ik kan ook Gerrit termaat in apeldoorn , Tattoo mania aanraden
gerrit bekman, painted flesh is ook heel goed trouwens! maar ik weet niet welke locatie hij zit.
en Low voltage ink

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DianneM schreef:iemand een idee waar je het beste heen kan gaan voor een eigen ontwerp? Heb zelf echt totaal geen ervaring met tatoeages, weinig mensen om me heen hebben er een. Alleen mijn zusje, die is in Den Haag geweest bij tat2, maar zij heeft geen gedetailleerde tattoos. Ik ben dus op zoek naar iemand die goed is in detail, kleur en schaduw en die ook mij als "kunstenaar" de ruimte geeft (grotendeels) mijn eigen ontwerp te gebruiken. Het gaat namelijk mijn eigen paard Boyan worden in pegasusvorm met twee vlinders en pauwenveren in de manen.
Nooor_ schreef:En heeft iemand ervaring met een tattoo op ruggengraat?
Charmaiineee schreef:DianneM schreef:iemand een idee waar je het beste heen kan gaan voor een eigen ontwerp? Heb zelf echt totaal geen ervaring met tatoeages, weinig mensen om me heen hebben er een. Alleen mijn zusje, die is in Den Haag geweest bij tat2, maar zij heeft geen gedetailleerde tattoos. Ik ben dus op zoek naar iemand die goed is in detail, kleur en schaduw en die ook mij als "kunstenaar" de ruimte geeft (grotendeels) mijn eigen ontwerp te gebruiken. Het gaat namelijk mijn eigen paard Boyan worden in pegasusvorm met twee vlinders en pauwenveren in de manen.
Fearless is echt goed! Zit in centrum den haag!
Je moet echt even op hun Facebook kijken, kan met mijn telefoon helaas niet hun links kopiëren van portofolio maar echt allen zijn ze goed!
Hier eentje die ik van instagram heb geplukt;
http://instagram.com/p/YC2zKuP40C/
Tutti_Frutti schreef:Nooor_ schreef:En heeft iemand ervaring met een tattoo op ruggengraat?
Ik heb in mei een tattoo op m'n rug laten zetten. Hij zit boven m'n bh bandje tot net onder de t-shirt lijn.
Ik heb 1,5 uur gezeten en zeker naar het einde toe deed het meer zeer. Het inkleuren met zwart op de ruggegraat en witte schaduwen waren even vervelend maar niet ondragelijk, wist ook dat dat het vervelendste stuk zou zijn. Kan me voor stellen dat het wel rot is als je langer moet zitten en kleuren wilt
DianneM schreef:Arrrrgggg en nu kan ik dus niet meer kiezen...
Gerrit van Painted flesh spreekt me erg aan, Mircea van Fearless in Den Haag ook (die zit ook dichtbij genoeg om gewoon even te snuffelen in de shop vantevoren en kennis te maken). Saskia haar tekeningen vind ik ook waanzinnig
Ik ga vanavond maar eens tekenen..