Mooi Lizard, ik ben er nog nooit geweest. Ziet er prachtig uit!
Boedjang haha 18 km en 1 foto
Athelas
Geplaatst: 09-03-25 09:58
Boedjang, haha 1 foto maar
Mooie plaatjes lizard, gezellig ook met een andere bokker.
Ziet er uit als een prachtige wandeling Gaucho & Faringo! Bootsiebob, wat een lieve hond
Ziet er heerlijk uit Goof.
BeFunny, mooi plekje! Ik hoop dat het wat wordt.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-03-25 10:26
Muiderslot is mooi.
Gaucho en faringo zijn vlakbij geweest.
Bootsiebob mooi daar.
Goof klinkt avontuurlijk smokkelroute.
Ik loop even wat minder soepel. Heb last van mijn SI gewricht. Moet naar cesartherapie van de huisarts. Hoop dat het gaat helpen.
Vanmorgen met zonsopgang het bos in gegaan. Wat een rust. Alhoewel dat relatief is want de vogels zijn zeer actief en vooral de spechten maken veel herrie . Vijf reeën gespot. Genieten.
Ik heb al jaren diverse mankementjes in m'n onderrug/bil. Zowel SI als piriforis. Sinds december op 0 begonnen met sporten en eens in de 7 weken laten ik het behandelen door een sportmasseur. Dit lijkt nu echt te gaan helpen. Minder zware klachten en minder vaak. Fysio, Manueel noem het maar op deed niets voor mij.
Prachtige foto's komen er weer voorbij en wat heeft iedereen lekker gewandeld. En heerlijke lente plaatjes
Muiderslot staat hier ook nog op de planning, moeten we een keer tijd voor maken, de Haar al wel geweest, maar gaan we binnenkort vast nog eens doen.
Gisteren geen tijd voor een wandeling, ik mocht onverwacht met een vriendin mee naar Frozen de Musical, daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk
Vandaag aan de wandel op Landgoed de Utrecht, waar we in november ook al eens waren, deze keer het rondje andersom gelopen.
boedjang
Geplaatst: 09-03-25 17:17
Prachtig de lente op de foto goof Shaddy das leuke verrassing zeg. bootsiebob wat een pretletter die hond SusanH ruk je rug , herkenbaar ook. Faringo op strand en daarna lekker koffie ook niet verkeerd Wij na stal nog een rondje om en ookijs halen. Daarna stukje waar lil lost mocht net voordat ik los klip zie ik 2 herten liggen. Foto uit filmpje geknipt, onduidelijk op foto maar lil natuurlijk niet los gemaakt. Herten konden geen kant op, recht voor was hoog hek en spoor, dus ze kwamen ook weer terug gerend
Wat een prachtige fotoserie van Goof op de vorrige pagina
En van Gaucho, van Faringo maarliefst twee mooie fotoserie s
Van Boots en van Lizard prachtig die Kathedraal
Ik zag ook een leuke foto van Shaddy voorbijkomen en ook mooie fotos van SusanH
Ik hoop dat ik niemand ben vergeten.
Ik ben vandaag op de trein gestapt en heb heerlijk gewandeld. Alleen wat last van mijn schouders omdat Saartje wat langer in de tas heeft gezeten dan gepland en dat ben ik niet meer gewend dus zal met name morgen wel echt spierpijn hebben. Maar het was echt heerlijk joh zo fijn dat ik dit weer kan doen
Ik was vandaag in Duitsland. Teutoburger woud. Naar de Schaumburg.
Daarna naar Rinteln,In het Weserbergland. De historische Altstadt doorgelopen.
Met de auto hele mooie weggetjes opgezocht. Tot het weer tijd was om naar huis te rijden.
Goof
Geplaatst: 09-03-25 19:22
Bootsiebob schreef:
Ooh echt tekenen van lente Goof
Nou he
Lekker Shaddy en Boedjang. Lizard, weer een mooie plek. Hier ben je wel eens geweest toch? Genieten Befunny, echt fijn dat het weer lukt! En prachtige wandeling.
Oh wat balen Susan! Maar wat heb je weer een geweldig rondje gelopen!
Faringo ik had vandaag hetzelfde idee, bijna vier uur in de auto totaal maar heerlijk 12 km met de honden op het strand gelopen en een vriendin en ik ben op bezoek geweest bij mijn ouders, dus gunstig kunnen combineren.
Bootsiebob die laatste foto is geweldig! Oh wat genieten zeg
Goof wat een heerlijke lente plaatjes!
Oh wat een mooi rondje in Amerongen zeg Befunny. En hele blije hondjes. Is dat een NS wandeling? En wat fijn dat het weer zo goed gaat!
Lizard wat een mooi gebied; je herkent altijd gelijk dat het Duitsland is! En wat een voorjaarsplaatjes ook.
Hier veel gewandeld dit weekend, gisteren begonnen op de Mookerheide voor een rondje met mijn vriend en de hondjes en aan het einde van de dag nog in Driebergen omdat mijn vriend in de buurt moest zijn. Dus check - nieuwe route erbij op de lijst! Prachtig gebied. Vandaag dus lekker naar de kust geweest en ruim 12 km over het strand gewandeld. Genoten, en nu bekaf op de bank want incl alles voor de paarden regelen, nog een aantal rondes hier en 4 uur in de auto best gesloopt
X2305 4 uur in auto, maar was moeite waard dus heerlijk Shaddy amerongse berg prachtig, mooi gebied vind ik Lizard ook mooie foto's weer hoor ziet er lekker rustig uit
@X2305 het is een rondwandeling v.a station veenendaal. Niet naar een ander station. Maar weer terug. Deze heb ik zelf gemaakt de route maar de eerste keer had ik hem als groene wissel gelopen daarna heb ik de route zelf gemaakt omdat hij de groene wissel precies wat paadjes waren die geen losloop waren
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 10-03-25 09:36
Ben wel benieuwd naar de route die je gelopen hebt. Ben je vanaf station centrum of west gelopen?