2018 afvallen. Wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 20:03

Welkom! :D Al lekker bezig dus!

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 20:06

Dreamy schreef:
Welkom! :D Al lekker bezig dus!

Ja! Dankjewel :9

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 20:41

pbp?

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 20:46

SecretLIN schreef:
pbp?

Personal body plan

Een bedrijf, wat een beetje gehiped is, wat je begeleidt bij het creëren van een gezonde duurzame leefstijl. Dus geen dieet, maar hier en daar aanpassing in je eigen voedingsschema, gedragslessen en trainingsschema's.

Ik ben fan! Maar het hangt een beetje af van je uiteindelijke doel denk ik..

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:04

Berriepi schreef:
Hoihoi!

Mag ik me bij jullie aansluiten, 2018 duurt dan wel niet zo lang meer maargoed haha.

Ik ben 8 okt begonnen met PBP en ben sindsdien al bijna 5kg afgevallen.

Ik had nooit verwacht dat het me zo weinig moeite zou kosten :)

Wow, wat een resultaat al! :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:23

Welkom! Goed bezig al zeg. Knap!

Ik heb sinds afgelopen week weer een bijrijdpaard. Donderdag, dinsdag en vandaag gereden. Écht heerlijk om weer bezig te zijn. Wel mega slechte conditie en ook behoorlijk spierpijn dus. Dinsdag gereden en vandaag was dag 2 erna dus voelde alle spieren flink. Toch weer ongeveer 40 minuten actief gereden.

Eigenlijk niet genoeg gegeten vandaag. Op m'n werk dagen veel meer en beter ritme. Wel gezond diner, kipfilet met bietjes.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 09:34

Dreamy schreef:
Maar in muesli zitten weer veel suikers, of niet?

Ik was ff bijlezen en kwam hier op..

Ik eet dus regelmatig savonds de laatste tijd milde magere kwark met cruesli (ja die met chocola) incl een zakje vanillesuiker. samen ongeveer 364 kcal. maar ik kan er suuuper lang op doen, past binnen mijn kcal en ik vind dat zoveel lekkerder als havermout of zonnnatura muesli ofzo. Ik heb er dus voor gekozen omdan toch maar een beetje meer suiker binnen te krijgen, maar wel iets te eten wat ik oprecht echt super lekker vind.

Mijn dag ziet er (elke dag) gemiddeld zo uit.

O. 2 crackers met mager vlees (Bacon, ham, casselerib) Crackers: vitalu of Bolletje volkoren. +/- 200 kcal

M 2 weitebroodjes, 2 gekookte eieren, kaas met komkommer, filetamerican. +/- 500 kcal

A avond eten naar keuze. +/- rond de 600 kcal meestal.

AT. milde magere kwark, cruesli, vanille suiker +/- 360 kcal
voor vandaag zit ik nu op 1640 kcal

zo nodig vul ik aan met: Havermoutreep, beker melk, chocola.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 11:32

Ben zeker met je eens hoor :j als het je verzadigt en binnen je kcaldoel past lekker doen! Ben er zelf alleen erg op aan’t letten omdat ik wat droger wil worden :j (en ondertussen heb ik gisteren wel 2 blokjes chocolade op, maar toch :)) .. dat is dan een uitzondering, cruesli zou ik dan geneigd zijn bijna elke dag nemen en wil ik voor waken)

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 19:09

Hier vanochtend even op de weegschaal gestaan. Alweer wat afgevallen.. Nu 72,7 kg *\o/*
Alleen vanavond buurtfeest/buffet dus denk dat ik maandag weer terug op 73,5 of meer zit.. :+

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 20:16

Haha succes met het buffet!

Hier hebben m'n man en dochter pizza op. Ik zat aan de roerbak met zoete aardappel, pompoen en kip. Was ook lekker!

Ik zat vanmorgen op 73,5 kg. Wil naar de 70. Komende week al met m'n werk uit eten bij de Italiaan, dus heel bewust geen pizza op vanavond.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 22:58

BiBiQ schreef:
Haha succes met het buffet!

Hier hebben m'n man en dochter pizza op. Ik zat aan de roerbak met zoete aardappel, pompoen en kip. Was ook lekker!

Ik zat vanmorgen op 73,5 kg. Wil naar de 70. Komende week al met m'n werk uit eten bij de Italiaan, dus heel bewust geen pizza op vanavond.

Ik wou ook naar de 70. Maar dan zit ik onder mijn bmi.. dus ik ga nu voor 72. Ben er dus bijna :j

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 09:59

Ik blijf maar hangen, en moet zeggen dat ik de touwtjes de laatste 2 weken een beetje heb laten vieren. Ga vanaf morgen weer terug in het gareel en knallen! Ik moet en zal ook onder die 70 komen! Blijf nu dus al dik 2 maanden hangen tussen de 75 en 74 grrrr

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 10:16

Verstandig Evelien. Ik kan tot de 61 kg. en daarna ga ik er pas onder. Dus als ik op 70 nog niet blij ben kan het iig nog wat zakken.

