Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SecretLIN schreef:pbp?
Dreamy schreef:Maar in muesli zitten weer veel suikers, of niet?
BiBiQ schreef:Haha succes met het buffet!
Hier hebben m'n man en dochter pizza op. Ik zat aan de roerbak met zoete aardappel, pompoen en kip. Was ook lekker!
Ik zat vanmorgen op 73,5 kg. Wil naar de 70. Komende week al met m'n werk uit eten bij de Italiaan, dus heel bewust geen pizza op vanavond.
borstnoot schreef:Mehhhh vandaag ging helemaal mis. Had echt heel erg veel vertraging met het OV en had daardoor ook écht geen zin om op een salade te gaan zitten knagen. Tussen de middag had ik al een panini en een broodje rosbief gehad, en als tussendoortje yoghurt en een banaan. Ik was dus van plan 's avonds thuis gezond te eten met een gevulde soep. Dat liep dus in de soepen heb een bakje sushi, gefrituurde garnalen, een kaassouffle en een halve hamburger gehad. Ik had het zo koud en zat er helemaal doorheen na een lange dag, en nu heb ik spijt, haha.
Morgen weer veel reizen en 's avonds waarschijnlijk uiteten want ga naar een concert. Iemand tips voor een ultragezonde lunch die op station Rotterdam te krijgen is?
Horsie84 schreef:Vandaag even lekker niet opgelet. Gezellig dagje dierentuin gehad. Pepernoten mee, (volkoren)broodje gezond, broodje ei, pannenkoeken eten met ons allen thuis (biologisch meel en magere melk)Gingen er wel 6 in, heerlijk.
En ach die calorieën...morgen weer een dag om pas op de plaats te maken.