[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:57

Mijn tattoo is eindelijk helemaal genezen!! *\o/*

Afbeelding

Nu maar eens bedenken wat voor sleeve is wil! Weet wel dat ik hem bij Mandy wil gaan laten zetten. Hou van haar style tatoeëren :)

Charisma

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:33

Ik werk in een ziekenhuis, elke dag veel contact met patiënten en dokters (mijn bazen en dokters van andere specialiteiten). Ik bedek mijn tattoo's niet, heb er ook nog nooit een slechte reactie op gehad. Heb nu voor mijn nieuw stuk wel even gevraagd of ze er moeite mee hadden, maar zolang ik er geen in men gezicht liet zetten was er geen enkel probleem :D

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:56

XmissdaphX schreef:

[ [url=m/kJ6Z72.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu maar eens bedenken wat voor sleeve is wil! Weet wel dat ik hem bij Mandy wil gaan laten zetten. Hou van haar style tatoeëren :)

leuk!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 13:00

Gelukkig zijn ze er bij mij op het werk er ook los over. Er zijn er altijd wel van die flauwe die het niet kunnen laten van een opmerking te geven, maar ja ze doen maar

XmissdaphX schreef:

[ [url=m/kJ6Z72.jpg]Afbeelding[/url] ]

zeer knap!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 10:36

Dames ik heb jullie hulp nodig ik wil even geen grote tattoo laten zetten omdat ik daar eerst flink voor wil sparen maar ik wil volgende maand denk ik een kleintje laten zetten

Afbeelding

DeE om precies te zijn maar ik zou hem graag op mijn pols willen maar zou dit kunnen ? Of moet ik hem zijwaarts zeg maar laten zetten ?

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:40

Met het faith, hope, love er ook onder? Dan gaat ie zijwaarts moeten gok ik zo, anders wordt het wel heel klein.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:41

De letters worden wel erg lastig denk ik maar de lijn moet wel kunnen.
Zou het eens voorleggen bij de tatoeëerder die heeft daar wel goed inzicht in

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:01

jaa faith hope love wil ik er wel onder , ik zou het geen probleem vinden als ie zij waarts moet maar ik ga het is overleggen met de tattoo artiest

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:53

Vandaag bij tattoo joey geweest :) Guus mandigers gaat mijn tattoo zetten, wordt een mooi stuk, dagsessie ingepland :D helaas is de tijdspanne minder...juni volgend jaar ...pfff geduld is niet mijn sterkste kant :o

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:55

Dat duurt nog wel heel lang! Was dat pas de eerste mogelijkheid? :oo

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:15

Pfff, mijn huisgenoot is nu bezig met een sleeve en het kriebelt weer zooo enorm bij mij :+ Ik zit met heel wat dingen die niet kunnen maar wil zo graag weer wat nieuws :+

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:28

Aangezien hier ook mensen zitten die in het buitenland een tattoo hebben laten zetten, iemand die toevallig in Canada en dan met name in/rond Toronto een goede artiest of shop weet? Ga zelf ook even research doen natuurlijk maar wat horen van ervaringsdeskundigen is altijd meegenomen. Het zou gaan om een (kleine) tekst die ik evt wil laten zetten.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:41

Golden Iron tattoo studio!
Ik volg ze op insta, en ze zijn zoo gaaaaf

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 23:02

Dank je, ik ga eens kijken!

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 11:09

Nee, het moest een dagsessie zijn en bij Guus...dus dit was het eerste...ergens wel positief natuurlijk...maar wel erg lang :o

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:03

Mag ik me hier ook melden?
Ik heb al 3 tattoo's maar wil er meer :+
Ik zou heel graag een kleine op mijn rechterpols willen en een sleeve op mijn linkerarm.
Maar het probleem is dat mijn werkgever er niet heel blij mee zou zijn.
Op zich heb ik daar wel begrip voor maar het stoort me toch wel steeds meer dat ik met mijn eigen lijf niet kan doen wat ik zelf wil.
Tegenwoordig loopt toch bijna iedereen met een tattoo en is het geen taboe meer.
Degene die ik al heb zie je niet, 2 er van dan. Heb ook een kleine als soort ring op mijn vinger, die ziet men wel maar hij valt amper op.
De sleeve zou ik nog wel kunnen doen zodat hij op het werk niet opvalt.

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 18:33

Wat komen er mooie tattoos voorbij zeg! Ik volg dit topic al heeel lang en kom nu voor het eerst mij ook melden. Jaja ik heb de moed verzameld :+ Ik heb namelijk een vraagje, weten jullie misschien artiesten in Nederland (mag door heel NL zijn) die goed black/grey landschappen kunnen tatoeëren? Voorbeeldje wat ik mooi vind; Afbeelding. Ik wil graag zo iets, maar dan in een halve maan of maan vorm en met een plaatje van het plekje waar ik het allerliefste ben.

