[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 13:01

In het kader van geel heb ik ook even gespeeld met mijn geel van Max Factor die ik serieus al zeker 14 jaar heb liggen _O- Dat was ook wel te merken, spul blend voor geen meter maar ik vind dat t wel een geinige look geeft.
Verder draag ik op mn lippen Fleur van LA girl, toch een van mn favo kleuren.
Op de laatste foto van dichtbij, dan zie je wel dat t blenden niet helemaal gelukt is, maar ook dat ik haast had _O-

Toch ben ik steeds niet helemaal tevreden, hoop dt Elke me morgen de tips kan geven om mn ooglook te perfectioneren.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 13:03

Tytonidae schreef:
Lumiere ziet er zo goed uit! *\o/*

Het lijkt wel alsof je foundation een beetje te donker is maar misschien komt dat doordat er veel licht op je nek valt waardoor je nek veel lichter lijkt dan je gezicht? :)

Is de lichtinval! Sta voor de deur met een klein raampje altijd de foto's te maken omdat dat licht nog enigszins goed is. Ik probeer een mooiere foto in daglicht te maken maar is verrekte moeilijk. _O-

Jodie ben benieuwd wat je van die sculpting vindt! Ik gebruik m zelf voor het aanbrengen en gebruik m'n kabuki van de Hema om te blenden en dat werkt vooralsnog prima. :))

No problem Djilna! Moet zeggen dat 'ie zonder de lipliner eronder totaal niets is, vind hem echt mooi met de lipliner zoals op die foto, anders is het gewoon een sheer shimmer. Welke lipstick ben je van plan te halen bij MAC? :)

Damned, veel blenden maakt wel alles makkelijker om het draagbaar te maken, maar ik heb verder wel heel veel geluk met mijn oog, haar en huidskleur dat ik vrijwel alles kan hebben. Enige wat ik echt niet kan hebben is als ik alleen pastel kleurtjes op doe, daar MOET iets donkerders doorheen anders lijk ik ziek. :')

En Jodie wat fijn dat de geur minder is op je lippen, anders echt een ware hel :=

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 13:06

Omg, mijn laatste foto vind ik echt niet mooi, maar ik laat m toch staan. Hier is mijn gezichtsbeharing ook alweer goed te zien _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 13:15

Jolien, I loooove yellow!

Tytonidae, heb even een foto van snapchat geplukt, misschien dat het daar wat beter te zien is ookal was deze in hetzelfde licht - kan het moeilijk zien op het scherm van m'n telefoon :))

Even in spoiler want niet boktwaardig _O-

Spoiler:
Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 13:19

Shizzel ik wil Lady Bug of Spice it Up even naast elkaar kijken. Ik wil nl een rode lipstick, maar een subtiele. Dus vandaar een lustre finish. Die is (voor mij) veel makkelijker even te combineren naar mijn werk dan een Russian Red of Diva (of zelfs Dare You). Heb best veel tinten rood, maar mis nog een lustre rood.
Maar kan maar zo zijn dat ik met Impassioned of Girl about Town terugkom :)) Of Hang up :D

Jolien Fleur staat je mooi :j Gele oogschaduw blijf ik een lastige vinden.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 13:46

ralphtdw schreef:
ElineS schreef:
Heeeerlijk als je vriendin bij de Etos werkt en alles wat ze niet verkocht krijgen naar mij toe komt af en toe :D. Anders word het weg gegooid, dus die vriendin (die zelf niets met make-up heeft) propt van alles en nog wat in een tasje en krijg ik dan. Alleen had ze nu vanwege tijdgebrek gewoon een graai gedaan en nu heb ik 19 lip potloden waarvan een 6 dezelfde kleur donkerrood en 5 bruin en rest roze/rood kleurtjes. Dus eh, veel dezelfde :P Maar ook een aantal hele leuke lipsticks en ook 2 gave liquid lipsticks, oogschaduw base, prachtige romige highlighter, lipglosses, wat lekker geurende balm en mooie mascara's. Volgende week neemt ze weer wat mee. Zijn allemaal verschillende merken, van Etos eigen merk tot L'oreal, Maybeline etc. En oef, er zit zo'n gave lipstick bij! Een roze tint die echt knalt. Bijna nuon. Ben helemaal verliefd. Zal morgen een foto maken.

