Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Ik zie dan bijvoorbeeld liever extra budget gaan naar mensen die door een ongeval invalide zijn geworden, dan altijd maar te moeten ophoesten voor een koppel nitwitz wat fokt als een stel konijnen. Geef die nitwitz gratis anticonceptie, schaf al die extra's om kinderen te onderhouden af en gebruik dat geld voor andere zaken. Onze ouderenzorg bijvoorbeeld. We worden allemaal ouder, maar niet iedereen wil een ouder worden.
Varekaj schreef:Ik zie dan bijvoorbeeld liever extra budget gaan naar mensen die door een ongeval invalide zijn geworden, dan altijd maar te moeten ophoesten voor een koppel nitwitz wat fokt als een stel konijnen. Geef die nitwitz gratis anticonceptie, schaf al die extra's om kinderen te onderhouden af en gebruik dat geld voor andere zaken. Onze ouderenzorg bijvoorbeeld. We worden allemaal ouder, maar niet iedereen wil een ouder worden.
sanso schreef:Het zou eigenlijk gewoon een keuze moeten zijn in je pakket, dat je zelf kunt aanvinken waar je ‘behoefte’ aan hebt. Dat zou helemaal ideaal.
Gratis anticonceptie in de vorm van een pil en condooms zou helemaal mooi zijn. Gelukkig hebben wij een fijne site voor die laatste gevonden waar ze goed betaalbaar zijn
idinn schreef:Kraamzorg, verloskundige meuk zit gewoon in het basispakket wat bepaald is door de overheid. Dus zal bij fbto niet anders zijn.. misschien aanvullende opties anders uitgesplitst?
Ayasha schreef:Oei, ik ga vloeken in de kerk. (pun intended).
Ik vind dat een huisdokter geen zaken heeft met abortuspillen. Liefst zelfs niet met 'de pil' tenzij speciaal opgeleid. Er zitten Genoeg risico's aan en IMO zou men daarvoor bij iemand moeten gaan die de nodige onderzoeken kan doen om die zoveel mogelijk uit te sluiten.
MarlindeRooz schreef:Ayasha schreef:Oei, ik ga vloeken in de kerk. (pun intended).
Ik vind dat een huisdokter geen zaken heeft met abortuspillen. Liefst zelfs niet met 'de pil' tenzij speciaal opgeleid. Er zitten Genoeg risico's aan en IMO zou men daarvoor bij iemand moeten gaan die de nodige onderzoeken kan doen om die zoveel mogelijk uit te sluiten.
Als ik zo'n pil wil opvreten dan is dat mijn eigen keuze. Moet er niet aan denken om allemaal vage instanties te moeten raadplegen. Mocht ik zwanger raken dan heb ik al wel genoeg paniek.