Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissBonny

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:09

Gefeliciteerd met de kleine Lillytjuh! Wat is het geworden?

Ik heb vandaag deze gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=ROb-GUSB5KQ
Mocht je even snel cardio willen doen, is dit een prima oplossing! Moest wel lachen om Jillian, hier zie je haar tenminste ook écht zweten en hijgen :')Dat zie je op die andere filmpjes niet!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:12

gefeliciteerd Lillytjuh. Alles goed gegaan?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:03

Anniekskie schreef:
Hier ook bezig met 30DS level 1 zit erop, die vond ik nog goed te doen. Heb me niet opgemeten toen ik begon, maar gister toch maar gaatjes bij in m'n riem gemaakt, want die zat flink los. Level 2 gaat ook nog wel, heb alleen vrij veel moeite met de oefeningen waarbij ik op mijn handen moet steunen en in level 2 zijn dat er redelijk wat. Had gedacht dat ik met de discipline om het iedere dag te doen wel moeite had, maar moet bekennen dat ik het vaak wel fijn vind. Even m'n hoofd leeg maken en nergens over nadenken. Zelfs op drukkere dagen is het tot nu toe iedere x gelukt.

Ik sloeg de vorige keer level 2 over. Had m 2 keer gedaan en alle planks vond ik zó vervelend dat ik ging smokkelen. Dan maar beter plezier hebben in level 3.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:31

F_Orumster schreef:
Anniekskie schreef:
Hier ook bezig met 30DS level 1 zit erop, die vond ik nog goed te doen. Heb me niet opgemeten toen ik begon, maar gister toch maar gaatjes bij in m'n riem gemaakt, want die zat flink los. Level 2 gaat ook nog wel, heb alleen vrij veel moeite met de oefeningen waarbij ik op mijn handen moet steunen en in level 2 zijn dat er redelijk wat. Had gedacht dat ik met de discipline om het iedere dag te doen wel moeite had, maar moet bekennen dat ik het vaak wel fijn vind. Even m'n hoofd leeg maken en nergens over nadenken. Zelfs op drukkere dagen is het tot nu toe iedere x gelukt.

Ik sloeg de vorige keer level 2 over. Had m 2 keer gedaan en alle planks vond ik zó vervelend dat ik ging smokkelen. Dan maar beter plezier hebben in level 3.

Dat is inderdaad ook een optie. Heb hem vandaag voor de derde x gedaan en het ging al wat beter. Baal er zelf vooral van dat ik het lastigere niet red, moet dan echt voetje voor voetje doen. Maar ja begin ook net pas en is de eerste keer 30DS. Merk dat ik in omvang best veel kwijt raak, kilo's wel iets maar gaat wel moeizamer. Ben echt een zoetekauw, dat is iets wat ik mezelf niet compleet wil verbieden, want weet uit ervaring dat het dan alleen maar erger word. Beheersen gaat 5 van de 7 dagen in de week goed over het algemeen dus zou daarin nog meer winst kunnen halen.

Gefeliciteerd met de kleine lillytjuh!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:42

Een meisje, benthe. Alles is goed gegaan! Oke heb een flinke nabloeding gehad dus mn hb is nog laag maar voelde me eigenlijk meteen weer fit! Kreeg een compliment voor mn conditie en kracht! Nu wil ik liever gisteren dan vandaag weer sporten maar dat mag nu nog even niet! Dus lees vast mee zodat ik goed gemotiveerd blijf!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 13:23

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 14:05

Poeh, indrukwekkend....

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 21:15

Die moeten beste buikspieren hebben!
Vandaag voor de eerste x afgehaakt. Gister begonnen met level 3, die was echt voor mij een stuk beter te doen dan level 2. Wel zwaarder, maar de oefeningen gaan mij beter af. Alleen gister al de hele dag last gehad van mijn kuitspier en nu was ik bij cardio circuit 1 en toen begaf mijn kuit het helemaal. Morgen dus maar sportschoenen aan de hele dag en hopen dat ik 's avonds gewoon weer level 3kan doen.
Vandaag voor het eten wel een stuk wezen lopen en toen mijn kuit eigenlijk niet gevoeld, dus miss was het wel gewoon teveel vandaag.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 21:17

Sport je op blote voeten anniekskie?
Ik sport het liefst blootvoets, maar nu het kouder wordt krijg ik daardoor kuitkramp omdat de kou omhoog kruipt. Dus nu sokken en/of schoenen aan tijdens het sporten...

