscilla zo op de hoogte te houden. Hoe is het nu met jou? Lijkt mij ontzettend moeilijk om je geliefde zo te ziek te zien, wetende dat het afscheid nadert
Dank Marcel! Wat moesten wij (en Priscilla) toch zonder jou! Fijn te lezen dat het weer iets beter gaat. Op naar de volgende betere nacht! De kaarsjes gaan zo weer aan voor jullie.
Mavelle
Geplaatst: 16-11-17 19:03
Een update! Fijn dat je je weer iets beter voelt. Man,man, twee weken geleden gaf je nog aan dat je het weekend waarschijnlijk niet ging halen en hier ben je weer!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 16-11-17 19:18
Dank je voor de update Marcel! En voor Priscilla, omdat ze vrolijk wordt van foto’s:
Jindai
Geplaatst: 16-11-17 19:20
Pris, wat heerlijk om weer van je te horen en wat fijn dat het nu weer redelijk gaat met je!
Marcel, bedankt weer voor de update en wat lief van je dat je alle berichtjes aan Priscilla voorleest!
Fijn dat je wat post Marcel! En wat fijn dat je ook de berichten voorleest. Hopelijk steunt het jullie in deze nare tijd. Ik brand een kaarsje en duim voor nog meer betere dagen en nachten.
nuscaniels
Geplaatst: 16-11-17 21:49
Dank je wel voor de update Marcel, niet alleen Priscilla is een topper, jij absoluut ook.