Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:51

HEMA

Jolien87

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:02

Ik had ook nog ergens een papieren meetlint van de IKEA liggen, maar die begaf het helaas :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:03

Dag 10 ging niet erg lekker. Werd aan het eind heel duizelig, heb de buikspieroefeningen overgeslagen toen ik sterretjes zag.
Daarna ook hoofdpijn gekregen.

Maar dag 10 zit er op. *\o/* Morgen level 2.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:04

Ik werd ook duizelig, daarna ook nog een tijdje. Heb maar flink wat water gedronken.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:05

Mandyy schreef:
Dag 10 ging niet erg lekker. Werd aan het eind heel duizelig, heb de buikspieroefeningen overgeslagen toen ik sterretjes zag.
Daarna ook hoofdpijn gekregen.

Maar dag 10 zit er op. *\o/* Morgen level 2.

Yay! Succes met level 2 :) Voel je, je nu trouwens alweer wat beter? :(:)

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:46

Morgen de laatste dag! *\o/* Na het shredden ga ik nog een halfuurtje hardlopen en dan mag ik van mezelf een chocoladereep kopen omdat ik het dan 30 dagen lang heb volgehouden, ook al was het af en toe erg lastig in te plannen. :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:54

Voor de kenners, wat te doen tegen slap voelen/flauwvallen? Niet tijdens de training maar werd net met paardrijden echt helemaal niet goed en moest gewoon afstappen anders was ik er wel afgedonderd (in stap). En nu nog.. Een glas drinken optillen is al haast niet te doen zo slap ben ik. Voelt alsof ik elk moment weg kan zakken. Kan dit komen doordat ik probeer af te vallen en 30 days? Ik hoor iedereen over suikertekort maar hoe moet ik dit dan toepassen in mijn eetpatroon zonder aan te komen?

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 00:01

Is het geen slaaptekort?
Mocht je je slap/trillerig voelen, neem dan wat cola. Zal vast niet in iedereen dieet passen, maar werkt bij mij super als ik flauwval. En zorgen dat je tijdens het sporten genoeg vocht binnen krijgt. Alleen maar water drinken blijkt dan niet goed.te.zijn vanwege het zweten. Maar dat durf ik niet zeker te zeggen :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 00:05

Ik denk dat je dan inderdaad niet de juiste voedingsmiddelen binnen hebt gekregen voor de hoeveelheid lichaamsbeweging die je hebt gehad.
Wat je tekorten precies zijn kan ik niet zeggen. Daarvoor heb ik te weinig verstand van voeding en ik weet niet wat je allemaal binnen krijgt.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 00:33

Vandaag geen shred.
Kwam op de manege. Paard van vriendin dood. Heb hem nog als veulen verzorgd.
Dus had niet zoveel zin om nu nog te sporten (plus ik vertrouw m'n buik en knie nog niet).
Maar het voelt heel slecht om over te slaan..

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 00:38

Pfoe kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt :(:)
Sterkte!!!!

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 00:51

Oh heftig Bzoem, logisch dat je even niet shredt!

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 01:16

Hallo meiden,

Mag ik me hier ook melden? Vandaag heb ik gewichten en een matje gekocht en ben vastbesloten om me vanaf morgen op de 30 DS te storten.

3,5 jaar geleden werd onze heerlijke zoon geboren en ging ik van zo'n 14 à 15 uur per dag werken (met periodes van zelfs 18 uur p/d) naar een uur of 7 à 8 per dag. 2,5 jaar geleden verkochten wij ons bedrijf en stopte ik volledig. In de afgelopen jaren heb ik genoten van de wijntjes en hapjes op het strand, lunchafspraken waar ik nooit eerder tijd voor had en feestjes die ik vanwege werk gewoonlijk over sloeg. Ik geniet ontzettend van mijn vrijheid en dat is me aan te zien -O-

Sinds een poos baal ik echt van mezelf als ik in de spiegel kijk. Ik vind mijn lichaam vreselijk zoals het nu is en kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik het zo ver heb laten komen... Een sporter ben ik nooit geweest, had ik ook geen tijd voor en nu wil ik dit dus gaan doen.

Sinds begin januari let ik echt goed op mijn voeding. Ik ben niet echt een dieet aan het volgen, maar zorg er voor dat ik gevarieerd en gezond eet. Geen toastjes met een wijntje meer 's avonds en overdag snaaien is een stuk fruit nu. Ik ben 4 kilo afgevallen en wil heel graag nog veel meer kwijt. Sporten dus!

Nu heb ik wel een paar vragen als dat mag?

Kan je vanuit het niets wel ineens iedere dag gaan sporten? Zijn er meer mensen hier die dit gedaan hebben en zo ja: hou je dit vol en kan je het aan?
Ik heb overigens wel altijd nog paard gereden, maar omdat dit er zo "ingebakken" zit bij me, noem ik dat niet echt sporten. Ik heb het meer over hardlopen en fitness enzo wat ik dus nooit doe. Mijn conditie is ook waardeloos...

En waar ik ook heel benieuwd naar ben, zijn resultaten die jullie geboekt hebben met dit "programma". Zijn er na 30 dagen centimeters verdwenen? Zijn jullie ook afgevallen hierdoor?

Ben heel erg benieuwd! Maar ik ben vol goede moed en zal jullie op de hoogte houden! (en ongetwijfeld af en toe lastig vallen met vragen :D )

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:00

Sterkte Bzoem!

