Laura_ schreef:Wat balen dat er niks op de echo te zien is samantha! Aan de ene kant natuurlijk fijn, maar nu heb je nog geen duidelijkheid, dat lijkt me wel vervelend!
En sherivey, die trappenloop! Wat een hel, heb nu al respect voor alleen het idee al haha.
Hier net 8km gelopen. Hele hoge hartslag, echt 7km in zone 5 (van garmin dan haha). had ook een beetje zon loop/snotneus, dus dat zal het wel niet beter hebben gemaakt haha. Maargoed toch weer 8km.
Die trappenloop lijkt me geweldig. Als dat hier in de buurt zou zijn zou ik zeker meedoen.
Hier net 6km gedaan. Ik liep echt veeeel sneller dan wat de app aangaf als tempo, maar het ging gewoon eindelijk weer eens lekker en makkelijk. Ik liep 5km in 38.30, dus gewoon snel.
Helaas bij thuiskomst ging het goed mis. Het plan was de krachttrainingsoefeningen van Kiprun te doen er achteraan (dat stond ook in de app), maar ik hoorde boven een heel raar geluid uit de wasmachine komen.
Nou, dat was dus een waterballet en een afgebroken trommel ofzo. De trommel zit los in de machine nu. Dus eerst dat opgeruimd, de krachttraining ging niet meer door en een nieuwe wasmachine besteld. Bijna 1000 euro armer, snif snif, wat zijn die krengen duur geworden als je een volwaardig kortwasprogramma er bij wilt hebben. Omdat ik geen droger heb zit ik ook met het drooggewicht uit de trommel, 44% was het laagste wat ik kon vinden, veel machines zitten nog boven de 50%. En dat maakt dus voor mij wel heel veel uit. De andere heeft het 13 jaar volgehouden.
Gelukkig was de was voor mijn gevoel wel net schoon, dus dat hangt nu overal en nergens in huis te druppen met handdoeken er onder om de vloer te sparen. En dan komen ze maandag de nieuwe leveren. Morgen kan helaas niet omdat er een afspraak staat om de cv waterzijdig in te regelen en dan moet je bij dezelfde kraan zijn (dat zou maandag al, maar wegens ziekte uitgesteld).
Kortom lekker gelopen, maar verder een goede baalavond.