Ik heb Champagne Pop en Moonstone pressed en Opal liquid.
Gebruik eigenlijk alleen die nog maar, zelfs mijn Mary blijft liggen terwijl die toch ook echt super is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

donnar schreef:Heel gaaf! Heb een mini setje van een kleine poeder highlighter en een liquid in de kleur opal.
Maar vandaag een dupe gevonden bij kiko, de kleur, maar ook de structuur is heel vergelijkbaar! Ik ben heel blij want het scheelde nogal in prijs
Bij interesse kan ik wel foto's maken en welke highlighter van Kiko het precies is.

gewoon luiheid en nooit meer bokt vanaf de laptop maar altijd telefoon eigenlijk.

draag die zeer regelmatig 
Jodie_ schreef:Mooi hoor Donnar! Welke oogschaduw heb je gebruikt? Of lees ik daar overheen. Die goud is ook liefde
Jaaa redrum blijft m'n all time favoriete rood, merk dat ik andere eigenlijk nooit meer pak. Maar ik ben sowieso aan het opruimen en m'n 'collectie' aan het uitdunnen. De helft staat toch maar stof te vangen.
Thanks verder mensen! Ik pak ook sneller een wat meer opvallende kleur, maar ik heb eigenlijk weinig nude kleuren die bij mijn huid passen. De bovenstaande kleuren zijn ook geen nudes. Wat er nog het meest in de buurt komt van wat ik heb zijn denk ik toch JS Gemini en Leo, maar ik wil nog graag wat subtielers. Bijna alles nude kleuren word ik echt een zombie van helaas.

Maar klinkt goed! Ik zit altijd nog een beetje in de standaard "een laagje mascara om het af te maken", maar dat is natuurlijk niet nodig. Ik ga het ook eens proberen!