Nu maar eens bedenken wat voor sleeve is wil! Weet wel dat ik hem bij Mandy wil gaan laten zetten. Hou van haar style tatoeëren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XmissdaphX schreef:Mijn tattoo is eindelijk helemaal genezen!!![]()
[ [url=m/kJ6Z72.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu maar eens bedenken wat voor sleeve is wil! Weet wel dat ik hem bij Mandy wil gaan laten zetten. Hou van haar style tatoeëren
Past_Simple schreef:Wat komen er mooie tattoos voorbij zeg! Ik volg dit topic al heeel lang en kom nu voor het eerst mij ook melden. Jaja ik heb de moed verzameldIk heb namelijk een vraagje, weten jullie misschien artiesten in Nederland (mag door heel NL zijn) die goed black/grey landschappen kunnen tatoeëren? Voorbeeldje wat ik mooi vind; [ [url=m/cPgugk.png]Afbeelding[/url] ]. Ik wil graag zo iets, maar dan in een halve maan of maan vorm en met een plaatje van het plekje waar ik het allerliefste ben.
Hopelijk is het wat duidelijk... Ben erg benieuwd of jullie mij kunnen helpen. Ik zat zelf te denken aan Ink society of Blackbear ink, maar ik weet niet of mijn idee wel echt bij hun stijl past
Chans schreef:Aangezien hier ook mensen zitten die in het buitenland een tattoo hebben laten zetten, iemand die toevallig in Canada en dan met name in/rond Toronto een goede artiest of shop weet? Ga zelf ook even research doen natuurlijk maar wat horen van ervaringsdeskundigen is altijd meegenomen. Het zou gaan om een (kleine) tekst die ik evt wil laten zetten.
Yasmine schreef:Chans schreef:Aangezien hier ook mensen zitten die in het buitenland een tattoo hebben laten zetten, iemand die toevallig in Canada en dan met name in/rond Toronto een goede artiest of shop weet? Ga zelf ook even research doen natuurlijk maar wat horen van ervaringsdeskundigen is altijd meegenomen. Het zou gaan om een (kleine) tekst die ik evt wil laten zetten.
Ik heb de mijne in Vancouver laten zetten, dus ik denk dat dat te ver weg is van TorontoMisschien kan je op Instagram wat dingen vinden?