@Susan ook prachtig en gelukkig kun je wel op vlak terrein wandelen. Alsnog prachtige omgeving
Vanmorgen was ik eigenlijk iets te traag met alles dus om half 9 stond ik eindelijk buiten. Het was gelukkig gister iets afgekoeld maar ik zag alwel dat het ondanks dat het niet meer echt heet wordt toch snel boven de 20 graden uit zou komen. Dus ik heb de hondenbuggy tevoorschijn gehaald. Dex heeft alsnog 7km gelopen zelf en Saartje 5 dankzij het lekkere briesje was dat nog heerlijk toeven en in de buggy na een frisse duik lekker uitwaaien terwijl ik maar duwen achter dat ding haha.
Maar zo heb ik bijna 11 km lekker kunnen wandelen.
Voor deze wandeling heb ik door twee tunneltjes gelopen. Die zijn altijd helemaal beklad met graffiti. Maar soms zijn het prachtige afbeeldingen dan vind ik het echt kunstwerken zo ook deze.
SusanH en BeFunny wat prachtig. Wolvensporen bij Susan, graffiti bij BeFunny. Hoe herken je wolvensporen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-06-23 13:07
Lijkt erg op hond. Maar deze sporen staken het pad over vanuit de dekking, en wolven lopen in een rechte lijn in tegenstelling tot honden. Ook zijn het grote pootafdrukken. En er liepen geen mensen sporen naast.
Bootsiebob
Geplaatst: 21-06-23 16:52
Ik ben net even naar huis gelopen door het park. Toch wat nieuw leven, maar geen zwanenbaby’s
Veel plezier met de avondvierdaagse JeaDH. Fijn dat je knie vanmorgen al iets beter voelde Susanh, hopelijk blijft dat zo. Mooie foto's ook. Ik zie in het Kroondomein ook wel eens belachelijk grote hondensporen. Zou best een wolf kunnen zijn, maar ik houd me altijd maar voor dat het net zo goed een of andere dog of sint Bernard kan zijn ofzo. Mooi Eelmo, je laatste foto. Het is inderdaad smerig, vochtig weer. Lekker Befunny, zonnige foto's. Leuke foto's Bootsie, lief dat kleine spul!
pien_2010
Geplaatst: 21-06-23 19:02
Onverwacht bezoek zonet. Pa, ma en kind hop in de tuin. Zo mooi.
De rest die ik vergeet, geen opzet, maar best drukke en lange dagen.
Vanmorgen al vroeg een rondje bij het resort gelopen en jawel een ontmoeting met een beer. Best dichtbij dus wel wat adrenaline. Hierbij de beren foto's van gisteren en vandaag. In deze regio zitten alleen zwarte beren.
Daarna zijn we naar Wells gray NP gereden. Dit park staat bekend om z'n watervallen. Uiteraard kregen we weer een dikke bui op ons hoofd, maar hadden we ook een prachtig zonnetje.
Morgen hebben we nog een hele dag in deze omgeving.
BeFunny
Geplaatst: 22-06-23 05:11
Faringo wow. Echt heel erg mooi
lizard
Geplaatst: 22-06-23 05:12
Faringo,wat gaaf! Beren. De watervallen zijn ook heel mooi.