Ik heb vandaag deze gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=ROb-GUSB5KQ
Mocht je even snel cardio willen doen, is dit een prima oplossing! Moest wel lachen om Jillian, hier zie je haar tenminste ook écht zweten en hijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anniekskie schreef:Hier ook bezig met 30DS level 1 zit erop, die vond ik nog goed te doen. Heb me niet opgemeten toen ik begon, maar gister toch maar gaatjes bij in m'n riem gemaakt, want die zat flink los. Level 2 gaat ook nog wel, heb alleen vrij veel moeite met de oefeningen waarbij ik op mijn handen moet steunen en in level 2 zijn dat er redelijk wat. Had gedacht dat ik met de discipline om het iedere dag te doen wel moeite had, maar moet bekennen dat ik het vaak wel fijn vind. Even m'n hoofd leeg maken en nergens over nadenken. Zelfs op drukkere dagen is het tot nu toe iedere x gelukt.
F_Orumster schreef:Anniekskie schreef:Hier ook bezig met 30DS level 1 zit erop, die vond ik nog goed te doen. Heb me niet opgemeten toen ik begon, maar gister toch maar gaatjes bij in m'n riem gemaakt, want die zat flink los. Level 2 gaat ook nog wel, heb alleen vrij veel moeite met de oefeningen waarbij ik op mijn handen moet steunen en in level 2 zijn dat er redelijk wat. Had gedacht dat ik met de discipline om het iedere dag te doen wel moeite had, maar moet bekennen dat ik het vaak wel fijn vind. Even m'n hoofd leeg maken en nergens over nadenken. Zelfs op drukkere dagen is het tot nu toe iedere x gelukt.
Ik sloeg de vorige keer level 2 over. Had m 2 keer gedaan en alle planks vond ik zó vervelend dat ik ging smokkelen. Dan maar beter plezier hebben in level 3.
secricible schreef:Probeer de banish fat boost metabolism eens
Ripped vond ik persoonlijk niet leuk en ook niet erg intensief, maar ben niet verder gekomen dan level 1
Anniekskie schreef:secricible schreef:Probeer de banish fat boost metabolism eens
Ripped vond ik persoonlijk niet leuk en ook niet erg intensief, maar ben niet verder gekomen dan level 1
Zal volgende week eens kijken welke het beste bevalt. Banish fat boost metabolism, daarbij is het ook de bedoeling dat je die bijna iedere dag doet zie ik in de op? Ben bang dat de 55 min die youtube aangeeft dan mij op gaat breken naast het werk, paarden en huishouden. Met shred was dat half uurtje ongeveer nog redelijk te combineren, maar als die langer duurt word het op sommige dagen al wat lastiger om in te plannen.
Maar we gaan eerst maar eens morgen en overmorgen shred afmaken en dan kijken welke het beste bevalt.
Niniane schreef:Anniekskie schreef:
Zal volgende week eens kijken welke het beste bevalt. Banish fat boost metabolism, daarbij is het ook de bedoeling dat je die bijna iedere dag doet zie ik in de op? Ben bang dat de 55 min die youtube aangeeft dan mij op gaat breken naast het werk, paarden en huishouden. Met shred was dat half uurtje ongeveer nog redelijk te combineren, maar als die langer duurt word het op sommige dagen al wat lastiger om in te plannen.
Maar we gaan eerst maar eens morgen en overmorgen shred afmaken en dan kijken welke het beste bevalt.
BFBM moet je echt niet iedere dag doen joh. Het is helemaal niet goed om zo vaak in de week intens cardio te doen en bovendien bereik je niet veel als je iedere dag precies hetzelfde doet. Een combinatie van cardio en kracht, daar bereik je wat mee.