Nagini schreef:Haar relatie doet er toch niet toe.
Er zijn nu eenmaal hork mannen.
Er zijn echt mannen die nog geen ei kunnen koken.
Er zijn mannen die een salade geen avondeten vinden.
Maakt haar relatie met vriend niet meteen een slechte relatie..
Alsof niet ieder persoon wel eens wat zegt waarvan je denkt nou gaat ie lekker. Die van mij ook wel eens.
De ex van een vriendin van mij kon niet koken dus die at elke dag dan maar uit eten.
Mijn oom verwacht ook dat mn tante "fatsoenlijk" warm avondeten kookt. En die zijn toch al zo'n 30 jaar getrouwd.
Niet alles is zo zwart and wit.
Dit is niet het enige en eerste voorval over haar vriend waar vraagtekens bij worden gezet
Ik vind het sowieso raar dat een man verwacht dat de vrouw kookt en dan pissig wordt als ze dat niet doet. Ik vind dat echt ongelovelijk ouderwets en zou daar niet mee om kunnen gaan. Miss ben ik daarom wel alleen

Nouuuuu hier gaat t niet zo super, eet niet heel gezond maar weegschaal bij oom en tante gaf toch aan wat minder dan vorige week. Maar andere weegschaal dus geen idee of t ook echt zo is. Vrijdag ochtend maar weer op mijn eigen weegschaal
Half verbrand dan wel.
Ik heb me ook heel erg verveeld omdat ik te ziek was om Netflix te kijken, maar te ellendig om gewoon te slapen.
)
ook heb ik bepaalde stress klachten niet meer sinds ik sport.
maar ik ben zelf iemand die mij snel schuldig voelt dus ik begrijp dat dit een heel ellendige situatie moet zijn... Het is ook zo veel allemaal he? Huishouden, werk, sport, gezond koken, paard... Hier ook nog een broertje en zusje die af en toe blijven slapen en hulp bij hun lessen vragen... Ik ben al blij dat wij een rustig sociaal leven hebben, dat kan ik er echt niet nog bij doen. Voor het wakker liggen, probeerde je al eens een audioboek? Als je iets licht leuk vindt, is Hex Hall wel leuk!
Tijdje gestopt met kickboksen, maar dat merk je echt goed. Beetje rusteloos, kreeg weer last van mijn rug ook. En toch ben ik verder aardig lui
En een tros druiven.
)