Ik heb lekker wat p2 gejoppert. Wat glitterlakjes,2 sand en 2 gewone. Net de roze creme gelakt en ik ben er blij mee! Alle toiletartikelen waren trouwens verschrikkelijk goedkoop in Duitsland. Had het wel eerder gehoord,maar dat het zoveel scheelt.
Ik heb misteltoe tussen blueskye gedaan, hij is zo mooi en hij blijft perfect zitten tot nu toe Dat is sowieso al de langste keer dat lak bij mij blijft zitten geloof ik
Ik heb van de week 3 sally hansen lakjes gekocht in de aanbieding. Soy Latte, Jaded en Resurrection. Nu de laatste op. Heb er bijna spijt van want het zijn geen kleurtjes die bij me passen, behalve jaded maar die schijnt rot te lakken. Maar aan de andere kant begin ik wel te wennen aan het grijsblauwe, en is het totaaal anders dan het knalfelle kobaltblauw dat ik anders altijd op heb (Grootste gedeelte van mijn kleding heeft blauwe accenten en zo niet past blauw wel bij mijn ogen hihi)
FM is oa parfum (maar ze hebben veel meer) en is geen namaak zooi. Ze gebruiken hetzelfde geurserum als de grote merken, gebruiken vervolgens meer serum. Hierdoor is het niet hetzelfde, maar toch ook weer wel... Dus: geïnspireerd door merk x. Heb nu een map met geurstalen, en ja, de ene meer dan de ander maar over het algemeen komt het zeer goed overeen beter dan de imitaties op de zwarte markt (die vervolgens wel onder de merknaam verkocht worden, dat mag dan weer niet )
Hier gaat er volgend jaar ea veranderen in de zin van een fikse verbouwing! Niet meer in m'n keuken, maar echt m'n eigen stekkie! Ben zo blij en heb zoveel ideeën!