Hopelijk is het wat duidelijk... Ben erg benieuwd of jullie mij kunnen helpen. Ik zat zelf te denken aan Ink society of Blackbear ink, maar ik weet niet of mijn idee wel echt bij hun stijl past :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 11:25

Past_Simple schreef:
Wat komen er mooie tattoos voorbij zeg! Ik volg dit topic al heeel lang en kom nu voor het eerst mij ook melden. Jaja ik heb de moed verzameld :+ Ik heb namelijk een vraagje, weten jullie misschien artiesten in Nederland (mag door heel NL zijn) die goed black/grey landschappen kunnen tatoeëren? Voorbeeldje wat ik mooi vind; [ [url=m/cPgugk.png]Afbeelding[/url] ]. Ik wil graag zo iets, maar dan in een halve maan of maan vorm en met een plaatje van het plekje waar ik het allerliefste ben.

Hopelijk is het wat duidelijk... Ben erg benieuwd of jullie mij kunnen helpen. Ik zat zelf te denken aan Ink society of Blackbear ink, maar ik weet niet of mijn idee wel echt bij hun stijl past :o

Ik denk dat Vincent van Dorrestein je hier wel mee kan helpen, kan goed realistische tatoeages zetten.

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 22:01

Joolien schreef:
Ik denk dat Vincent van Dorrestein je hier wel mee kan helpen, kan goed realistische tatoeages zetten.

Dankje voor je reactie! Ik ga zijn portfolio even opzoeken :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 09:49

Chans schreef:
Aangezien hier ook mensen zitten die in het buitenland een tattoo hebben laten zetten, iemand die toevallig in Canada en dan met name in/rond Toronto een goede artiest of shop weet? Ga zelf ook even research doen natuurlijk maar wat horen van ervaringsdeskundigen is altijd meegenomen. Het zou gaan om een (kleine) tekst die ik evt wil laten zetten.

Ik heb de mijne in Vancouver laten zetten, dus ik denk dat dat te ver weg is van Toronto :)) Misschien kan je op Instagram wat dingen vinden?

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:43

Ik heb hier al eens eerder gereageerd, zit al heel lang de dubben wat ik wil qua tattoo. Iets wat uitdrukt dat het leven en dood aan elkaar verbonden zijn, ik heb allemaal 'standaard' symbolen overwogen. Steeds was ik eigenlijk niet helemaal overtuigd. Zo net stuitte ik bij toeval op het kinderboek Kikker en het vogeltje. Als kind werd dat boekje al aan me voorgelezen, op een hele mooie manier vertelt het over leven en dood. Dus ineens wist ik het, dat vogeltje, dat wil ik! Ook met de herinnering erbij dat mn ouders me dit vroeger voorgelezen hebben, krijg er tranen van in mijn ogen.

Nu nog even denken waar ik het uiteindelijk precies wil.

http://www.dbnl.org/tekst/velt008kikk01 ... 1_0001.php Hier is het verhaal te lezen, voor wie het interessant vind. En het vogeltje te zien dus. ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:46

Wat een mooi idee zeg, heel origineel ook qua betekenis :j

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:53

Yasmine schreef:
Chans schreef:

Ik heb de mijne in Vancouver laten zetten, dus ik denk dat dat te ver weg is van Toronto :)) Misschien kan je op Instagram wat dingen vinden?

Vancouver ligt inderdaad een beetje uit de richting :D ik ga zeker eens op insta verder zoeken. Wat ik zou willen laten zetten is een simpele tekst op mijn voet om mijn reislust weer te geven (ik twijfel een beetje tussen free spirit & Miles to go al heeft die laatste mijn voorkeur maar hij komt ook wat meer voor)

Yunomi ik vind het een erg mooi en origineel idee, met een diepere betekenis voor jezelf

ilangok

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:55

Afbeelding
Ik heb vorige week m'n eerste laten zetten bij Tattoo Bob. Pijn viel me erg mee, is nu na een weekje wel lekker aan het vervellen wat 'heerlijk' jeukt.

De tattoo is over een aantal littekens gegaan, die gewoon nauwelijks meer te zien zijn :D.

Ben er erg blij mee :o

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:25

Mooi ilangok! Waar staat hij? :D

Leuk Idee Yunomi :) Ik wil zelf ook al tijden een illustratie uit een kinderboek, twee eigenlijk, maar de artiest waarbij ik die wil laten zetten zit in Auckland, New Zealand, en het duurt waarschijnlijk nog wel even voor ik daar weer ben :') Met zo'n kleine tattoo ben je natuurlijk een beetje beperkt tot de kleinere oppervlaktes, heb je al een voorkeur?

Ik heb mezelf beloofd dit jaar geen tattoos meer te laten zetten. Ik heb in een jaar tijd drie grote tattoos laten zetten en buiten dat ik het geld niet heb :+ Wil ik ook niet voor m'n 30ste al vol zitten, want dan kan er niets meer bij :)) Vind het nu al moeilijk om toch niets te plannen. Als ik het volhoud mag ik volgend jaar van mezelf terug naar Auckland voor de illustraties :))