SaskiaKa: Welkom! Leuk dat je ook wilt beginnen! Zelf had ik al wel een redelijke conditie, maar er zijn genoeg mensen vanuit het niets hiermee begonnen! :) Misschien dat je de eerste dagen dan wat vaker op adem moet komen, maar het gaat vanzelf elke keer een stukje beter. :)
Iedereen is tot nu toe wel centimeters kwijt geraakt! Gewicht geloof ik ook wel, dat verschilt nogal per persoon. Maar als je ook goed op je eten let, dan moet je zeker wel wat kilo's kwijt kunnen raken! In de OP staan nog wel wat tips (voor als je die nog niet had gelezen). Veel plezier en succes alvast. ;)

Donatello86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:15

Marjolein29 schreef:
Donatello86 schreef:
Net 1e dag level2 gedaan, pfff wordt weer spierpijn morgen!

Ik had weleen beetje spierpijn maar niet te vergelijken met de eerste dagen van level 1. :D
Als je daar doorheen bent gekomen kun je volgens mij de hele wereld aan. :+

Nou geen spierpijn hier! Idd die eerste 4/5 dagen waren echt hel haha

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:45

Level 2 geen spierpijn gehad, maar idd heel stuk pittiger! Level 3 voel ik wel weer, op een lekkere manier :P

Welkom Saskia, leuk dat je ook gaat beginnen! De resultaten liegen er niet om, ik heb niet gewogen of gemeten maar kleding zit echt beter en ik krijg complimenten op m'n werk (wat zie je er goed/sterk uit). Eten doe ik gewoon normaal, maar ik heb minder trek in snaai dingen :j. Ik hoef niet af te vallen, doe het puur om fitter op m'n paard te zitten, met meer lichaamscontrole en balans. Je kunt de shred heel goed vanuit niks beginnen, je kunt t jezelf zo makkelijk en moeilijk maken als je wilt. Zou je wel aanraden om niet te veel de kantjes eraf te lopen, ook al wordt t zwaar, je kunt echt meer dan je denkt! En de spierpijnhel ( :') ) van dag 2,3&4 gewoon doorbijten, daarna wordt het echt beter! Heel veel plezier en succes!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:46

Wat naar Bzoem, sterkte!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:49

Jildau schreef:
Voor de kenners, wat te doen tegen slap voelen/flauwvallen? Niet tijdens de training maar werd net met paardrijden echt helemaal niet goed en moest gewoon afstappen anders was ik er wel afgedonderd (in stap). En nu nog.. Een glas drinken optillen is al haast niet te doen zo slap ben ik. Voelt alsof ik elk moment weg kan zakken. Kan dit komen doordat ik probeer af te vallen en 30 days? Ik hoor iedereen over suikertekort maar hoe moet ik dit dan toepassen in mijn eetpatroon zonder aan te komen?

Ik heb zaterdag zo'n dag gehad, heb er eigenlijk nooit last van maar was en bleef me toch duizelig toen ik wakker werd! Heb me een paar keer ergens aan vast moeten pakken. Had gewoon gedronken en gegeten en volgende dag weer over :?

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:09

Ik wil weer resultaten zien!! Motiveert zo lekker. :D

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:10

Mijn enkels zijn gewoon nogsteeds niet goed -:(- Baal er zo van! Heb een ontstekingsremmende kuur gehad maar ik zit nu weer op 70% van de pijn die ik daarvoor had! ^) Vanmiddag maar even bellen met mister HA om het te overleggen..

Ik wil zo graag weer shredden, ik vond het echt leuk!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:36

Ik ga vanavond eindelijk weer *\o/* Heb er echt zin in en besloten om echt helemaal over nieuw te beginnen :j
Hoop dat er deze keer geen dingen tussendoor komen die roet in het eten kunnen gooien.

Merk trouwens wel dat als ik niet shred ik veel meer snaaidrang heb.
Elke zondagavond Obese kijken helpt ook mee aan een gemotiveerd gevoel trouwens.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:38

Als ik dat kijk denk ik juist; ‘Oh, het kan veel erger, dat ene koekje/snoepje kan er bij mij nog wel bij’. Stom he. :+

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:42

pfff, kon bijna mijn bed niet uitkomen van de spierpijn! vooral mijn bovenbenen en borstspieren zijn hard aan de slag geweest, en dan had ik niet eens gewichtjes gisteren.... Ik ben heel benieuwd hoe het vanavond gaat.
No pain no gain zullen we maar zeggen!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:42

OH nee dat heb ik juist niet ik denk alleen maar: Dat NOOIT!!!
Maar goed ik voel me dan wel heel slank en dat ben ik dan natuurlijk ook, want die man was iets van 221 kilo dus dan zou ik er 3 keer inpassen :=

MirMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:57

Petra_O schreef:
pfff, kon bijna mijn bed niet uitkomen van de spierpijn! vooral mijn bovenbenen en borstspieren zijn hard aan de slag geweest, en dan had ik niet eens gewichtjes gisteren.... Ik ben heel benieuwd hoe het vanavond gaat.
No pain no gain zullen we maar zeggen!

Zo ja, echt he! Die spieren voel ik ook enorm, echt spierpijn en dat zonder gewichtjes. Ik ga zometeen voor de 2e keer aan het werk.