Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Negerzoen schreef:Welkom Fenneeeegoed dat je een diëtiste in de arm hebt genomen als je er zelf niet uitkomt! Wat voor plan heb je gekregen?
Negerzoen schreef:Leuk om je plan te zien!iedere diëtiste benadert het toch net even anders. Ik voel me soms een ambassadeur hier, maar als water drinken lastig is voor je verkopen Lipton en Pickwick suikervrije theezakjes voor koud water. Ik vind die erg lekker
Ik heb zelf een literfles water die ik dan minimaal 2x moet leegdrinken. Gaat bij mij makkelijker dan bijv 4x een halve liter
Fenneeee schreef:Negerzoen schreef:Welkom Fenneeeegoed dat je een diëtiste in de arm hebt genomen als je er zelf niet uitkomt! Wat voor plan heb je gekregen?
Ga even niet moeilijk doen. Plaats het gewoon hier. Mijn valkuil is extreem weinig drinken, en te weinig eten in de ochtend en middag waardoor ik ga snaaien. Dit menu is voor mij echt veel.
En hebben 5x in de week hello fresh. Dit mochten we ook gewoon doen, alleen dan wat minder aardappels of rijst.
[ [url=m/QXfo1A.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jIn9UD.png]Afbeelding[/url] ]
gaucho schreef:Havermout
[ [url=m/8aLWKL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Es_ther schreef:Ah slim wel!
Hier probeer ik ook tussen de maaltijden door niets te pakken, dus 3 maaltijden en verder niks. Maar die balans van hoeveel eet je dan vind ik lastig.
Ik ben op m’n zwaarst ooit gemeten, dus ik baal echt enorm. Het lukt me gewoon niet, begin nu echt aan mezelf te twijfelen en mezelf nog lelijker en dikker te vinden dan ik al was
Fenneeee schreef:gaucho schreef:Havermout
[ [url=m/8aLWKL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er lekker uit !
Hier vanmorgen ook havermout gemaakt voor het eerst. Had er wat aardbeien en blauwe bessen door gedaan met koken, en wat koek en speculaas kruiden. Zo goor als het eruit zag, zo smaakte het ook. Dus zaterdag nog een keer proberen maar dan kijken hoe ik het lekkerder kan maken.
Esther je kan het !!
Es_ther schreef:Uh, 3/4 boterhammen als lunch en avondeten. Maar omdat ik mega langzaam eet zit ik best snel vol van avondeten, maar heb ik een uur daarna weer honger.
Als ik tussendoor eet is het vaak fruit. Heel veel anders is er niet in huis hier