Hoop ik wel voor je vriendin dat dit ook rcht mag.
Toen ik in een Etos werkte werd alles geteld en ging de kliko in maat je mocht absoluut niks pakken.
Want gaat gewoon weer ergens anders heen
Maar als wel mag natuurlijk erg leuk

Ja hoor, het mag gewoon. Haar manager propt er vaak nog wat meer bij "Ow, dit zal Eline vast ook leuk vinden". Ik spendeer soms nog wel eens op rustige dagen een uurtje daar. Even make-up kijken en proberen, mijn vriendin helpen met producten op de planken zetten, even koffie drinken achter met iedereen. Dus ze kennen mij ook en daarom mag ze het mee denk ik. Het zijn dan ook echt oudere producten. Die al een paar x af geprijsd zijn geweest en daarna terug in het magazijn gezet waar alles word geteld en in het systeem gezet en dan daar een tijd blijft, maar dan uiteindelijk toch word weg gegooid omdat het te oud is. Ik moet het altijd uitzoeken want sommige dingen zoals mascara zijn soms uitgedroogd omdat het te lang heeft gelegen. En sommige dingen zijn testers, en testers worden vaak verwisseld dus dan zijn dat meestal recente producten, maar die moet ik goed schoonmaken. Nu had ik wel geluk. Etos heeft een nieuwe make-up lijn uitgebracht in andere verpakkingen. Dus de oude make-up gaat dan normaal de kliko in, maar nu naar mij. Is gewoon goed spul. Maar daar heb ik dus nu veel potloden, lipglosses, een aantal oogschaduw van.

Er zat ook een lipbalm/gloss voor het verzachten van je lippen. Het voelde zo lekker op mijn lippen dus opgedaan voor het slapen gaan. Ik verwachtte er niks van maar wow... Ik werd wakker met zijde zachte lippen! En voor het eerst in tijden waren ze korstvrij. Nu baal ik dat ik er 1 heb weg gegeven aan mijn broers vriendin haha, want had er 2.

Joolien schreef:
Omg, mijn laatste foto vind ik echt niet mooi, maar ik laat m toch staan. Hier is mijn gezichtsbeharing ook alweer goed te zien _O-

Ik had het niet eens gezien als je het niet had gezegd ;) Ik vind het wel mooi, die kleurtjes zo. Niet teveel geel. Je ziet alleen wel dat de kleur geel niet zo smooth is. Lijkt een beetje korrelig. Maar met je ogen open staat het leuk. Beide lichte zachte kleuren.

@Shizzel: ik wou dat ik jouw lippen had. Echt waar, zo mooi, en je kan bijna elk kleurtje hebben. En ook heel gaaf, je ogen, en dat geel. De mooiste gele ooglook tot nu toe in dit topic. Iedereen ineens met geel haha. Lekker zomers.

@Elke: Jouw look was ook erg mooi. Alleen snap wat de rest bedoeld, het was te oranje. Dat vind ik zelf ook geen mooie kleur. Dat is te.. Donker zeg maar. Dan gaat het hele idee van geel eruit, het felle lichte. Je haar is wel gaaf, met die blauwe shine erover. heb ik vroeger ook gehad, toen ik een jaar of 14 was, maar nadat iedereen me pestte met smurf had ik het snel weer compleet zwart gemaakt :')

Suus___ schreef:
Ooo das altijd leuk! Parfum en makeup krijgen :D

Ik heb plumfull weer ns uit t stof getrokken en geprobeerd mn vermoeidheid weg te poetsen :=

[ [url=m/ZTFDCm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi <3 Sinds je je wenkbrauwen anders hebt vind ik je alles veel mooier staan. Prachtige maar simpele look. Geen vermoeidheid te zien hoor. Mooie lippen ook, met deze kleur, staat je goed. Je foto's zijn altijd wel best donker, komt dat door de camera of door de plek? Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar eens een keer een foto met zo'n licht inval. Dan kun je echt goed je huid en de kleuren zien.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 14:01

Oeps, ook een UD besteld, Vice Wired (zat naar MAC Tropic Tonic en Vegas Volt te kijken en zag bij Temptalia de UD versie :+ )
Hm, of wordt het Tilt. :+
Laatst bijgewerkt door Djilna op 08-07-16 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 14:03

Enne, welke app was dat nu dat je een kleur op je eigen lippen kon zien van Urban Decay? Of was dat een ander merk?

Edit: alleen Iphone :\

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 14:18

Leuke look Shizzel en Jolien!

Wil ook een nieuwe highlighter, zit te twijfelen tussen solstice en precious metals van sleek.
Help!!!

