Toch veel bij de daith dan. Maar gaat goed komen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonker schreef:Ik heb bij mijn daith ook zulke vochtbultjes gehad, het was zelfs zo heftig dat ik naar de HA ben geweest om te laten checkenBij mij knapte ze inderdaad ook.
Uiteindelijk helemaal genezen door gewoon met rust te laten en niks aan te doen. Er wel iets aan doen maakte het alleen maar erger.
Ik zie de achterkant van mijn oor natuurlijk niet maar ik zag wel dat het lichtjes gezwollen was en er soms wat etter doorkwam... Vandaag dus maar eens de spiegel gepakt en zie ik dat ik een vochtbultje heb.

En mijn haren zijn gewoon nog nat btw, niet vettig dus. :p )

over 4 weken controle en dan tweede gaatjes erbij. En heb al wel weer meer ideeën, maar krijg dat er thuis niet door vrees ik haha! Ben benieuwd of mijn man deze snel ontdekt. Hij is nu een nachtje weg voor z'n werk, wel fijn voor het oefenen niet op rechts te slapen 

Mondy schreef:Oh die zijn prachtig!!
Hoe doe je dat qua lengte eigenlijk ? Normaal piercen ze met een langer staafje en moet zodra de zwelling weg is korter toch ?
Even een vraag mbt vochtbultje. Doet geen pijn verder maar hij wordt wel wat groter en is wit. Maakt dat iets uit vergeleken met de voorbeelden die ik hier eerder voorbij zag komen ?

maar gewoon goed verzorgen en dan komt het vanzelf goed.