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 15:24

Mag ik mij ook melden? Afgelopen voorjaar begonnen en was tot september bijna 7kg afgevallen. Nu hang ik al een tijdje stil, vandaag ook een donut op en drie haribo kersen (foei). Hopelijk krijg ik weer een beetje motivatie door dit topic :Y)

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 22:52

Mehhhh vandaag ging helemaal mis. Had echt heel erg veel vertraging met het OV en had daardoor ook écht geen zin om op een salade te gaan zitten knagen. Tussen de middag had ik al een panini en een broodje rosbief gehad, en als tussendoortje yoghurt en een banaan. Ik was dus van plan 's avonds thuis gezond te eten met een gevulde soep. Dat liep dus in de soep :') en heb een bakje sushi, gefrituurde garnalen, een kaassouffle en een halve hamburger gehad. Ik had het zo koud en zat er helemaal doorheen na een lange dag, en nu heb ik spijt, haha.

Morgen weer veel reizen en 's avonds waarschijnlijk uiteten want ga naar een concert. Iemand tips voor een ultragezonde lunch die op station Rotterdam te krijgen is? :+

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 08:19

Welkom Deardarling.

Ik denk dat een ieder van ons wel eens een inzinking heeft..

Gisteren zat ik keurig op mijn calorieën, had een maaltijdsalade van 300 kcal en vervolgens had ik tussendoortjes op bijna 600 kcal.. volgens mij is dat ook aan de hoge kant..
Maar goed als dat kan met de kcal dan geniet ik daar maar van :D :oo

linnnde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 12:27

Nou ladies.. ik kom weer even onder mn steen gekropen...
zie veel goede verhalen! Lekker bezig dames!!
Ik eind aug begonnen en ondertussen 6 kg eraf.. heb een tijdje stil gestaan op 5 kg.
Iemand die daar nog tips voor heeft?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 12:30

linnnde schreef:
Nou ladies.. ik kom weer even onder mn steen gekropen...
zie veel goede verhalen! Lekker bezig dames!!
Ik eind aug begonnen en ondertussen 6 kg eraf.. heb een tijdje stil gestaan op 5 kg.
Iemand die daar nog tips voor heeft?

Gewoon doorgaan :))

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 13:04

borstnoot schreef:
Mehhhh vandaag ging helemaal mis. Had echt heel erg veel vertraging met het OV en had daardoor ook écht geen zin om op een salade te gaan zitten knagen. Tussen de middag had ik al een panini en een broodje rosbief gehad, en als tussendoortje yoghurt en een banaan. Ik was dus van plan 's avonds thuis gezond te eten met een gevulde soep. Dat liep dus in de soep :') en heb een bakje sushi, gefrituurde garnalen, een kaassouffle en een halve hamburger gehad. Ik had het zo koud en zat er helemaal doorheen na een lange dag, en nu heb ik spijt, haha.

Morgen weer veel reizen en 's avonds waarschijnlijk uiteten want ga naar een concert. Iemand tips voor een ultragezonde lunch die op station Rotterdam te krijgen is? :+

Ach, nouja. Heb je je cheatday deze week ook weer gehad. ;) Af en toe even losgaan mag best, hoor. Als het maar geen dagelijkse kost wordt.

En wat betreft het stilhangen in gewicht... Ik heb er ook last van. Verrassend genoeg verlies ik wel nog centimeters. Gewoon blijven doorgaan, het gaat er vanzelf wel af!

Horsie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 19:36

Vandaag even lekker niet opgelet. Gezellig dagje dierentuin gehad. Pepernoten mee, (volkoren)broodje gezond, broodje ei, pannenkoeken eten met ons allen thuis (biologisch meel en magere melk) :-) Gingen er wel 6 in, heerlijk.
En ach die calorieën...morgen weer een dag om pas op de plaats te maken.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 20:25

Horsie84 schreef:
Vandaag even lekker niet opgelet. Gezellig dagje dierentuin gehad. Pepernoten mee, (volkoren)broodje gezond, broodje ei, pannenkoeken eten met ons allen thuis (biologisch meel en magere melk) :-) Gingen er wel 6 in, heerlijk.
En ach die calorieën...morgen weer een dag om pas op de plaats te maken.

Hier ook zo'n dag.. :o
Ga denk wel zo'n 600 over mijn calorieën heen.. |o

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 20:48

Hier spontaan uiteten, maar had gelukkig echt veul kcal over dus past prima :D

Horsie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 22:19

Ohjeej, hier ik vrees dat het wel meer als 600 is ahum.
Naja voor deze x...

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 22:23

Joh, de rest van de komende dagen een beetje opletten & no worries :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 22:57

Hier ging het ook fout. Baby shower gehad en dus flink gesnoept. Morgen maar weer verder.
Vanmorgen wel 73 kilo :):)