Zit eraan te denken om volgende week ook weer te gaan werken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yenni schreef:Ik ben gisteren positief getest, klachten sinds zaterdagavond. Oh man wat voel ik me beroerd, hoesten, slijm keelpijn, moe, niet willen eten maar toch weer wel, koorts..
Zijn jullie weer gaan werken na de qarantaine als je evengoed nog af en toe hoest?
Yenni schreef:Ik ben gisteren positief getest, klachten sinds zaterdagavond. Oh man wat voel ik me beroerd, hoesten, slijm keelpijn, moe, niet willen eten maar toch weer wel, koorts..
Zijn jullie weer gaan werken na de qarantaine als je evengoed nog af en toe hoest?
candalisa schreef:Yenni schreef:Ik ben gisteren positief getest, klachten sinds zaterdagavond. Oh man wat voel ik me beroerd, hoesten, slijm keelpijn, moe, niet willen eten maar toch weer wel, koorts..
Sterkte zeg! Ik had ook geen trek maar wel steeds de neiging te eten om de vermoeidheid weg te krijgen klinkt raar maar Weet niet hoe ik het uit moet leggen.
Hier dacht ik vanochtend hehe ik voel me goed genoeg om te rijden kreeg ik onderweg naar stal een auto ongeluk nu weer in de kreukels
Marcella schreef:07-02
idylle schreef:Marcella schreef:07-02
Dan ben je niet meer besmettelijk, dus dan kun je gewoon weer werken in principe.
Ik heb vanwege het aanhoudende hoesten en verder geen klachten, na een dag of 7 de huisarts gebeld en die gaf aan dat ik zolang ik hoesste ik in quarantaine moest blijven , tot 14 dagen na de positieve test want dat je dan niet meer besmettelijk bent.
Marcella schreef:Heb al 1,5 week hoofdpijn dacht eerst dat het door de storm kwam, maar is nog geen dag weg geweest.
Duizelig, verkouden en concentratie idem. Leuk als ik weer moet werken minimaal 1 uur enkele reis onderweg als de files meevallen (A16/A20).
Gok ook dat de bedrijfsarts gaat zeggen dat ik mij niet moet aanstellen en gewoon weer moet werken.
Majabeestje schreef:Hebben jullie ook geur- en smaakverlies? Volgens mij hoort het niet bij omikron maar ik proef en ruik niks. Ja heel zoet, zout of bitter maar de smaak die bij het voedingsmiddel hoort niet. Wat ik wel proef is vies. Sla smaakt echt heel bitter bijvoorbeeld maar ik proef niet de smaak van sla. En ik heb een beetje een zure azijnlucht in mijn neus. Echt heel goor.
Vanavond chili con carne gegeten, smakeloze brij was het