[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:57

Ik zie alleen namen shiz dus geen idee wat je bedoeld :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 23:29

Oh vreemd, bij mij linkt 'ie wel door naar de goede.. Hoop dat deze het wel doet. _O-
http://www.urbandecay.com/naked-skin-on ... ne&start=1

Edit: voor degene die het vroeg, sorry kan het me even niet meer herinneren: mijn lipstick was Ex-Girlfriend van de collab met Gwen (zit nu ook in de VICE-lijn). :D

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 00:08

Ik heb laatst de nw 15 gekocht bij mac maar heb het gevoel dat hij toch een tint te donker is -O-

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 00:46

Heeeerlijk als je vriendin bij de Etos werkt en alles wat ze niet verkocht krijgen naar mij toe komt af en toe :D. Anders word het weg gegooid, dus die vriendin (die zelf niets met make-up heeft) propt van alles en nog wat in een tasje en krijg ik dan. Alleen had ze nu vanwege tijdgebrek gewoon een graai gedaan en nu heb ik 19 lip potloden waarvan een 6 dezelfde kleur donkerrood en 5 bruin en rest roze/rood kleurtjes. Dus eh, veel dezelfde :P Maar ook een aantal hele leuke lipsticks en ook 2 gave liquid lipsticks, oogschaduw base, prachtige romige highlighter, lipglosses, wat lekker geurende balm en mooie mascara's. Volgende week neemt ze weer wat mee. Zijn allemaal verschillende merken, van Etos eigen merk tot L'oreal, Maybeline etc. En oef, er zit zo'n gave lipstick bij! Een roze tint die echt knalt. Bijna nuon. Ben helemaal verliefd. Zal morgen een foto maken.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 00:53

ElineS schreef:
Heeeerlijk als je vriendin bij de Etos werkt en alles wat ze niet verkocht krijgen naar mij toe komt af en toe :D. Anders word het weg gegooid, dus die vriendin (die zelf niets met make-up heeft) propt van alles en nog wat in een tasje en krijg ik dan. Alleen had ze nu vanwege tijdgebrek gewoon een graai gedaan en nu heb ik 19 lip potloden waarvan een 6 dezelfde kleur donkerrood en 5 bruin en rest roze/rood kleurtjes. Dus eh, veel dezelfde :P Maar ook een aantal hele leuke lipsticks en ook 2 gave liquid lipsticks, oogschaduw base, prachtige romige highlighter, lipglosses, wat lekker geurende balm en mooie mascara's. Volgende week neemt ze weer wat mee. Zijn allemaal verschillende merken, van Etos eigen merk tot L'oreal, Maybeline etc. En oef, er zit zo'n gave lipstick bij! Een roze tint die echt knalt. Bijna nuon. Ben helemaal verliefd. Zal morgen een foto maken.

Ik wist niet dat ze bij de Etos ook vriendelijk konden zijn?! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 00:58

Ben enorm benieuwd naar die roze. <3 <3

Toen ik heel vroeger bij HEMA werkte mochten wij dit ook eens in de zoveel tijd, heeeerlijk!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-16 00:58, in het totaal 1 keer bewerkt

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 00:58

Hier ook vriendelijke mensen bij de Etos.. :)) helaas weer niet zó vriendelijk :+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 01:00

Ik heb na het ophalen van mijn diploma een cadeautje aan mijzelf gedaan. :') relentlessly red <3

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 01:11

mooi is die hè :D

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 02:07

Shizzel schreef:
Ben enorm benieuwd naar die roze. <3 <3

Toen ik heel vroeger bij HEMA werkte mochten wij dit ook eens in de zoveel tijd, heeeerlijk!

Hema ja? Alleen maar hele slechte ervaringen mee als werknemer daar... bah wat een klote bedrijf!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 07:08

Oehh dat is nice, zo'n vriendin! Ook al kun je er niks mee, je stash wordt wel groter. En dat is altijd leuk haha.. Hebberig klinkt dat :')

Ja Shiz heel fijn :) MAC heeft ook bb creams, mag je gerust een keer komen testen. Maar als deze fijn is, is dat echt fijn. Ik weet wat voor een strugle het is met een droge huid :(

Ik ga zometeeb richting een bruidje. Ik weet 1 ding zeker. Als ik ga trouwen doe ik dat smiddags, ik en mijn vriend willen wel uitslapen haha _O-

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 08:17

Nee, ik houd gewoon niet van geel...is gewoon echt niet mijn kleur.

Vind je haar wel onwijs gaaf Elke, echt heel mooi, valt wel op maar is toch nog subtiel. Ik ga vanmiddag ook naar de kapper...laat me daar goed adviseren wat ik wil, wil ook wel graag weer iets anders. Wat ik nu heb is zo saai.

En ik heb al een klein lijstje van wat ik allemaal wil kopen bij je Elke! (of bij MAC).
Je bent er vroeg bij inderdaad....nog niet eens zo'n gek idee om in de middag te trouwen...lekker alles op t gemakje :)

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 08:44

ElineS schreef:

Hoop ik wel voor je vriendin dat dit ook rcht mag.
Toen ik in een Etos werkte werd alles geteld en ging de kliko in maat je mocht absoluut niks pakken.
Want gaat gewoon weer ergens anders heen
Maar als wel mag natuurlijk erg leuk

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 08:50

Wij deden dat eerder in drogist met de parfum testers. Eens in de zoveel tijd werden die vervangen voor nieuwen, mocht het personeel alle oude testers meenemen naar huis. Wat had ik toen een lading parfum :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 09:20

MissBambi schreef:
mooi is die hè :D

Ja zeker <3 :D

Hij is door Leverage goedgekeurd 8-)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 09:21

velvetblack schreef:
Oehh dat is nice, zo'n vriendin! Ook al kun je er niks mee, je stash wordt wel groter. En dat is altijd leuk haha.. Hebberig klinkt dat :')

Ja Shiz heel fijn :) MAC heeft ook bb creams, mag je gerust een keer komen testen. Maar als deze fijn is, is dat echt fijn. Ik weet wat voor een strugle het is met een droge huid :(

Ik ga zometeeb richting een bruidje. Ik weet 1 ding zeker. Als ik ga trouwen doe ik dat smiddags, ik en mijn vriend willen wel uitslapen haha _O-

Pff vroeg!

Zou ook inderdaad in de middag gaan trouwen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 11:14

Ooo das altijd leuk! Parfum en makeup krijgen :D

Ik heb plumfull weer ns uit t stof getrokken en geprobeerd mn vermoeidheid weg te poetsen :=

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 12:17

Melanie; is ook wel 6 jaar geleden, vond toen niets mis met hoe ze met ons omgingen. :)

Elke, als ik weer terug ben van vakantie en weer geld heb zal ik eens langskomen om ze te proberen! :)) Een aantal goede hebben is nooit verkeerd. Voelt zo heerlijk als het er goed uitziet!

En jezus wat vroeg. Nee, toch echt 's middags dus. Minder wallen om te concealen. _O-

Suus wat staat 'ie je toch mooi. <3

Ik heb vandaag met Colourpop gespeeld, vier kleurtjes gebruikt en brengen prima aan met Zoeva kwasten en blenden zo ook, ik verkies toch wel vingers gebruiken bij deze voor het pigment en de extra glans en glitter maar de Zoeva kwasten hebben super geblend. :)) Heb Liberty, Telepathy, KathleenLights en Porter gebruikt en Lumière op m'n lippen. Heb de foto van oogschaduw in donkerder licht gedaan zodat de kleuren beter op de foto komen.

Afbeelding
Afbeelding

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 12:20

Shizzel schreef:
Melanie; is ook wel 6 jaar geleden, vond toen niets mis met hoe ze met ons omgingen. :)

Elke, als ik weer terug ben van vakantie en weer geld heb zal ik eens langskomen om ze te proberen! :)) Een aantal goede hebben is nooit verkeerd. Voelt zo heerlijk als het er goed uitziet!

