[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:01

ShirleyM schreef:
Ik heb nu ineens een paar puistjes op mijn tattoo zitten. ik heb dit nog nooit gehad. Ik smeer bepanthen 3x per dag. Zou het zijn dat mijn huid gewoon te vet is nu?

Niemand met een antwoord of tip? Het zijn er al iets meer. Allemaal met witte kopjes (beetje vies sorry)

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 01:18

ShirleyM schreef:
Ik heb nu ineens een paar puistjes op mijn tattoo zitten. ik heb dit nog nooit gehad. Ik smeer bepanthen 3x per dag. Zou het zijn dat mijn huid gewoon te vet is nu?

Het kan inderdaad zijn dat je teveel smeert, het lijkt me niet dat je huid er niet tegen kan, aangezien het de andere keren wel goed ging!
Ik zou proberen wat minder te smeren, hoe lang heb je hem al?

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 01:28

Sannesugar schreef:
Heeft er iemand ervaring met een rib tattoo? Dus zeg maar op de zijkant van je ribben onder je BH bandje, zelf wil ik daar een tekst met een ankertje laten zetten.
Is het pijnlijker en hoe draag je in het begin je kleding, als de tattoo net is gezet?

Jup, http://img703.imageshack.us/img703/9018/whoop2.jpg, ik vond het geen pijn doen.
Heb er ook 1 aan de binnenkant van mijn rechterbovenarm, deze was pijnlijker!

Wat voor tekst wil je ? :D

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 07:21

Angeliquee18 schreef:
ShirleyM schreef:

Het kan inderdaad zijn dat je teveel smeert, het lijkt me niet dat je huid er niet tegen kan, aangezien het de andere keren wel goed ging!
Ik zou proberen wat minder te smeren, hoe lang heb je hem al?

Dank je voor je antwoord. Ik heb hem sinds woensdag. zal dan wel wat minder gaan smeren. Kijken of ze weg gaan.

moonprayer

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 09:26

@shirley ik heb dat ook gehad, gaat wel weer weg, ik had het dacht ik meer van de vaseline, ik smeerde geen bepanthene, maar daarmee word ook aangeraden om heel dun te smeren. om die reden waarschijnlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 09:33

Gewoon pas smeren wanneer je tattoo weer droog is. Anders wordt je huid veel te vochtig.

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:39

klopt, heb ik ook gehad bij mijn eerste smeerde ook te veel, en idd erg dun smeren en pas als echt nodig is.

Pff nu begint de jeuk haha, over 3 weken ff weer terug en bij laten werken, en hopelijk geneest die dan snel. word der gek van. hihi, maar ach, ff doorbijten, dan heb je ook wat. Lastig om er dan niet aan te zitten.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:41

@sannesugar: ik heb er ook een op mijn ribben en ja, ik vond het pijn doen. Maar... die pijn is maar even en je hebt daarna de rest van je leven plezier van je tattoo! Zou het dus niet voor de pijn laten.

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:44

@jtm: daar heb je helemaal gelijk in. Op mijn hand was de pijn ook echt niet grappig meer, haha, maar heb der zeker geen spijt van.

stond best een leuke text op fb. vond hem wel erg goed. : Je lichaam is een blanco canvas, decorate it..

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:56

Hoi allemaal, ik wil dan nu toch eindelijk definitief een tattoo laten zetten (eigen ontwerp eenhoorn), een realistische afbeelding in kleur. Welke shop raden jullie aan? Ik zou het liefst naar Bianca in Hilversum gaan, maar wie weet denken jullie er anders over?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:03

Sannesugar schreef:
Heeft er iemand ervaring met een rib tattoo? Dus zeg maar op de zijkant van je ribben onder je BH bandje, zelf wil ik daar een tekst met een ankertje laten zetten.
Is het pijnlijker en hoe draag je in het begin je kleding, als de tattoo net is gezet?

Ik heb er een: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1727_n.jpg

Ik vond het best wel mee vallen, er zaten een paar gevoelige plekjes tussen, vooral bij het schaduwen.. maar verder vond ik het minder pijnlijk dan m'n voet.
Dus, mwah.. het lijkt me niet zo'n grote tattoo die je wilt, dus dan zal het wel meevallen. Hoe langer je zit, hoe pijnlijker.

*edit: Ik vond het helen pijnlijker, met slapen op je zij e.d. Maar dat was na 2 dagen ook alweer over.

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 13:11

En heeft iemand ervaring met een tattoo op ruggengraat?

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 14:10

Yes, wat wil je weten?

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:24

Merk je het erg als ze tussen of over wervels gaan? En tja of er verder nog iets speciaals aan is? (;

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 15:32

Nooor_ schreef:
Merk je het erg als ze tussen of over wervels gaan? En tja of er verder nog iets speciaals aan is? (;

Is dit voor jezelf?

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:24

Doet dat ertoe? Maar ja, het is voor mezelf

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:39

Nou leuk is het niet, maar het is te doen. Het hangt ervan af hoelang ze bezig zijn en of er kleur of schaduw in zit.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:41

Ik vond op mijn ruggegraag echt reuze meevallen.., heb zelfs nog even een dutje gedaan.
Op mijn ribben, onder mijn bh bandje vond ik minder lekker..
Eigenlijk was het op mijn nieren het pijnlijkst.. maar toen lag ik ook al een uur of 6, dus was al flink over mijn grenzen heen.. dus daar kan het ook aan gelegen hebben.

Laura_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:49

Nooor_ schreef:

Een vriend van me heeft z'n naam in het Japans op zn ruggengraat laten zetten (4tekens denk ik ) en hij beschreef de pijn als volgt:
"Als het nog ne minuut langer had geduurd, had ik daar alles ondergespouwd van de zeer."

--> conclusie: hij vond het heel pijnlijk ;)

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:58

iemand een idee waar je het beste heen kan gaan voor een eigen ontwerp? Heb zelf echt totaal geen ervaring met tatoeages, weinig mensen om me heen hebben er een. Alleen mijn zusje, die is in Den Haag geweest bij tat2, maar zij heeft geen gedetailleerde tattoos. Ik ben dus op zoek naar iemand die goed is in detail, kleur en schaduw en die ook mij als "kunstenaar" de ruimte geeft (grotendeels) mijn eigen ontwerp te gebruiken. Het gaat namelijk mijn eigen paard Boyan worden in pegasusvorm met twee vlinders en pauwenveren in de manen.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 00:47

leuk! Goede shops ontwerpen dit voor jou hoor.

Ik wil het wel doen, maar onze shop zit in joure, dat vinden sommige mensen te ver.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 05:01

Indilover schreef:
Linn: denk als je op google ff gaat zoeken er vast wel shops te vinden zijn en dan gewoon op die naam even zoeken voor recencies en foto's..

Ik doelde meer op mijn eerste vraag:

Citaat:
Maar nu is mijn vraag of jullie misschien een goede website weten waar ik symbolen, zoals bijv. een symbool/teken voor kracht, kan vinden met de betekenis erbij?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 07:15

Afstand is voor mij geen issue, het moet gewoon écht goed zijn, het gaat mijn hele leven op mijn schouder en rug mee :-)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 07:19

Kynst in Deventer of L'extremiste in Arnhem, Sailors and Crooks in Almelo. :)

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 08:07

Afbeelding

Afbeelding

Ben helemaal fan van de Marcia Baldwin stijl, zoiets wil ik ook gaan maken. .