Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Beterschap allemaal. Onderschat het niet. Ik test nog positief ik zit nu huilend op mijn werk gewoon van de vreselijk vermoeidheid. Ik ben er zo klaar mee hoofdpijn duizelig …
IvysToeter schreef:Wanneer kun je weer positief testen na een eerdere besmetting?
En hoe weet je of die positieve test van je eerdere besmetting is of 'nieuw'is?
Ik voel me echt een beetje bluhh...
Hoofdpijn, beetje lamlendig...
27 januari was mijn positieve test...
LadyDaily schreef:Hier sinds donderdag positief getest. Hoe lang test je ongeveer positief met een zelftest?
Hier knalde hij gisteren wel weer gewoon.
Ben ook helemaal klaar met corona.
Geen tijd om uit te zieken want hier springt een peuter in de ronde en vriend zit in het buitenland voor werk.
Zijn hier mensen niet gevaccineerd en corona hebben?
Alwiene schreef:LadyDaily schreef:Hier sinds donderdag positief getest. Hoe lang test je ongeveer positief met een zelftest?
Hier knalde hij gisteren wel weer gewoon.
Ben ook helemaal klaar met corona.
Geen tijd om uit te zieken want hier springt een peuter in de ronde en vriend zit in het buitenland voor werk.
Zijn hier mensen niet gevaccineerd en corona hebben?
Ik heb recent covid gehad en ben niet gevaccineerd. 2 nachten koortsig, een ruime week ziek gevoeld (wel langzaamaan steeds beter). En pas na 14 dagen kwam mijn energie weer terug.
Mijn vrouw is ook niet gevaccineerd maar is veel minder ziek geweest. Zij was binnen een week alleen nog wat sneller moe. Denk dat ze maar een dag of 4 echt ziekig is geweest.
Matheno schreef:Of je hebt het al gehad en zoals heel veel mensen gewoon geen of hele lichte symptomen gehad.
Zebrastreep schreef:Ik twijfel om een test op antistoffen te laten doen. Ik ben de enige zonder klachten en positieve test. 18 van de 20 man heeft het gekregen. Een andere collega ook niet maar die kan op de één of andere manier ook niet besmet raken.
Ik zit nu wel nog weer in de dagen dat er mogelijkheid is dat ik het ga krijgen. Ben wel gestopt met elke dag zelftesten dat ga ik pas doen bij klachten want vindt het ook wel zonde van die dure testen.
Vraag me wel af hoe het kan dat die ene collega het niet kan krijgen?
Ik werk als enige met fpp2 maskers en dat lijkt toch wel zijn vruchten af te werpen. Ik krijg echt rare reacties erop maar ik heb zoiets van iedereen ziek behalve ik omdat ik wel maatregelen neem.
Cemlys schreef:Maar maakt het wat uit of je het hebt gehad of niet? Ik zou er niet specifiek op testen om heel eerlijk te zijn. Voegt weinig toe.
mag schreef:Als je nog 8 weken positief kunt testen op je eerdere besmetting, hoe werkt dat dan met testen voor toegang wat er nu aankomt? Kan ik dan beter de komende 8 weken nergens kaartjes voor kopen omdat de kans vrij groot is dat ik geen toegangsbewijs ga krijgen? Ik ben wel gevaccineerd maar daar heb je dan niet zoveel meer aan