Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Na het shredden ga ik nog een halfuurtje hardlopen en dan mag ik van mezelf een chocoladereep kopen omdat ik het dan 30 dagen lang heb volgehouden, ook al was het af en toe erg lastig in te plannen.

)
Misschien dat je de eerste dagen dan wat vaker op adem moet komen, maar het gaat vanzelf elke keer een stukje beter. 
Marjolein29 schreef:Donatello86 schreef:Net 1e dag level2 gedaan, pfff wordt weer spierpijn morgen!
Ik had weleen beetje spierpijn maar niet te vergelijken met de eerste dagen van level 1.![]()
Als je daar doorheen bent gekomen kun je volgens mij de hele wereld aan.
. Ik hoef niet af te vallen, doe het puur om fitter op m'n paard te zitten, met meer lichaamscontrole en balans. Je kunt de shred heel goed vanuit niks beginnen, je kunt t jezelf zo makkelijk en moeilijk maken als je wilt. Zou je wel aanraden om niet te veel de kantjes eraf te lopen, ook al wordt t zwaar, je kunt echt meer dan je denkt! En de spierpijnhel (
) van dag 2,3&4 gewoon doorbijten, daarna wordt het echt beter! Heel veel plezier en succes! Jildau schreef:Voor de kenners, wat te doen tegen slap voelen/flauwvallen? Niet tijdens de training maar werd net met paardrijden echt helemaal niet goed en moest gewoon afstappen anders was ik er wel afgedonderd (in stap). En nu nog.. Een glas drinken optillen is al haast niet te doen zo slap ben ik. Voelt alsof ik elk moment weg kan zakken. Kan dit komen doordat ik probeer af te vallen en 30 days? Ik hoor iedereen over suikertekort maar hoe moet ik dit dan toepassen in mijn eetpatroon zonder aan te komen?
Baal er zo van! Heb een ontstekingsremmende kuur gehad maar ik zit nu weer op 70% van de pijn die ik daarvoor had!
Vanmiddag maar even bellen met mister HA om het te overleggen..
Heb er echt zin in en besloten om echt helemaal over nieuw te beginnen
Petra_O schreef:pfff, kon bijna mijn bed niet uitkomen van de spierpijn! vooral mijn bovenbenen en borstspieren zijn hard aan de slag geweest, en dan had ik niet eens gewichtjes gisteren.... Ik ben heel benieuwd hoe het vanavond gaat.
No pain no gain zullen we maar zeggen!