Edit: of toch mary lou manizer?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 14:42

Het is mn camera, is gewoon mn iPhone namelijk vind t echt teveel gedoe om mn camera dasrvoor te pakken :=
En nu t zo donker buiten is wordt t niet makkelijker.. Als ik dichter bij mn lamp ga zitten wordt t geheel te geel helaas..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 15:05

Haha Shizzel zie je foto nu pas :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 15:23

Ik heb een nieuwe favo mascara trouwens. Gisteren L'oreal Mega Volume miss Hippie gehaald. Dacht ach laat ik eens proberen. Die is echt fijn! Super zwart en krul :j En dat voor 10 euro.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 17:01

Dankjewel meiden!

Vind t idee van je look tof jolien jammer dat de kleur wat korrelig is

Ik heb net ff ud alpha opgedaan
Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 17:03

Die is mooi zeg Suus!

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 17:14

Mooi suus.
En jolien leuk gedaan

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 17:33

Suus___ schreef:
Het is mn camera, is gewoon mn iPhone namelijk vind t echt teveel gedoe om mn camera dasrvoor te pakken :=
En nu t zo donker buiten is wordt t niet makkelijker.. Als ik dichter bij mn lamp ga zitten wordt t geheel te geel helaas..

Maar achter je heb je een raam? Is dat licht niet genoeg en beter dan de gele lamp? Want het is altijd geel en dan kan ik je lipstick kleur nooit goed zien.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 18:12

Suus gave kleur! Staat je heel fris :)

Nou ik ben de deur uitgegaan met MAC Cockney lipstick en Let me Pop en Taylor Grey paintpots. Met UD Vice Tilt vandaag weer genoeg uitgegeven 8-)
Gelukkig deels met bonnen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 18:23

Ja maar heb geen losse spiegel dus zie ik niet wat ik fotografeer :=

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 18:26

Oeh, nice kleurtje Suus! Die gaat bij op m'n wishlist :') want die is nog niet lang genoeg gelukkig.

Heeft hier trouwens iemand Mac Stone? Is vast al eens langskomen maar ik weet 't zo niet meer. Ik wil hem graag kopen en ik moet sowieso even bestellen bij Douglas, ook voor een verjaardagscadeautje, maar ik ben bang dat ie in het echt niet mooi is. En ik kan voorlopig niet naar een winkel waar ze Mac verkopen. Wie kent de kleur en denkt dat het de gok waard is? Of is het juist een te aparte kleur en beter wachten tot ik wel een keer in de winkel kan kijken?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 18:33

Stone is echt een hele moeilijke kleur maar ik vind het bij DS en DnT erg mooi, verder nog niemand gezien waarbij ik zeg wauw! Als ik hem bij iemand mooi vind is het meestal iemand met donker haar :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 18:47

Ik heb hem! :D Vind 'm echt geweldig. Zal zo een foto maken voor je.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 18:48

Oké screw it ik bestel hem gewoon :D omdat ik mezelf zo zielig vind met mijn scriptieleven nu. Ik twijfel ook nog over een bruine lipliner van Mac, voor m'n bruintinten lipsticks en liquids of de nudetinten die naar bruin neigen. Het liefst ook eentje die onder Stone kan want ik zie de Stone liner niet staan bij de Douglas. Ik heb nu bij bruintinten vaak Nutmeg van LA Girl onder maar dat is toch een wat te warme kleur, terwijl bijna al mijn kleuren wat assiger zijn. Ik zag Mac Cork en Oak, welke van die twee zouden jullie aanraden? Of evt nog een andere?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 18:52

Leverage schreef:
Ik heb hem! :D Vind 'm echt geweldig. Zal zo een foto maken voor je.

en hij stond je errrug goed!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 18:54

Oh die foto wacht ik nog even af :D :D had net al wel even het vorige topic erbij gepakt en toen zag ik 'm in ieder geval bij Drunksheep, die stond ie ook super!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 19:06

Oké, oké, ik heb voor het eerst mijn huid bijna compleet flawless gekregen met foundation. Zo egaal is het nu. Met een lichte 'brons', blush en een natuurlijke glow. Alleen mijn voorhoofd is nog een klein probleem gebied, maar minder heftig dan normaal. Komen al die tutorials kijken en in dit topic meelezen eindelijk eens tot uiting :D ik heb het nog nooit eerder zo mooi gekregen. En het blijft goed zitten.

Lkker weer paars met roze oogschaduw maar wat minder heftig. Toch weer terug naar mijn rondere, maar natuurlijke wenkbrauwen en roze lipstick. Kan je niet zien op de foto, maar hij is behoorlijk fel en dat komt minder goed uit op de foto helaas. Maar goed, ik vind hem heerlijk.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ElineS op 08-07-16 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt