Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmptyWords schreef:Yes! 109.9.
Ik zit vandaag onder de 110![]()
![]()
Morgen is officiële weegdag... dus dan mag ik pas echt juichen. Maar t feit dat de cijfers steeds meer naar de goede kant gaan....
Ik ben vorig jaar niet lager gekomen dan 109.6.... eens zien of dat lukt voor maart begint
rien10 schreef:Oh ja, wel leuk... wandelen zonder hond is stom! Alle twee de honden in moeten laten slapen in 2017. Maar, er komt een nieuwe, na de zomer is de planning. Dus dan is lopen weer leuk!
EmptyWords schreef:rien10 schreef:Oh ja, wel leuk... wandelen zonder hond is stom! Alle twee de honden in moeten laten slapen in 2017. Maar, er komt een nieuwe, na de zomer is de planning. Dus dan is lopen weer leuk!
Dat is indd vervelend.
Wat ik die als ik ongemotiveerd raak is bedenken hoe ik er uit wil zien. Dan zie ik mezelf en een strakke sportshort en sportbh door mn hhis huppelen met een strak en mooi lijf.... heb ik opeens nergens zin meer in
bontejames schreef:TurboTinker schreef:Hier heeft ziekzijn niks uitgemaakt. Heb een gelijke stand met vorige week
Hey TT, ik zie -3,6 in je bio staan? Maar jij was toch super veel meer afgevallen? (Dit is een normale goed bedoelde vraag!! Vroeg het mij gewoon af..)
Ladybird schreef:He wat vervelend Sandyjammer!
Hopen dat je het nu weer op kan pakken BonteJames! succes![]()
Ik heb dit weekend 2 dagen verjaardag gehad. best los gelaten allemaal, zeker gister. (lees: Taart, teveel vleeshapjes, broodje kroket en hamburger, en nog een keer taart, maar toch precies gelijk geblevendaar ben ik dus best wel blij mee