En jezus wat vroeg. Nee, toch echt 's middags dus. Minder wallen om te concealen. _O-

Suus wat staat 'ie je toch mooi. <3

Ik heb vandaag met Colourpop gespeeld, vier kleurtjes gebruikt en brengen prima aan met Zoeva kwasten en blenden zo ook, ik verkies toch wel vingers gebruiken bij deze voor het pigment en de extra glans en glitter maar de Zoeva kwasten hebben super geblend. :)) Heb Liberty, Telepathy, KathleenLights en Porter gebruikt en Lumière op m'n lippen. Heb de foto van oogschaduw in donkerder licht gedaan zodat de kleuren beter op de foto komen.

[ [url=m/HxJWPy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rq5BiC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lumiere ziet er zo goed uit! *\o/*

Het lijkt wel alsof je foundation een beetje te donker is maar misschien komt dat doordat er veel licht op je nek valt waardoor je nek veel lichter lijkt dan je gezicht? :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 12:22

Toffe look weer shiz! En thanks :D
Ik heb unicorn blood besteld t lukte :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 12:32

Tof weer Shizzel!

Mijn boozybestelling is binnen, woeeh :D Sleek solstice highlighting palette, net al even snel geswatched en ik snap de hype wel :j een RT sculpting brush omdat ik nog steeds geen kwast heb die ik echt fijn vind voor m'n bronzer/blush, een back-up concealer en een Milani metallic liquid. Ik snap nu wel wat er wordt bedoeld als ze zeggen dat Milani liquids onwijs sterk ruiken, bah wat een geur komt daar vanaf :r echt heel zoet, weeïg, vanille, marshmallow achtige geur. Leuk als je 'm op je lippen hebt en die geur constant je neus in waait haha. En als cadeautje een of andere zwarte shimmer oogschaduw, die zo mat is als maar kan, waarom ze die een shimmer hebben genoemd is mij een raadsel.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 12:32

Shizzel schreef:
Edit: voor degene die het vroeg, sorry kan het me even niet meer herinneren: mijn lipstick was Ex-Girlfriend van de collab met Gwen (zit nu ook in de VICE-lijn). :D

That was me :D Dank :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 12:42

Plumful is nog steeds een van mijn go to's. Is bijna op zelfs! Dat wordt denk ik ik mijn 1e lipstick die ik dan heb opgemaakt :))

Heb alweer/nog wat MAC lipsticks die ik wil en uit moet kiezen... Ja sorry, nog steeds van de MAc hier, geen liquids. Begin er niet aan want als ik er dan net zo dol op ben als jullie zijn gebruik ik straks de rest niet meer en dat moet echt op :P

Vandaag eindelijk even langs de MAC counter bij Douglas. Voor de paintpot (of 2) en misschien een lipstick..

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 12:55

Leuk shizzle hoe al die kleurtjes er bij jou toch zo draagbaar uitzien! Daar zou ik niet mee af moeten komen :+

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 12:58

Djilna schreef:
Plumful is nog steeds een van mijn go to's. Is bijna op zelfs! Dat wordt denk ik ik mijn 1e lipstick die ik dan heb opgemaakt :))

Heb alweer/nog wat MAC lipsticks die ik wil en uit moet kiezen... Ja sorry, nog steeds van de MAc hier, geen liquids. Begin er niet aan want als ik er dan net zo dol op ben als jullie zijn gebruik ik straks de rest niet meer en dat moet echt op :P

Vandaag eindelijk even langs de MAC counter bij Douglas. Voor de paintpot (of 2) en misschien een lipstick..

Haha liquids werken wel onwijs verslavend! En ik merk eerlijk gezegd ook wel dat ik eerder een liquid grijp nu dan een stick, op 2 favorieten na misschien.

Ik neem trouwens gedeeltelijk mijn rant over de Milani geur weer terug, op mijn hand bleef hij heel sterk ruiken, maar op m'n lippen was het eigenlijk na het opbrengen gelijk wel weg. Gelukkig maar :j hij is wel echt metallic, zo gaaf!