Thanks dames! Ik dacht al dat het wat langer zou duren bij mij, dat was de vorige keer ook. Toen werd de dosis ook verdubbeld halverwege. Maar nu wil de arts het rustig opbouwen ook in verband met de bijwerkingen waar ik toch wat last van heb.
Helaas had ik gisteren teveel follikels waardoor poging 3 niet door gaat. Ik kon kiezen of ovitrelle spuiten, of tabletten slikken. Ik heb voor het eerste gekozen. Ik krijg tzt een uitgangsecho voordat ik weer clomid mag gebruiken. Zijn hier mensen met ervaring ermee? Krijg je dan een echo terwijl je ongesteld bent?
Moh nicje dat is ook wat dan? als je er te veel hebt. zou toch positief moeten zijn ? Omdnduur snapt ne mens er niks meer van Fff sterkte is kl*te ffff knuffel
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 12-02-21 00:09
Niet als je de IUI-behandeling doet.) Dan wil je niet teveel eitjes want straks word je zwanger van een achling bijvoorbeeld. Balen, Nicje!
Dametjes een dikke steun knuffel voor jullie ik wens jullie zo graag een kleintje toe
Boompje1985
Geplaatst: 12-02-21 14:19
Kleine update, moet nu weer de dosis verhogen en maandag weer terug voor een echo. Heb er nu maar 5 en die zijn nog onder de 15 . Maar waarschijnlijk is eind volgende week is wel de punctie. Nog ff volhouden dus!
Spannend Boompje! Mijn duimen blijven draaien. Hoe werkt het eigenlijk? Begrijp ik het goed dat je langere tijd moet prikken en dat ze bijhouden hoe ze groeien. Wanneer is het goed/voldoende?
Dank je Candy! Het klopt wat adamootje zegt. Bij teveel follikels tijdens iui behandeling is de kans op een meerlingbte groot.
@Eefsel Oh bah klinkt erg ongemakkelijk haha. Ik ben de eerste dagen altijd zooooo erg ongesteld...
Nicje, ik zei toevallig tegen degene die bij mij de echo deed dat ik het ook heel ongemakkelijk vond, maar zij gaf aan dat ze het juist 'vreemder' vond dat mensen het gek vinden omdat het voor haar zo normaal is.
_IJsvogel
Geplaatst: 12-02-21 22:30
Spannend Boompje1985...duimen voor je
Nicje87, balen dat niet door kon gaan...ik moet al vanaf begin van iui een uitgangsecho tijdens menstruatie...vreselijk gesmeer maar die er werken vinden het heel normaal
Adamootje, balen toch niet gelukt...nu ook IVF of?
Eefsel, wat veel eitjes wanneer hoor je hoeveel bevrucht? Spannend hoor veel succes!
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 12-02-21 23:36
Ik denk dat je me verwart met iemand anders, Ijsvogel. Ik ben nog met de Letrozol (voor ovulatie-inductie) bezig en ik geloof dat ik dat in principe nog iets meer dan een half jaar mag blijven slikken. Over twee maanden terug naar het vruchtbaarheidscentrum als ik nog niet zwanger ben en dan hoor ik meer. Als het op deze manier mag lukken, dan zou dat fijn zijn.
Vanmorgen gebeld en maandag de terugplaatsing. Er zijn dus genoeg embryo's ontstaan voor een 5 daagse TP maandag horen we meer over hoeveel embryo's er zijn ontstaan.
Adamootje
Geplaatst: 13-02-21 12:18
Wat fijn! Succes alvast.
Nicje87
Geplaatst: 13-02-21 13:31
Eefsel2109 schreef:
Vanmorgen gebeld en maandag de terugplaatsing. Er zijn dus genoeg embryo's ontstaan voor een 5 daagse TP maandag horen we meer over hoeveel embryo's er zijn ontstaan.
Wat fijn. Wat houdt een vijfdaagse terugplaatsing in?