Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:25

Wauwie <3 Welke lipstick is dat? Lijkt ooooppp... Pink Plaid?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:34

Het is Creme Cup. :D
Haha ik heb nu echt veel te veel roze/nude lipsticks. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:36

Ik ga dinsdag voor Plumful en dan is het voor mij ook afgelopen :+ En misschien nog een rode erbij. Heb Ruby Woo en Viva Glam I maar zoek erg nog eentje precies tussenin. Iets donkerder dan Ruby en iets lichter/minder vampy dan Viva Glam. Moeilijk :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:43

Die ziet er ook mooi uit! Haha ik had hetzelfde, ik had van roze/nude al Hue en Angel en ik wou iets wat minder roze was dan Angel en iets minder licht dan Hue dus ook iets er tussenin. Maar ik hoop nu dat ik voorlopig ook even klaar ben met make-up kopen (ik kan alleen maar hopen want als ik iets moois zie kan toch niets me stoppen :') ).

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:57

Hooi ik meld me ook even :)
Ik doe meestal naar school alleen mascara op. Ik draag nooit echt lippenstift ofzo maar als ik het een enkele keer draag dan is het meestal roze *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:59

Ik zie ook dat je pas 12 bent, dan zou je nog helemaal niet moeten nadenken over meer makeup dan mascara! Maar leuk dat je mee komt kletsen ;)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:31

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 20:53

Leuke aankopen!! Is dat dat Blooming Bouquet van Dior? Die wil ik echt graag nog ruiken. :D :D

Het is idd een highligher en bronzer. Volgensmij zou je het ook als blush kunnen gebruiken, er is nl een lichtere variant die wel echt duidelijk highlighter, bronzer en blush heeft. Heb ook nog even foto's gemaakt :P :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 20:58

mooimooi!

Ja dat is Dior blooming bouquet!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:18

Die is echt heel mooi loose!
Ik heb op het vliegveld een nieuwe mac lippenstift gekocht, cream in your coffee. Ben er helemaal verliefd op <3

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:12

Iemand ervaringen met iets duurdere concealers? Ik denk aan Estee Lauder Double Wear, Diorskin etc.
Ik ga er morgen waarschijnlijk een kopen, omdat die van de Kruidvat ofwel niet licht genoeg zijn, ofwel niet genoeg dekken. Maar wil wel graag een echt goeie kopen..

De bloedvaten rond mijn ogen zijn erg zichtbaar, waardoor ik niet alleen kringen onder mijn ogen heb maar ook erboven.. Zorgt ervoor dat ik er zo goed als altijd moe uitzie.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:20

Ik heb de duurdere merken niet geprobeerd maar ik vind maybelline concealer age rewind wel echt een lichte concealerkleur met goede dekking. Ik weet niet of je deze al kon, maar anders is het de moeite waard om even te testen in de winkel :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:55

Ik heb de Estee Lauder Double Wear Concealer. Vindm wel fijn eigenlijk. Fijnste die ik tot nu toe heb gehad. Beter dan die ik van Mac heb (Pro Longwear). Nog steeds zijn m'n kringen wel te zien maar die zijn ook echt heel blauw.. Denk niet dat ik ooit één kan vinden die ze volledig kan bedekken. Ik heb overigens echt een hele lichte huid en hij is net op het randje licht genoeg.

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:07

Dankje, zal me morgen maar laten adviseren in de winkel. :) Hoeft ook niet 100% bedekt te zijn, dan geeft het toch maar plamuureffect denk ik.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 20:42

Oh ik ben echt in love met Mac pro longwear <3 ik heb altijd behoorlijke donkere kringen onder m'n ogen en die zijn een eind weg nadat ik die concreter gebruik, plus t blijft een hele dag goed zitten en creased niet <3

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:32

Ik gebruik hem echt nooit meer sinds ik de double wear heb eerlijk gezegd. Die blendt veel mooier met m'n huid en hij dekt een pak beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 23:42

Ik ben ook gek op MAC pro longwear <3 maar de age rewind van maybelline hoor ik ook erg veel goeds over, is die gewoon in Nederlandse drogisterijen te koop?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 23:45

Ja gewoon bij de Etos, Kruidvat en DA :) en vaak in de aanbieding
MAC wil ik ook graag nog een keer proberen!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 02:14

Loose :~ mooie aankopen weer!!

Deijs ook! :D

Pro Longwear concealer is ook mijn favoriet! En voor diegene die zich af vragen hoe licht ik ben.. zo licht als de NC15 concealer haha. Die is een stuk lichter dan de NC15 foundations en die matcht wel redelijk goed in de winter. Mijn moeder had de Pro Store gevonden in Antwerpen maar hij was dicht.. Dus ik ga de Nars Siberia bestellen. Denk dat die wel redelijk goed moet matchen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 08:25

Ik geloof dat MAC toch wel het beste makeup merk is? :) zijn er ook tegenvallers bij MAC?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 09:26

Ik heb een haatliefde verhouding met de match master foundation. Soms werkt hij perfect voor mijn huid en ziet het er heel natuurlijk maar wel dekkend uit, en soms oxideert hij oranje en is mijn gezicht erg cakey...

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:13

Heb de Double Wear gekocht :) Er was een vertegenwoordiger van Estee Lauder die niks te doen had, dus hij vroeg of hij me volledig mocht opmaken, meteen ja op gezegd :Y)

Ooglook met het Bronze Goddess the Nudes palette, eigenlijk zijn warme kleuren niet aan mij besteed, maar is echt nog mooi geworden. Maar waar ik vooral van te spreken ben is de mascara, Sumptuous Infinite. Mijn god, zo mooi!

Zal zometeen even een foto maken :)

edit:
http://i179.photobucket.com/albums/w300 ... C_0045.jpg

http://i179.photobucket.com/albums/w300 ... C_0046.jpg

Is niet heel duidelijk, 't licht valt nu niet echt goed in mijn kamer, maar geeft een idee. Lipgloss en blush zijn dus ook van Estee Lauder, maar weet niet welke kleuren exact.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:58

Eight schreef:
Ik heb een haatliefde verhouding met de match master foundation. Soms werkt hij perfect voor mijn huid en ziet het er heel natuurlijk maar wel dekkend uit, en soms oxideert hij oranje en is mijn gezicht erg cakey...

Precies dit! Ik vind hem soms erg fijn, en soms wordt hij echt ongelofelijk cakey en heel erg oranje.. Zonde want was wel een dure foundation

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 00:01

Huh dat is apart :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 00:17

Tsja, het is een foundation die er specifiek om bekend staat dat hij zich aanpast aan je ondertoon. Je hebt ook geen warme of koele variant, alleen tinten. Hij past zich soms goed aan naar je huidskleur, en soms niet helemaal. Best wel jammer eigenlijk :=