Ook hier ga je dagelijks door mijn gedachten. Wat een sterke, mooie en liefdevolle vrouw ben je!
Ik hoop dat je door de morfine minder pijn hebt en nog kunt genieten van je gezin.
Ik wil je man, kinderen, ouders en iedereen om je heen heel veel sterkte wensen. En voor jou een dikke knuffel.
Babootje
Geplaatst: 12-11-19 09:53
Sterkte, heel erg veel ervan voor Roby en iedereen die haar liefheeft.
Gambler21
Geplaatst: 12-11-19 09:54
Lieve Roby,
je hebt me diep geraakt door de manier waarop jij dit afgelopen jaar hebt gevochten. Je hebt me doen beseffen dat we minder moeten klagen en meer moeten genieten. Dank je wel voor jouw positiviteit, humor en dat je dit alles met ons hebt willen delen.
Ik hoop dat je omringt met liefde nog fijne momenten mag hebben met je naasten, maar ook dat als de tijd daar is je in rust en vrede je naasten los kunt laten.
Ik denk aan jou en je naasten lieve Roby!
Anniekskie
Geplaatst: 12-11-19 09:54
Hopelijk werkt de morfine en kun je de wakkere momenten zo comfortabel mogelijk genieten van al je dierbaren!
MB dankjewel voor de updates! En een knuffel voor iedereen die Roby lief is!
Hopelijk werkt de morfine, verschrikkelijk om te lezen dat je zoveel pijn hebt. Heel veel sterkte Roby, hier brand een kaarsje wij denken aan je. Bedankt voor de update MB.
veerledec
Geplaatst: 12-11-19 10:00
Bizar hoe snel het gaat. En hoe sterk je je dan ook gehouden moet hebben. Sterkte voor jou en je naasten, Roby.
Vreselijk hoe snel t opeens gaat, geen woorden voor. Gelukkig is er morfine voor de pijn, hoop dat t helpt. Je bent dagelijks in gedachten...
Mo_86
Geplaatst: 12-11-19 10:07
Lieve Roby, ik hoop dat de morfine de pijn wat verlicht. Ik wens je heel veel kracht en liefde toe en hoop dat je de momenten dat je slaapt fijne dromen hebt en dat je op de momenten dat je wakker bent al jouw dierbaren om je heen hebt.
gekoppaard
Geplaatst: 12-11-19 10:09
Wat een nare update. Het is ook helemaal niet erg als je niet meer reageert hier. Ik kan me voorstellen dat je de kostbare tijd die je hebt wilt besteden aan je kids, man en naasten, MB houdt ons goed op de hoogte. Ongelofelijk hoe snel dit gaat... zo oneerlijk. Hoop dat de pijn nu weer enigzins dragelijk is.
zwanepol
Geplaatst: 12-11-19 10:10
Lieve Roby, afgelopen zaterdag las ik dit topic en man de tranen sprongen in mijn ogen. Wat is het leven soms zo oneerlijk zeg. Er zijn al zoveel mooie en lieve woorden gezegd waar ik mij bij aan wil sluiten. Graag geef ik je nog een hele dikke vette digitale knuffel omdat jij die zo verdiend. Hou je haaks meid!
droversrun
Geplaatst: 12-11-19 10:10
Nog niet eerder gereageerd in dit topic, eigenlijk ook alleen aangeklikt een jaar geleden toen je net de uitslag had gekregen en toen dacht ik; je bent nog zo jong en hebt een mooi gezin en net een baby erbij, dit moet gewoon goedkomen.
Nu dit topic weer tegengekomen en terug gelezen... Jeetje wat is dit bizar snel gegaan met een vreselijke uitkomst. Lieve Roby, heel veel sterkte voor jou en iedereen die jou liefheeft. Ik hoop dat je zonder pijn toch nog kan genieten van de kleine momenten.
7ofhearts
Geplaatst: 12-11-19 10:11
Ik geef je een kus en als je zo maar ineens de vleugels neemt , dan gun ik je dat, met alle vertrouwen dat alles goed komt en je iets bijzonders hebt na gelaten op deze wereld.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 12-11-19 10:13
Besje
Geplaatst: 12-11-19 10:24
Lieve Roby, ook bij mij blijf je door mijn hoofd spoken en ook ik laat elke keer een paar tranen als ik het topic lees. De liefde en steun die hier massaal aanwezig zijn, zijn zo mooi om te zien. Helaas is de toedracht ervan veel minder mooi. En moesten we je wat extra tijd kunnen kopen, zou je ons allemaal nog overleven...
Er is een prachtig Hongaars liedje over "het einde"
Csak pár lépés a végtelen és többé nem jöhetsz velem most bátor légy, most légy erős és kérlek ne sírj kedvesem egy perc volt az élet, mi tőled oly szép lett így jó..
Nog maar een paar stappen naar het eindeloze En jij kan niet meer met mij mee... Wees nu dapper en wees nu sterk en huil maar niet om mij mijn liefste. Het leven leek maar een minuut maar jij maakte het zo mooi. Zo is het goed...
Ik heb hier nog niet eerder gereageerd, maar wat een heftig verhaal Roby... ik vind het verschrikkelijk voor je en heb met tranen in m’n ogen meegelezen. Ik wil jou en al je familie en naasten heel, heel veel sterkte wensen