Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ittheclown schreef:MDJ schreef:Ik kom ook weer even langs met een vraag.. Ik wilde graag weer eens gellak doen bij mezelf maar nu zag ik dus dat de hele essence lijn niet meer te koop is.. (Zo vaak lak ik mijn nagels dus.. Haha)
Ik heb dus de led lamp van essence, werkt deze ook goed met andere merken gellak? Sensationails werkte volgens mij niet zo goed met die lamp...?
Ik heb die lamp ook maar eigenlijk nooit geprobeerd met andere gel lak, wel heb ik laatst een mini led lamp gekocht bij de action voor 6 euro en action gel lakjes, die zijn overgens ook prima, ondanks dat de kleurenkeus helaas een beetje klein is.
Ik zou gewoon je gellak proberen met de essence lamp een dun laagje dan onder lamp desnoods iets langer dan dat lichtje uitgaat en dan laagje twee, volgens mij is een uv lamp een uv lamp alleen de kracht van de lamp verschilt mischien met de duurdere merken.
linoleum schreef:BelleTessa schreef:Leuk!! Faux komt hier morgen binnen. Ik hoop van harte dat ik thuis ben of dat ze het afleveren bij de buren maar vorige keer deed DHL dat niet.
Voor MAC pakketjes moet getekend worden. Vandaar dat ze die niet bij de buren afleveren. Of in de schuur zetten als je er niet bent.
Niniane schreef:Dit topic is zo slecht. Nog nooit zelf een MAC lippenstift zelf gekocht maar wel een wishlist op Word bestand opgeslagen met naam en foto's.![]()
[ Afbeelding ]
Dit geldt voor zo'n beetje iedereen in dit topic.