Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Dat was helemaal geen tip.
Alleen van 1500kcal aan Snickers gaat mijn lichaam meer over de zeik dan 1700kcal aan groenten. Al die suikers ed kan je lichaam helemaal niet verwerken, je hormonen gaan over de zeik en dat gaat je lichaam vasthouden en omzetten in vet en andere ellende etc.
Door voedsel te gebruiken dat je lichaam goed én volledig kan verwerken kan je soms een beter resultaat behalen dan met minder en slecht voedsel. En nee, tuurlijk moet je niet voor 3000kcal aan groenten zitten wegwerken als je de hele dag niks doet, maar het ligt voor mij echt minder zwart-wit dan negatief/positieve balans.
manzano schreef:Oeeehhhhh..... daar was ik al bang voor
Zie dat je ze ook per reep kan bestellen. Zijn er nog meer lekkere (de namen klinken bijna allemaal te lekker om waar te zijn)?? Dan ga ik dat eens testen. Heb nog nooit zoiets op namelijk
Kayleigh_ schreef:Ik vraag me sowieso af of die bars wel zo gezond zijn, maar ik vind ze erg lekker en het is qua macro's sowieso beter in te plannen dan een Mars of Snickers of noem maar op... Dus ik eet ze lekker!
Kayleigh_ schreef:Mensen die geen kcal tellen en toch willen afvallen... Jullie begrijpen dat de energiebalans leidend is? Zoals Gribaldi al zegt, tel je kcal juist wel eens, dan weet je waar het misschien 'fout' gaat. Kcal tellen betekent niet dat je obsessief gaat afvallen, het geeft alleen inzicht in hoeveel je binnenkrijgt en daar kun je op inspelen om een negatieve energiebalans te creëren.