paardrijden en overgewicht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 15:17

Nou volgens mij had TT buikgriep, dan eet je sws niet normaal. als dan 2x 2 beschuitjes en wat kipmadras erin blijft is dat wel weer aardig richting normaal. Val nou niet te hard over dat woord normaal.. na paar dagen ziek zijn is dat wel weer normaler.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 12:26

Lb daar heb je gelijk in, maar zo klinkt het niet echt.

Jippieeee vandaag onder de 94. Op 93,7 zo blij mee, we gaan nu echt weer de goede kant op en stappen maken.

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 12:46

Je voelt je sowieso na d buikgriep nog een poosje wat wiebelig qua eten. Alleen maar goed dat er wat blijft zitten! :j

Maar misschien wel kiezen voor licht verteerbare dingen? Je maag en darmen iets minder belasten tot het weer allemaal rustig voelt :)

Wat betreft afvallen, goed bezig mensen! Te weinig eten is ook niet goed inderdaad, dan gaat je lichaam reserves opslaan. Moet ook wel toegeven dat het om de 2 uur eten wel lastig is.

Hier gisteren de 78.7 *\o/*
Gisteren ook weer een flinke training gehad dus zal vandaag wel weer wat grammen aangekomen zijn door herstellende spieren, dus even de weegschaal mijden hihi :=

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 12:57

Jullie zijn goed bezig!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 13:00

Goed bezig allemaal. Zit hier even in een dip. Heb op het moment weinig motivatie, hang al 2 maanden op 1 gewicht.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-18 14:45

Hiet begin ik weer in de goede flow te komen. Nu nog zorgen dat ik eerder naar bed ga, scheelt ook een hele hoop.

Paar uur op stal bezig geweest net. De kou en beweging zullen vast ook invloed hebben

Afbeelding

Zo ook t huis even goed opruimen, kan ik vanavond lekker bankhangen

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:07

Klopt. Kwam door het ziek zijn.

Iedereen is goed bezig.
Deze week stond in teken van ziek zijn en niet eten. En daarna wel eten en flink aankomen.dus dit is een nul week. Hopelijk komende week wat meer geluk.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 10:32

Yes! 109.9.
Ik zit vandaag onder de 110 *\%/* *\%/*
Morgen is officiële weegdag... dus dan mag ik pas echt juichen. Maar t feit dat de cijfers steeds meer naar de goede kant gaan....

Ik ben vorig jaar niet lager gekomen dan 109.6.... eens zien of dat lukt voor maart begint

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 11:13

EmptyWords schreef:
Yes! 109.9.
Ik zit vandaag onder de 110 *\%/* *\%/*
Morgen is officiële weegdag... dus dan mag ik pas echt juichen. Maar t feit dat de cijfers steeds meer naar de goede kant gaan....

Ik ben vorig jaar niet lager gekomen dan 109.6.... eens zien of dat lukt voor maart begint

Topper!! Wat een fijn gevoel zal dat zijn.

Ik lees nog steeds mee voor alle verhalen maar post zelf niet meer echt, misschien later weer :)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 14:11

GOED Empty Words!!

Ik ben.... super ON gemotiveerd. Na de vakantie ..... bleeeehhhhh dus. Jongens, (Meiden ha ha). Geef me ff een virtuele schop onder mijn te dikke kont AUB!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 14:12

Oh ja, wel leuk... wandelen zonder hond is stom! Alle twee de honden in moeten laten slapen in 2017. Maar, er komt een nieuwe, na de zomer is de planning. Dus dan is lopen weer leuk!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 15:07

rien10 schreef:
Oh ja, wel leuk... wandelen zonder hond is stom! Alle twee de honden in moeten laten slapen in 2017. Maar, er komt een nieuwe, na de zomer is de planning. Dus dan is lopen weer leuk!

Dat is indd vervelend.

