Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Maar wel fijn dat je getaxct hebt, beter dan niets
Hoop inderdaad dat je snel weer kunt lopen!

Ik had de eerste 15 km opgelsagen dus de de tweede ronde was apart gerigistreerd. Ik voelde me goed, kon goed praten en had geen last van iets. Maar toch heb ik in die laatste ronde hoog in mijn hartslag gelopen. Blijf dat vreemd vinden..

en er was ook nog gedoe met de treinen en we mochten op een gegeven moment de trein niet uit vanwege een zwartrijder waardoor ik bijna mijn overstap miste, hardlopen op hakken is toch een andere tak van sport 

Wat goed dat je vanmorgen zo vroeg opgestaan bent voor je ronde!
Paracetamol erin en toch naar het werk. Hopelijk valt het mee en word ik niet ziek. Zou echt balen als ik zondag de 10 EM moet missen, heb er zo lekker voor getraind en zin in. Als ik straks thuis kom doe ik niet meer, even lekker uitrusten.
Hij was in ieder geval groot, want hij drukte zijn snuit tegen me aan ergens in mijn zij. Ik heb geroepen dat hij naar huis moet gaan en dat deed hij

Zal voorlopig ook wel energie vergen.. alle nieuwe indrukken en alles wat ‘anders’ is.
ik had het ontzettend zwaar, mijn ademhaling/keel deed zeer, mijn benen leken wel beton en ik had instant spierpijn. Laatste herstelstukjes van de intervallen gewoon moeten wandelen omdat mijn benen te verzuurd waren. Gauw vergeten maar die run en op naar de volgende 
getrotseerd en 25km gedaan samen. Was zwaar, maar lekker
Tijd viel me ook mee, dus goede training. Nu op naar een achterlijk drukke week en dan op naar NY!

ik had nog steeds benen van beton en die flinke wind hielp daar echt totaal niet aan mee. Maar, in totaal wel 11km gelopen op niet al te gek tempo..
ik was na 11km echt op. Was blij dat ik thuis was. Toch naweeën van het ziek zijn en de antibiotica denk ik. Hopelijk gaat het hier ook gauw weer wat makkelijker