Een pijnlijke knie is wel heel vervelend op de fiets. Misschien eens naar de schoenplaatjes kijken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:HC, haha, elk nadeel heb z'n voordeelJammer dat je vandaag nog niet mee kan doen maar wat quality time met je vriendinnen is vast ook niet verkeerd
culaccino schreef:T2T, haha, zo'n buitje was wel even welkom, he?Doet de Defy het weer goed? En heb je binnenkort nog een triathlon?
Wauw MuSLi, wat een prachtige omgeving!
Nightingale schreef:Mijn vriend en ik zijn bezig met de laatste voorbereidingen voor onze fietstocht naar Parijs! Zo'n 600 kilometer in totaal, de planning is zes dagen fietsen met één rustdag tussendoor. Vind het wel spannend hoor, maar heb er ook erg veel zin in!
Nightingale schreef:HC, dat klinkt ook niet verkeerd allemaal. Lijkt me een heerlijk leven zo, geniet ervan. Al een idee wanneer je weer op de fiets kan?
Lauraennala schreef:@ Culaccino, je fietst wel met fietsschoenen toch?
culaccino schreef:Lauraennala schreef:@ Culaccino, je fietst wel met fietsschoenen toch?
Ja! Op de huurfiets fietste ik nog met hardloopschoenen op platte pedalen, toen begon zowel die knie als die slapende voet. Stiekem denk ik dat het zadel toen iets te hoog stond, misschien heb ik daarna die knie te weinig rust gegeven. Op mijn eigen fiets heb ik wel klikpedalen met dus (wel hele goedkope..) fietsschoenen en heb ik het weer/nog steeds. Nou ja, het is niet heul erg. Ik zal nog eens wat frutten met de schoenplaatjes en het zadel en zo. Ik heb inmiddels wel onze clubkleding gekocht, wat een verademing is een goede fietsbroek, zeg!
Leuk dat je zoveel traint!Hoe bevalt de wahoo? Heb je er al mee genavigeerd?