Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niniane schreef:Ik kan geen zware geuren dragen. Vind ook wel dat men best wel rekening mag houden met hoeveel er op wordt gespoten. Mijn moeder bijvoorbeeld heeft behoorlijk zware COPD en wanneer iemand teveel of zware parfum op heeft gedaan, beneemt haar dat letterlijk de adem. En die adem is al de helft minder dan iemand met gezonde longen.
Damned schreef:Een tijdje geleden heb ik het nieuwe 'nude' palette gekocht van the balm: Nude beach, en wat ben ik verliefd opHij blend veel beter dan mijn andere palette van hen (meet matte trimony) en het is echt gewoon een droom om mee te werken
![]()
Hier wat foto's van mijn look van vandaag:
Het zijn niet de meest scherpe omdat de enige manier om ze kleurgetrouw te krijgen, via mijn spiegel was, waarbij ik de foto dan later heb bijgesneden.
[ [url=m/9tm74F.png]Afbeelding[/url] ]
en hier zie je mooie de kleuren: (op mijn ooglid heb het twee verschillende kleurtjes met een shimmer, en ze glanzen zo mooi! Jammer dat dat niet zo goed naar voren komt op de foto)
[ [url=m/tbCVtE.png]Afbeelding[/url] ]
En het palette:
[ [url=m/ZzTJIq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke look en leuk paletje
Ik doe ook altijd foundation op mijn ogen, of concealer als primer. Met concealer dek je oogschaduw heel erg goed!
Ik heb trouwens voor mij de oplossing gevonden om geen last meer te hebben van oogschaduw die in de lijntjes trekt! Ik gebruikte een primer (van de kruidvat weliswaar) maar die werkte niet echt. Nu doe ik foundation op mijn oogleden en daarna ga ik erover met dat losse matte poeder van catrice. (hoe heet dat nu ook al weer?) Zo duurt het echt lang voor het een beetje begint te creasen!
Over die opium parfum, ik heb er dus een hekel aan. Toen ik nog klein was vond ik het altijd verschrikkelijk om in de auto te zitten wanneer we lang weggingen, omdat ik dan altijd een vieze geur rook.
Pas jaren en jaren later kwam ik te weten dat dat mijn moeder haar parfum was (opium) die ze dan altijd opdeed juist voor we vertrokken, en die zich dan later door de auto verspreidde
FenixJL schreef:Welke bakjes bedoelen jullie van de Ikea?
Had een bestelling gedaan bij space nk maar die kwam helaas gebroken aan.
Iemand ervaring met space nk en dit soort dingen?
Heb het al eens met Anastasia mee gemaakt en toen kreeg ik gelijk een nieuwe opgestuurd was heel netjes.
De poeders zitten ook helemaal los van het pallete.
[ [url=m/8pA6Fq.jpg]Afbeelding[/url] ]