Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de mijne ligt dus nog steeds in de koelkast. Suzanne F. schreef:Maar onaangebroken blijft ook jaren goed. Het gaat om een aangebroken pen. Daarover bestaat nog onduidelijkheid. Officieel is blijkbaar aangebroken buiten de koelkast bewaren en dan 6 weken ‘houdbaar’. Daarna neemt de werkzaamheid af maar ze kunnen ook niet precies zeggen hoeveel dan.
Ik bewaar aangebroken ook in de koelkast. Ik dacht dat dit moest.

Jester_ schreef:Volgens google/bronnen mag je het wel in de koeling bewaren, maar is het vooral voor gebruikersgemak dat het buiten de koelkng bewaard kan worden. Hem telkens op kamertemp laten komen en weer koelen is slecht voor de vloeistof en koud prikken is voor sommige mensen niet fijn. Ook kan er dan condensvorming ontstaan wat niet goed is voor de vloeistof
Ik denk dat het dus niet zozeer de bewaarwijze is, maar er komt steeds lucht bij bij prikken = bacteriegroei
opisop_shop schreef:Fijn van je nieuwe broek Berdien!
Ik bewaar de spuiten altijd in de koelkast, ook na opening.
Ik had ook even een happy moment![]()
Voor het eerst dook de weegschaal onder de 80 kilo.
BMI 25,7
Nog kleine 2 kilo te gaan en dan officieel geen overgewicht meer!
Ik wil nog zeker 5 kilo kwijt voor een beetje speling.
Ik kwam net deze tegen:
[ Image ]
[ Image ]
[ Image ]
Geen golden dose meer dus inderdaad.
want degene die ik nu had gehaald waren al 03/27.. F_Orumster schreef:Heb ik net 100 spuiten/naalden gekocht... Jammer dat ze het zo snel invoeren.
Gisteren opnieuw de vraag gekregen of ik was afgevallen en dat ik er goed uitzie
Jokonootje schreef:Ik lees dat dit alleen voor mounjaro geld toch?
Ik lees nergens dat het bij ozempic gaat veranderen