[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:12

Idd :') 'Pittig' is mooi omschreven :+

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:18

Ik ben goed in dingen omschrijven :')

Ik wil echt heel graag een afspraak maken bij Tattoo Joey, maar ik mag nog niet van mezelf :)) Moet eerst even op andere dingen wachten, haha.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:19

3x6u is echt wel "pittig" idd :) hopelijk heb je een lekker houtje om in te bijten :+

Ik ben benieuwd wat ze van mijn ontwerp gaan maken, ik geef ze voor een deel creatieve vrijheid en een paar dingen moeten er echt in :)

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:30

pfoe 3x 6 uur..ja pittig...exact goede omschrijving :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:35

AnjaKos schreef:
Courses schreef:
Tattoeren doet nou eenmaal pijn mensen ... :+

Hangt van de plek af, ik heb ze om armen/bovenbenen/schouder/boven borst/buitenkant kuit en net boven de enkel en allen deden geen pijn alleen het stukje op mijn elektrisch botje bij de elleboog was pijnlijk.
Ribben durf ik niet want dat schijnt wel een zeer pijnlijke plek te zijn.
En het hangt helemaal van de tattooeerder af, duwen ze hard op het apparaat dan wordt de huid dik en rood, de portretten van mij zijn door Bianca gezet, bloede niet, kwamen geen korstjes op en deed totaal geen pijn...

Op de tattoobeurs heb ik echte beulen gezien, no way dat die een tattoo op mij mogen zetten :(

Als mensen vragen 'Doet het daar pijn' of weet ik het. Iedereen heeft een andere pijngrens, wat voor mij geen pijn doet is voor de ander een drama. Dus ja, als je er gewoon vanuit gaat dat het pijn doet dan valt het altijd mee :)

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 12:58

Wat een super tattoo s. Echt gaaf.

Ik zat te denken aan deze

Afbeelding(hoop niet dat deze van een bokker is. Zoja. Sorry dat ik hem
Gebruik)

Maar weet niet of ik hem zo moet laten of er wat bij( komt op de binnen kant pols). Ong 2 a3cm)

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 13:11

Wat wil het zeggen? :)

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 13:56

@doezel: zo'n kleine tattoo kun je beter zelf ontwerpen, dan issie net ff anders dan deze en helemaal uniek voor jou.
Ik heb trouwens op die plek het 3fm logo ( was grapje toen tattoosolution een actie had voor serious request, ze hadden duffe plaatjes zoals ankertjes, hartjes, klavertje 4, ik zei toen voor de grap: doe mij dan het logo van 3fm _O- )

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:20

Zit ook te twijfelen vandaar ok de vraag. Wel
Of niet wat erbij. Dacht miss is het "effect weg als ik iets bij doe

Iemand toevalig een voorbeeld??

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:25

Wat is je sterrenbeeld?

Kan je daar niks mee?

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 14:46

Mijn sterrenbeeld is stier.

(Eigenlijk ook wel een idee. Dat erbij). Maar eens kijken/zoeken naar voorbeelden/ideen

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 15:33

Dit is natuurlijk een gezin van 4, dus mss iets erbij wat typisch voor jullie gezin is?

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 15:35

Ook een idee. Maar wet nog niet wat haha.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 15:54

Kun je iets met je achternaam bijvoorbeeld?

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 16:21

Kan evt wel met de 1ste 2 letter van onze namen. Een "naam"maken maar dat vind mijn ma niet goed. Haha. ( zij heeft die "naam" op haar pols

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 17:13

Of iets met symbolen? Klavertjes 4? Sneeuwvlokjes? Bloemen? Of iets met bomen, dieren?

Ik ga een ontwerp laten maken met een maan, een zon en een ster. Wat staat voor mijn ouders (papa de maan, mama de zon) en mij (ster). :)

PlantsTho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 18:15

_Dominique schreef:
En kuit zit ik een beetje mee met bedekken qua panty en een rokje aan voor op toekomstig werk. Maar hier zit ik ook een beetje mee met binnenkant bovenarm.

Ik weet niet wat voor werk je (gaat) doen, maar tegenwoordig is dat toch niet zo'n heel groot probleem meer?

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 18:45

Blablabla1980 wat is jou tattoo prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 19:12

269_life schreef:
_Dominique schreef:
En kuit zit ik een beetje mee met bedekken qua panty en een rokje aan voor op toekomstig werk. Maar hier zit ik ook een beetje mee met binnenkant bovenarm.

Ik weet niet wat voor werk je (gaat) doen, maar tegenwoordig is dat toch niet zo'n heel groot probleem meer?

Bij mijn afgelopen stages werd het niet bepaald gewaardeerd helaas.. Echter vraag ik me af wie andermans benen helemaal gaat bestuderen op een tattoo :') ..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 19:19

19LindA83 schreef:
[ [url=m/tUTlHd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nog wel ingepakte foto! Ben er zo blij mee, echt super strak gezet ( niet te zien door het folie)

Die tatoeage in het begin van de pagina is van deze gebruiker.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 20:32

269_life schreef:
_Dominique schreef:

In bepaalde branches toch nog wel, en dan niet zozeer de werkgever. Ik werk zelf in de zorg, voornamelijk oudere mensen. Er zijn (oudere) mensen die er moeite mee hebben ;)

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 08:56

Bonjoy schreef:
269_life schreef:

In bepaalde branches toch nog wel, en dan niet zozeer de werkgever. Ik werk zelf in de zorg, voornamelijk oudere mensen. Er zijn (oudere) mensen die er moeite mee hebben ;)

Verschilt per werkgever. Ik werk in de accountancy-branche. Op het accountantskantoor waar ik eerst werkte moest ik mijn tattoo's ten alle tijde bedekken (meeste collega's wisten niet eens dat ik ze had).
Op het kantoor waar ik nu werk mogen ze gewoon zichtbaar zijn (helpt ook wel een beetje dat meer dan de helft van mijn klanten ook tattoo's hebben).

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 08:58

Chans schreef:
Blablabla1980 wat is jou tattoo prachtig!

thnx :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:06

Ik werk zelf als senior hypotheekadviseur in de buitendienst. Ik kom bij klanten thuis, of ik ontvang ze samen met één van mijn mediators op kantoor. Op beide enkels een tattoo, en als het mooi weer is draag ik zonder problemen een rokje. Klanten kijken wel eens, maar nog nooit een negatieve reactie erop gehad. Werkgever heeft er ook absoluut geen problemen mee :)

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:07

Bij ons op kantoor is het niet zo'n punt. Maar als ik naar klanten ga doe ik toch iets met lange mouwen aan. Ik vind het zelf gewoon niet zo netjes om er mee te koop te lopen.
daarintegen heb ik er helemaal geen moeite mee als ze bij andere zichtbaar zijn.

Mijn man heeft ook regelmatig klantcontact en doet geen moeite om zijn arm te bedekken voor zover ik weet.