Wat ik die als ik ongemotiveerd raak is bedenken hoe ik er uit wil zien. Dan zie ik mezelf en een strakke sportshort en sportbh door mn hhis huppelen met een strak en mooi lijf.... heb ik opeens nergens zin meer in

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 16:28

Ik wandel niet meer. Vind er niks aan zonder hond idd. Maar een nieuwe hond is niet handig helaas. EW je bent goed bezig!

Ieder die het nodig heeft: kom op je kunt het!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 17:05

Afbeelding
Frisse gezonde buitenlucht zorgt voor een positief gevoel.... dus hop. 3 uur het bos in geweest. Paardje blij, ik blij.

Op de terugweg naar huis meteen bij de supermarkt gestopt. Lekker veel afgeprijsde groenten meegenomen.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 17:11

Ahh oortjes! Altijd leuk zo'n uitzicht!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:58

Heerlijk. Ik mis mn paardje echt. En die ritjes ook.

bontejames

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 05:35

Ik was ff gestopt met meedoen agz ik niet zo lekker in mijn vel zat en erg druk was. Denk dat ik nu weer mee ga/moet doen met afvallen agz ik de buikgriep heb wie weet wat voor een positiefs het medebrengt

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 07:34

Lekker oppakken weer. Begin met gewoon de gezonde keuzes maken. Kun je later altijd nog gaam tellen of minderen. 1 stap tegelijk

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 09:23

Hier heeft ziekzijn niks uitgemaakt. Heb een gelijke stand met vorige week

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 09:27

EmptyWords schreef:
rien10 schreef:

Dat is indd vervelend.

Wat ik die als ik ongemotiveerd raak is bedenken hoe ik er uit wil zien. Dan zie ik mezelf en een strakke sportshort en sportbh door mn hhis huppelen met een strak en mooi lijf.... heb ik opeens nergens zin meer in

Ja, daar moet ik me meer op focussen inderdaad. Ok. Het is maandag, een nieuwe week! Ik ga er weer voor.

bontejames

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 09:33

TurboTinker schreef:

Hey TT, ik zie -3,6 in je bio staan? Maar jij was toch super veel meer afgevallen? (Dit is een normale goed bedoelde vraag!! Vroeg het mij gewoon af..)

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 09:55

Ik heb een slecht weekend achter de rug. 2 feestjes met wat drankjes en hapjes en gister ook taart gegeten. Ben vanmorgen maar even niet op de weegschaal gaan staan. Voel me op dit moment ook niet zo geweldig. Gestresst en veel kopzorgen op het moment. Dus dat helpt ook niet echt mee. Ik zit even in de meeleesstand.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:18

He wat vervelend Sandy :( jammer!
Hopen dat je het nu weer op kan pakken BonteJames! succes :D

Ik heb dit weekend 2 dagen verjaardag gehad. best los gelaten allemaal, zeker gister. (lees: Taart, teveel vleeshapjes, broodje kroket en hamburger, en nog een keer taart, maar toch precies gelijk gebleven :D daar ben ik dus best wel blij mee

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 11:54

bontejames schreef:
TurboTinker schreef:

Hey TT, ik zie -3,6 in je bio staan? Maar jij was toch super veel meer afgevallen? (Dit is een normale goed bedoelde vraag!! Vroeg het mij gewoon af..)

Klopt. Ik was er 20 kwijt over vorig jaar. Maar weer 6 bijgekomen. De 3.6 is vanaf 1 jan.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 11:54

Ladybird schreef:
He wat vervelend Sandy :( jammer!
Hopen dat je het nu weer op kan pakken BonteJames! succes :D

Ik heb dit weekend 2 dagen verjaardag gehad. best los gelaten allemaal, zeker gister. (lees: Taart, teveel vleeshapjes, broodje kroket en hamburger, en nog een keer taart, maar toch precies gelijk gebleven :D daar ben ik dus best wel blij mee

Dat geloof ik! Fijn!