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 21:21

Ik sport inderdaad ook op blote voeten, dus dacht dat ik het een beetje overbelast had.
Maar kan dus ook goed door de kou komen dan. Wil van het weekend ff goede sportschoenen halen, want met mijn schoenen die ik nu heb heb ik er meer last van dan op blote voeten.
Lig nu met mijn been omhoog, kan er ook ff niet heel veel mee, dus hoop echt dat het morgen beter is.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 10:44

Gisteren Shred level 1 gedaan, appeltje eitje! Vandaag level 2, dat was toch wel iets zwaarder :+

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:18

Ben nu bijna klaar met shred, helaas aan het begin van level 3 3 dagen eruit gelegen, wat ik toch wel merk. Moet nu om op 10 dagen te komen nog 3 dagen shred doen en wil dan wat anders gaan doen, maar twijfel een beetje tussen 6 weeks 6 pack en ripped. Mijn buik is wel echt het gebied wat ik aan wil pakken en als ik 6 weeks 6 pack zie moet je daar toch ook wel conditie voor hebben om het vol te houden. Dus ben er nog niet helemaal uit.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:35

Lokaal vert verbranden lukt niet en buikspieren zie je pas als je vet weg is. Dus ik zou datgene doen wat het meest intensief is zodat je de meeste kcal verbrand en je het meeste vet verliest...

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:50

Dankjewel, daar had ik geen rekening mee gehouden. Dan zal het wel ripped worden, denk dat die het meest intensief is dan.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:53

Probeer de banish fat boost metabolism eens ;)
Ripped vond ik persoonlijk niet leuk en ook niet erg intensief, maar ben niet verder gekomen dan level 1

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:20

secricible schreef:
Ripped vond ik persoonlijk niet leuk en ook niet erg intensief, maar ben niet verder gekomen dan level 1

Zal volgende week eens kijken welke het beste bevalt. Banish fat boost metabolism, daarbij is het ook de bedoeling dat je die bijna iedere dag doet zie ik in de op? Ben bang dat de 55 min die youtube aangeeft dan mij op gaat breken naast het werk, paarden en huishouden. Met shred was dat half uurtje ongeveer nog redelijk te combineren, maar als die langer duurt word het op sommige dagen al wat lastiger om in te plannen.

Maar we gaan eerst maar eens morgen en overmorgen shred afmaken en dan kijken welke het beste bevalt.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:30

Nee, 5-6 dagen per week :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:38

Anniekskie schreef:
secricible schreef:

Zal volgende week eens kijken welke het beste bevalt. Banish fat boost metabolism, daarbij is het ook de bedoeling dat je die bijna iedere dag doet zie ik in de op? Ben bang dat de 55 min die youtube aangeeft dan mij op gaat breken naast het werk, paarden en huishouden. Met shred was dat half uurtje ongeveer nog redelijk te combineren, maar als die langer duurt word het op sommige dagen al wat lastiger om in te plannen.

Maar we gaan eerst maar eens morgen en overmorgen shred afmaken en dan kijken welke het beste bevalt.

BFBM moet je echt niet iedere dag doen joh. Het is helemaal niet goed om zo vaak in de week intens cardio te doen en bovendien bereik je niet veel als je iedere dag precies hetzelfde doet. Een combinatie van cardio en kracht, daar bereik je wat mee.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:42

Niniane schreef:
Anniekskie schreef:

BFBM moet je echt niet iedere dag doen joh. Het is helemaal niet goed om zo vaak in de week intens cardio te doen en bovendien bereik je niet veel als je iedere dag precies hetzelfde doet. Een combinatie van cardio en kracht, daar bereik je wat mee.

Hoe vaak per week zou je BFBM kunnen doen per week dan?

Edit; zie hierboven 5 - 6 dagen per week
Laatst bijgewerkt door Anniekskie op 12-12-14 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:43

3 x per week is echt meer dan genoeg. ;)

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:46

Niniane schreef:
3 x per week is echt meer dan genoeg. ;)

Oke, ga ik eens kijken hoe die bevalt, 3 dagen per week is al een stuk beter in te plannen.
Dankjewel beide voor de adviezen.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:49

Toch maar even een schopje. Ik ben vorige keer halverwege level 2 gestopt met 30day shred, maar ga vandaag vol goede moed weer beginnen. Wel met wat rustdagen door de kerst, maar alles is beter dan niets zullen we maar denken.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 22:11

Even een berichtje van mij hier, ik lees mee omdat ik zelf ook jillian michaels workouts doe, misschien interessant voor sommige hier: kettlebels zijn momenteel super cheap bij de Action. Ze verkopen 2, 4 en 6 kg.
2kg = €2.49
4kg = €4,95
6kg = €6,79

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 22:12

Hier ligt het ook een beetje stil... Ben veel te druk met van alles en nog wat.. Ga na oud en nieuw weer met frisse moed beginnen.. Weet alleen nog niet met welke...

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 22:48

Hier gister begonnen met ripped. BFBM is qua tijd nu toch echt iets teveel. Misschien dat dat over een paar weken wel lukt als het hier weer wat rustiger is, maar eerst ripper maar afmaken. Het bevalt tot nu toe goed, maar ja heb pas 2 dagen er op zitten.

Snoep normaal al graag, maar met deze dagen en al dat lekkers is de verleiding helemaal groot. Dus moet van mezelf wel met de kerstdagen doorgaan, maar gelukkig laat de planning hier dat wel toe.