M’n langste was 5 uur en ik heb alleen een blikje cola gedronken en wat dropjes gegeten

Andere tattoos die korter waren überhaupt niets genuttigd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mand schreef:Needje schreef:Mensen met een tattoo tussen de borsten hier?
Hoe gaat dat met zweten?
Ik zweet daar op zich nog wel zeg maar![]()
Heeft dat effect op genezing? En kan ik gewoon second skin er op doen?
Die van mij is helemaal echt bizar slecht genezen hier door, maar ik heb ook wel flinke borsten. Toen ik hem liet zetten was second skin nog niet echt een ding in NL shops, maar denk dat dat wel een hoop op lost!
Needje schreef:Ik vraag me altijd af hoeveel men nou werkelijk opeet/drinkt van alles wat men meeneemt.
M’n langste was 5 uur en ik heb alleen een blikje cola gedronken en wat dropjes gegeten
Andere tattoos die korter waren überhaupt niets genuttigd.
Needje schreef:Mensen met een tattoo tussen de borsten hier?
Hoe gaat dat met zweten?
Pepperrr schreef:Needje schreef:Mensen met een tattoo tussen de borsten hier?
Hoe gaat dat met zweten?
Ik heb er dus totaal geen last van gehad en heb ook best flinke. Gewoon goed schoonhouden of idd second skin erop maar ben bang dat dat op die plek niet lang gaat houden, juist door het zweten laat de lijm snel los.
Heb hem overigens wel eind van t jaar laten zetten, dus dan zweet je natuurlijk wat minder dan hoogzomer haha
Aight schreef:zijn hier mensen met een fine-line / dotted tattoo die een paar jaar geleden is gezet? Ik ben erg benieuwd hoe die er na een tijdje uitzien, loopt de inkt nog erg uit en hoe (vaak/of?) moet je hem bijwerken?
Supervixen schreef:Ik heb net gebeld met artcastle tattoo, ze hadden gemaild dat Veerle heel enthousiast was over mijn tattoo idee (een secretarisvogel).
Ik heb een hele lijst gestuurd met mijn vrije dagen, ze gaan kijken of ik ingepland kan worden volgend jaar.
Dat hoor ik alleen pas in september ergens.
Spannend!