[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 21:52

Mooi!
Ik ben fan van kleur!

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 00:14

oeh die js enorm gaaf. Van welke artiest is het?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 00:31

Heel gaaf ontwerp inderdaad! Maar die foto is wel flink gephotoshopt want zo fel zijn de kleuren irl nooit (vooral dat groene).

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 00:46

Wauwww heel mooi!

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 00:56

Aaaah ondrash! De bedenker van watercolour!

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 09:45

Ondrash ja! (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 10:12

Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 10:59

Mooi!
Ik word steeds groter fan geloof ik .

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 11:33

Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi. De driehoekjes zijn niet even groot als elkaar en de driehoek bovenaan staan scheef...

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 12:36

Jeetje Lifaya..
Ik ben ook erg allergie-gevoelig voor de veiligste en onschuldigste dingen. Ben nu toch wel een beetje bang dat ik misschien ook niet tegen inkt kan. Je weet het maar nooit!
Heb je nog kunnen achterhalen uit welke bestandsdelen de inkt bestond?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 12:56

Yasmine schreef:
Heel gaaf ontwerp inderdaad! Maar die foto is wel flink gephotoshopt want zo fel zijn de kleuren irl nooit (vooral dat groene).
Valt wel mee denk ik.
Bij mijn tattoo heeft ze pastel gebruikt, maar ze had ook fluoriserende kleuren. Die heb ik dus niet, maar de olifant waarschijnlijk wel.
Even de plaatjes naast elkaar gelegd,en mijn foto is niet bewerkt.

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 12:57

Als je allergisch bent moet je gewoon met je artiest gaan praten die je er het fijne kan vertellen. Niet iedere artiest gebruikt het zelfde merk en/of apparaat. Zij kunnen je daarin adviseren. :j Zo weet ik wel dat veel mensen allergisch kunnen reageren op de kleur rood, weet alleen niet meer waarom.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 12:58

Tinkerloos schreef:
Yasmine schreef:
Valt wel mee denk ik.
Bij mijn tattoo heeft ze pastel gebruikt, maar ze had ook fluoriserende kleuren. Die heb ik dus niet, maar de olifant waarschijnlijk wel.
Even de plaatjes naast elkaar gelegd,en mijn foto is niet bewerkt.

[ [url=m/3jtaMI.jpg]Afbeelding[/url] ]

En met een spiegelreflex komen de kleuren sowieso veel feller uit helemaal met daglicht. Meeste mensen gebruiken een telefoon maar mijn roos bijvoorbeeld is ook echt knal en knal rood.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 14:07

_Friemel schreef:
Als je allergisch bent moet je gewoon met je artiest gaan praten die je er het fijne kan vertellen. Niet iedere artiest gebruikt het zelfde merk en/of apparaat. Zij kunnen je daarin adviseren. :j Zo weet ik wel dat veel mensen allergisch kunnen reageren op de kleur rood, weet alleen niet meer waarom.

Dat vertelde de arts mij ook idd. Ik heb alleen de kleur blauw/groen en paars, maar in groen schijnt chroom te zitten wat ook heftig is. Toch blijft het gek dat de tattoo helemaal niet reageert. Tattoo ziet er volgens mij (vanochtend nog niet gechecked) goed uit. Uitslag zit nu heel erg op mijn benen en voeten. Mijn hand is nog wat opgezwollen en er lijkt ook nu soort uitslag in m'n gezicht te zitten. Ook nog steeds wat op m'n armen maar minder als gisteren

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:35

Blijft heftig lifaya! Hoop voor je dat het snel wegzakt!

Wat betreft die kleuren van Ondrash: hij staat juist bekend om zijn ongelofelijke kleurgebruik, dus denk dat t wel echt is.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 18:42

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:07

Ik denk eerlijk gezegd dat het toch wat anders is, omdat het niet op je tattoo zit.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:10

Maar het is begonnen met de tattoo. Ik heb nog nooit zoiets als dit gehad, enkel toen met een riem of sieraden waar nikkel in zat en dan was het lokaal. Hoe je het went of keert, de tattoo is de aanleiding van de allergie. Of het de inkt is, hychiene of stoffen die in de inkt zitten en nu mijn bloedbaan, maakt niet uit, het is diezelfde avond begonnen. Ik heb verder niks vreemds gedaan.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:12

Kan je je nog herinneren wat je gegeten hebt die dag? Is daar wat opvallends aan te vinden?

Zo heb ik een bijzonder extreme allergie voor kerrie ontwikkelt (nooit eerder geweten)

Al met al......vervelend genoeg. Gaat het nu beter met je huid?

Overwogen allergisch onderzoek te laten doen?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 20:31

Ik heb een simpele Turkse pizza gegeten en nog 3 beschuitjes met kaas. dingen die ik wel vaker eet en nooit op heb gereageerd. Ik heb geen voedselallergien die dit zouden kunnen veroorzaakt. Dus dat is absoluut uitgesloten. Daarbij hoor je dan alleen op dat moment er last van te hebben en niet dagen erna nog steeds...

Ik heb ooit een allegietest laten doen op voedsel en ik zou lichtelijk allergisch zijn voor eieren, iets wat ik gewoon eet en nog nooit op heb gereageerd. En die dag niet had gegeten :+ die test was 4 jaar geleden. En dat werd toentertijd enkel uitgezocht omdat ik altijd hoofdpijn heb. Ik heb nog nooit een reactie als dit gehad.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:26

Ik kom hier ook even binnen vallen. Al lange tijd aan het denken over het laten coveren van mijn tattoo op mijn onderrug. Toen ik 16 was vond ik dat een heel mooi ontwerp (ofzo?) ondertussen denk ik daar anders over en wilde ik daar graag wat aan veranderen.

Vandaag samen met de tattoo artist gezeten om de voorbeelden en mogelijkheden te bekijken en heeft hij zitten knutselen met paintshop en alles. Het komt er ongeveer als volgt uit te zien :) uiteraard worden de lijnen nog wat strakker bijgewerkt enzovoorts! Dit was even voor het idee..

Afbeelding

Uiteraard wordt de bloem/de blaadjes uit de hand getekend op het moment dat we aan de slag gaan, gezien het feit dat je ze er anders nooit mooi overheen krijgt. Maar ik ben echt super benieuwd en heb er onwijs veel zin in! Vrijdag gaan we beginnen <3

PS: Sommige stukken lijken nu heel donker, maar dat komt door paintshop en de negatief functie ivm vreemde kleuren in de voorbeeldfoto!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:28

Supergaaf!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 21:46

Heeeel mooi!

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 00:07

Suus___