Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Lekker bezig Inge! Snap dat dat motiveert
Ik ben vandaag weer geweest, 5e x deze week. Was m'n lifters vergeten omdat ik dacht dat ik bench had en toen keek ik in de sportschool naar m'n schema, was het vandaag speed deadlifts en speed squatsDus toen moesten m'n squats ineens gewoon op m'n Vans haha, maar ging goed!
Heel fijn om weer iets te hebben om echt naartoe te werken, met een eind datum, heb er zin in
ingedebruijn schreef:6x lijkt me ook teveel van het goede inderdaad. Je spieren hebben ook rust nodig om weer sterker te worden. Train je met een bepaald doel?
Er was hier ook iemand met 100 dagen toch? Ben de naam even kwijt. Hoe gaat dat?
proven02 schreef:Ik doe nu met mijn vriend mee om in 8 weken droog te trainen, vandaar ook het meer sporten dan normaal. Ben heel benieuwd als ik er echt eens helemaal voor ga inclusief op eten letten wat het resultaat dan is. Hierna wil ik weer spiermassa en kracht opbouwen maar voor nu blijft het gewicht dus even hetzelfde en dan setjes van 12-10-8-6.
Waar train jij voor Inge?
Spannend Eugoly ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen!
Lous schreef:ingedebruijn schreef:6x lijkt me ook teveel van het goede inderdaad. Je spieren hebben ook rust nodig om weer sterker te worden. Train je met een bepaald doel?
Er was hier ook iemand met 100 dagen toch? Ben de naam even kwijt. Hoe gaat dat?
Yes that’s me!
Vandaag was dag 21. Fysiek gaat het prima, maar de motivatie begint wel minder te worden. Maar als ik eenmaal bezig ben dan komt die meteen weer terug.
Er zijn dagen dat ik gewoon lekker een uur op de loopband sta of maar een half uurtje mijn buikspieren train.
Inmiddels zijn mijn oude zwemschouders weer terug. Het afvallen gaat niet snel (ong. 1 kg per maand) maar dat is niet helemaal gek aangezien mijn vetpercentage duidelijk zakt, maar ik wel spieren kweek.
Op mijn werk ben ik ook dagelijks metaal aan het versjauwen en een onderdeel van 20 kg is nu ineens toch best wel licht![]()
Ik ben gisteren weer begonnen met hardlopen.
3,6 km.Voor mij echt een mijlpaal.
Op mijn twaalfde kreeg ik mijn eerste hernia die echt heel ernstig was. De 23 jaar erna is het alleen maar erger geworden. Na 3 jaar, gisteren dus, kon ik eindelijk weer pijnvrij de weg op.
Volgend jaar ga ik die 100 dagen niet aan. Voor nu is het een mooie gelegenheid de uitdaging aan te gaan en mijn lichaam te hervormen.
Volgend jaar pak ik minder dagen, maar de rest pakken om diverse runs te gaan doen.
Bijvoorbeeld de Feyenoord Funrun, de 1/4 marathon van Rotterdam etc.
Lous schreef:Ja dat klopt, ik sport inderdaad bij Anytime.
Ik had mij in eerste instantie ingeschreven voor de 80, maar mijn fanatisme won het.
Maar waarom ga je voor de 40 en niet voor de 60?
Suuszels schreef:Vind 40 ook al netjes hoor!
Ik red het denk ik echt niet met eten als ik niet mag zondigen.
Hier vanmorgen weer lekker getraind, heb van die hanging crunches geprobeerd maar vind die toch wel zwaar.
Inge, train jij echt wat specifiek voor de obstacle runs?