Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Simoonzel schreef:Ik moet nog avondeten bedenken! Mijn vriend wordt morgen geholpen door de kaakchirurg, dus het wordt een soort laatste avondmaal. Ik dacht aan een lekkere ovenschotel met bloemkool, aardappelschijfjes, vegagehakt en een kaassausje.
Of weet iemand nog een lekkere vegetarische ovenschotel?
Oh jee, dat klinkt wel heel heftig
Ik had laatst een heel lekkere lasagne van de site van de AH geplukt. Ook vega. Zal zo ff kijken of ik hem kan vinden.
gribaldi schreef:Als ze het kaassausje zelf maakt of het zelf laat staan gaat het wel toch? Bloemkool is goed en gehakt ook, aardappelen kunnen met mate![]()
Ieder zijn manier haha...
manzano schreef:Kayleigh_ schreef:Ik geloof dat mijn punt wederom gemist wordt, maar geeft niks
Ik snap je punt heel goed, maar ik ben het gewoon niet met je eens.... dus je stelligheid stoort me.
manzano schreef:gribaldi schreef:Als ze het kaassausje zelf maakt of het zelf laat staan gaat het wel toch? Bloemkool is goed en gehakt ook, aardappelen kunnen met mate![]()
Ieder zijn manier haha...
Ik doelde niet op het eten (als je reactie op mij bedoeld is dat ik zei dat het heftig was).... ik doelde op "laatste avondmaal"
Kayleigh_ schreef:Het klinkt ook mega lekker
XXL Nutrition is the best! Ze hebben alle Quest smaken op voorraad, waaronder de Mint Chocolate ChunkDie wilde ik zo graag proeven! Moet fantastisch zijn. Ik heb meteen een doos besteld, morgen in huis