Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
AnjaKos schreef:Courses schreef:Tattoeren doet nou eenmaal pijn mensen ...
Hangt van de plek af, ik heb ze om armen/bovenbenen/schouder/boven borst/buitenkant kuit en net boven de enkel en allen deden geen pijn alleen het stukje op mijn elektrisch botje bij de elleboog was pijnlijk.
Ribben durf ik niet want dat schijnt wel een zeer pijnlijke plek te zijn.
En het hangt helemaal van de tattooeerder af, duwen ze hard op het apparaat dan wordt de huid dik en rood, de portretten van mij zijn door Bianca gezet, bloede niet, kwamen geen korstjes op en deed totaal geen pijn...
Op de tattoobeurs heb ik echte beulen gezien, no way dat die een tattoo op mij mogen zetten
269_life schreef:_Dominique schreef:En kuit zit ik een beetje mee met bedekken qua panty en een rokje aan voor op toekomstig werk. Maar hier zit ik ook een beetje mee met binnenkant bovenarm.
Ik weet niet wat voor werk je (gaat) doen, maar tegenwoordig is dat toch niet zo'n heel groot probleem meer?
269_life schreef:_Dominique schreef:En kuit zit ik een beetje mee met bedekken qua panty en een rokje aan voor op toekomstig werk. Maar hier zit ik ook een beetje mee met binnenkant bovenarm.
Ik weet niet wat voor werk je (gaat) doen, maar tegenwoordig is dat toch niet zo'n heel groot probleem meer?
Bonjoy schreef:269_life schreef:
In bepaalde branches toch nog wel, en dan niet zozeer de werkgever. Ik werk zelf in de zorg, voornamelijk oudere mensen. Er zijn (oudere) mensen die er moeite mee hebben