Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gnome schreef:Update. Via pb de tip gekregen voor white noise. Dat heb ik bij 'm aangezet en hij slaapt!! Kan wel janken van geluk haha. Eindelijk douchen en ontbijten.
Sky_As schreef:Gnome schreef:Update. Via pb de tip gekregen voor white noise. Dat heb ik bij 'm aangezet en hij slaapt!! Kan wel janken van geluk haha. Eindelijk douchen en ontbijten.
Ahh wat fijn om te horen, lijkt me echt killing....vind dit zo'n fijn topic waar alles besproken wordt en met elkaar mee gedacht wordt.
Ik heb zo'n knuffel (besteld bij easy baby) die dat soort geluiden produceert, misschien is dat iets?
(die gaat ook zelf aan mocht de baby wakker worden)
Hopelijk kun je wat rust pakken.
Sky_As schreef:Hoe lang 'rommelt' het inmiddels bij jou freekieee?
Lijkt me ook spannend die laatste fase, van wanneer begint het nu "echt". En natuurlijk voel /merk je dat vanzelf, maar tot die tijd toch een soort van onzekerheid....
Freekieee schreef:Omg hormonenik moest zojuist een beetje huilen omdat mn teckeltje zo lief boven op mij kwam liggen. Lag lekker buiten. En ze lag eerst naast mij. En toen keek ze mij aan en kruipt zo boven op mij met der neusje in mn nek.
Gnome schreef:Marlis schreef:Goede nacht gehad Gnome?
Uiteindelijk wel! Heeft vanaf 12 uur steeds 3 uur ruim geslapen en lag met een uurtje weer lekker te slapen. Denk dat we over een weekje kijken of het ledikant naar z'n eigen kamer kan dan maar gaan het maar even stap voor stap doen deze keer. Voor nu heel tevreden.
MissAnnemijn schreef:Wat vervelend HappyBuddha, blijft aanrommelen zo!
Gnome fijn een goede nacht!
Azmay juist een pittig nachtje!
Lisette dat uurtje extra is wel lekker!
Marlis leuk kamertje
Hier vandaag alweer 40+6, ik ben zo moe2 dagen op rij om 4 uur wakker omdat ik geen houding meer kan vinden die geen pijn doet. Gelukkig door de dag nog wel wat kunnen slapen maar het duurt voor mijn gevoel echt eindeloos momenteel.