Eens wat voorleggen. Klant is donderdag geweest voor nabehandeling gelnagels en appt gister dat ze er 1 kwijt is. Geen probleem, beschadigingen gemeld binnen een week na zetten worden gratis hersteld. Dus ik stel voor dat ze vanavond (dinsdag) komt, een dag dat ik eigenlijk gesloten ben. Dan kan ze niet. Woensdag avond dan? (Eigenlijk ook dicht)... Nee, dan kan ze ook niet. Klant stelt voor vrijdag ochtend, dan kan ik éigenlijk niet. Is mijn enige vrije ochtend deze week. Dus ik stel voor vrijdag eind vd middag... Dan kan klant niet. Klant stelt voor zaterdag ochtend, maar heel de zaterdag zit ook al vol. Dan moet ik haar echt ergens tussen frotten, wat de kwaliteit niet ten goede komt.... Wat moet ik hier nu mee? Vi d het heel erg vervelend dat ik haar niet kan helpen, maar ik kan toch ook niet toveren?
Dat is wel zo maar ze is zelf zo flexibel als een plaat hout. Je kunt maar zoveel doen natuurlijk.
PeelSlowly
Geplaatst: 07-07-15 22:10
DnT schreef:
Gaaf kleurtje, die staat al een tijdje op mijn wish
Aanrader hoor, ik vind het wel een Anclakje! Ik ben er alleen nog niet uit of het een erg grijze blauw of een erg blauwe grijs is
Ik mis je blogupdates trouwens wel, hoop dat je snel weer zin en tijd hebt om te swatchen volgens mij heb jij nog veel te veel gave hebbekleurtjes om aan ons te tonen!
Is bij ons ook wel eens hoor Stef... Klanten willen het liefst dat je de hele wereld voor ze omgooit... maar dat lukt helaas niet altijd. Je hebt al genoeg opties opgegeven en zelfs je vrije dagen. Als ze niet kan, jammer dan, volgende weer beter
Tja je kan niet toveren toch Stef, als het niet uitkomt dan niet. Had ik ook met mijn nagelstyliste keer, en vondt het geen probleem want tja zij heeft ook gewoon dr planning en kreeg mn volgende set gewoon gratis dus was prima oplossing. Als jij haar nagel gewoon ook voor niks vervangt is dat gewoon prima toch, dat ze niet eerder kan op de door jou aangedragen momenten is hard gezegd haar probleem
Yv_
Geplaatst: 08-07-15 15:20
Nee hoor, ik heb ook dat Insta-Dri ontzettend bubbelt helaas! Erg jammer, want dat is er tenminste eentje die normaalverkrijgbaar is en die je niet online hoeft te bestellen. HK Girl blijft ook mijn favoriet . Op de tweede plaats die essence "gel polish" topcoat .
Wow, die nailart is idd gaaf! Hou wel van zulke gradients . heb er zelf alleen nooit geduld voor .
Denk dat het nog wel even duurt voor ik weer ga bloggen, bevalt me best om het niet te doen. Stuk rustiger en ik lak weer omdat ik zin heb in die lak en niet omdat hij zo leuk is voor mijn blog
Maar wel erg lief!
Ik hou van gradients, vooral neon in de zomer. Laatst had ik toevallig een groene neon gradient:
Niks aan te doen Stef, jij hebt duidelijk je best gedaan, dat ziet je klant ook echt wel!
Leuke combi idd! Kl is in ideële nog een nagel kwijt... Ik vrees door het zetten met 30 graden... Hoop niet dat er meer klanten terug komen.... Heb haar iig in kunnen plannen op vrijdag avond
Hebben jullie ervaring met het merk Fogan? Mijn kinderfeestjes lakken (nu safari) zijn aan vervanging toe en ben opzoek naar een goedkope lak die goed hanteerbaar ik voor meiden van 8-12 jaar. Dus niet te dun, niet te dik, redelijk snel drogend en goed dekkend. Max €1.00 per flesje, stuk of 50
Ik ken het merk niet Stef. Heb je het al in de pro stylisten groep op Facebook geprobeerd? Daar zitten volgens mij nog meiden die ook dat soort feestjes geven.
Bij de Big Bazar heb je ook van die lakjes, zien eruit als de grote flesjes van de hema, zijn geloof ik 1 euro. Weet alleen niet wat voor stoffen er wel en niet inzitten. Maar Safari is ook niet 3-Free volgens mij, dus wat dat betreft niet zo'n groot verschil. Heel veel keus in kleurtjes .
Tazzey
Geplaatst: 10-07-15 12:13
Ik heb vandaag een lekker zomers kleurtje op mijn blog OPI Pen & Pink uit de Color Paints collectie.
Skessa_
Geplaatst: 10-07-15 12:21
Ik zou gewoon voor Essence gaan Stef. Kunnen de kinderen ook de kleurtjes gewoon zelf kopen als ze ze mooi vinden
Iets boven euro wel stuk, maar wel prima. Is deze week een actie geloof ik, 2 voor 3 euro ofzo. Maar zijn ook vaak 1 + 1 gratis acties bij KV, dus dan ben je weer juist goedkoper uit.
Ik heb vandaag een artikel over mijn nieuwe favoriete nagelriem gel. Layla Aloe Cuticle Gel
Een heel fijn product dat ideaal is tijdens het swatchen, het is niet vettig, trekt snel in en is geurloos.
Valerie93
Geplaatst: 11-07-15 19:25
eventjes een vraag. hoe bewaren jullie je nagellak? ik had een make-up organizer gezien maar helaas was alleen voor lipstick terwijl er dus bij stond ook voor nagellak. heb er perongeluk 2 besteld en de eerste is nu binnen maar er passen dus geen nagellak flesjes in. de 2e die ik heb besteld is iets groter maar ben bang niet groot genoeg. terug sturen word te duur want ze zijn via geek en ebay besteld.