Roosch super ! En Bonjoy heerlijk is dat als je alles makkelijker kunt!
Dais_
Geplaatst: 24-02-13 23:03
Roos, je bent echt een leuke meid! En super dat je maatje S past! Iets waarvan ik zeker kan zeggen dat ik dat nooit ga passen, al heb ik ondergewicht
Winner, ik heb ook gekeken. Shocking dat het zo ver kan komen... zo shocking ook dat iemand zo lui kan zijn (in het begin toch zeker!). Ik ben ook wel erg benieuwd naar de aflevering van volgende week.
PaardebloemP, trots op je! Echt knap
Dame23, geniet van de chinees
Dit weekend ben ik samen met mijn vriend wezen shoppen voor nieuwe kleding. Het was ruim 5 maanden geleden dat ik in een pashok had gestaan en het was best wel confronterend (op een positieve manier weliswaar!). Ik ben me zo niet bewust van mijn lijf.
Het was wel erg leuk winkelen. Van bepaalde truitjes/shirtjes heb ik zelfs maat M, iets waar ik al heel lang niet meer in pastte.
Dit weekend heb ik niet gezond gegeten Het dagje weg was al niet best en vandaag heb ik cupcakes gebakken waarvan ik er 2 heb gegeten.. En ik bak niet zomaar cupcakes, ik bak enorme cupcakes en vul ze met jam en voorzie ze van een toren van banketbakkersroombotercreme (leuk woord voor galgje)...
Morgen weer aan de bak! (zonder oven )
Laatst bijgewerkt door Dais_ op 24-02-13 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Een jas, tas, vest, 4 truitjes, 1 vestje, 2 t-shirts voor fitness/hardlopen en een bh. Ik zocht nette schoenen, een blazer, nieuwe jeans en een nette broek maar dat is dus niet gelukt.. Binnenkort ga ik dus nog een poging doen
Ik zit nu niet ver van mijn streefgewicht vandaan. Ik wil er nog minimaal 3 en maximaal 5 vanaf. Rond de 70 lijkt mij prima met een lengte van 1.80m
Dat is zeer zeker heel netjes! Jee, je bent goed geslaagd en al goed onderweg!!
Dais_
Geplaatst: 24-02-13 23:18
Ik heb wel een recente foto. Hij is niet duidelijk, maar ik krijg er wel reacties op over mijn uiterlijk! Best knap aangezien ik een mega oversized vest aan heb
Ik moet alleen ergens nog de spirit vandaan halen voor die laatste paar kilo's.. Het wordt steeds moeilijker.
Edit: verkeerde link
Laatst bijgewerkt door Dais_ op 24-02-13 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Mag ik me hier ook melden? Ik weet niet of ik t altijd bij kan houden Ligt er natuurlijk aan hoe snel jullie gaan
Direct een vraag Heb vandaag 1400 tot 1500 kcal gegeten Is dat niet te weinig? Heb vandaag 2 paarden gereden 2 stallen gemest en 3 opgestrooid en nog wat aangeveegd... Verder niet erg veel gedaan beetje bankhangen
ik heb het helaas ook niet kunnen kijken, mijn vriend houd er niet zo van en hij had de zapper
Dame23
Geplaatst: 25-02-13 00:37
Ziet er goed uit hoor Dais! Lekker bezig.
En wat was obese shocking! echt erg.... Maarja hij is wel goed afgevallen. Hopen nu dat ie zijn goede leefstijl volhoud want van nature is het volgens mijn geen doorzetter en mentaal niet sterk.
Dame23
Geplaatst: 25-02-13 00:37
corientjuhh schreef:
Hoe was t trouwens met die man afgelopen? Heb t niet afgekeken zusje moest en zou tv kijken -.-'
Hij is 75kg afgevallen.... maar heeft nog een lange weg te gaan....
Sadira
Geplaatst: 25-02-13 00:38
Die man van Obese? Nadat z'n vriendin bij 'm weg was gegaan raakte hij in een dal, ging weer minder, maar daarna ging toch de knop om en is hij keihard verder gegaan. Uiteindelijk is hij 75 kilo totaal kwijtgeraakt in dat jaar, zit ie goed in z'n vel en is hij volgens mij hard verder gegaan met afvallen.