Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissBonny schreef:Wow zijn jullie goed bezig! De kilo's vliegen eraf zo te lezen.![]()
Op één of andere manier haak ik steeds af...Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel, maar voor ik me er toe kan zetten
... Iemand nog tips hiervoor?

. Na level 1 was ik weer dood... Merk dat mijn conditie echt zeer ernstig te wensen overlaat..
Ik had echt een super slechte conditie, wanneer ik samen met een vriendin ging lopen bleef ik na een zeer korte tijd een heel stuk achter. Toen ik klaar was met de shred gingen we toevallig (want zo vaak gebeurt het niet :p ) nog een keer lopen en toen kon ik haar gewoon bijhouden. Blij dat ik was! Dus het helpt echt goed aan je conditie 
. Ik ben nu na level 1 al niet meer echt dood, wel een beetje bezweet, dus volgende week gelijk maar door naar level 2. Die 2 weken volhouden en dan hoop ik level 3 aan te kunnen... Wel in aangepaste versie denk ik... Daarna zien we het wel... 6 week 6 pack lijkt me wel een leuk vervolg.

. xEmily schreef:MissBonny schreef:Wow zijn jullie goed bezig! De kilo's vliegen eraf zo te lezen.![]()
Op één of andere manier haak ik steeds af...Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel, maar voor ik me er toe kan zetten
... Iemand nog tips hiervoor?
Foto's maken van je lichaam. Iedere week of maand fsow. Het zien van je vooruitgang werkt extreem motiverend imho.
Kan ook weer een afknapper zijn als je geen progressie maakt
Of jezelf belonen met iets, jezelf doelstellingen geven? Maar dat heb je zeker al geprobeerd?
Ik wil trouwens gewichtjes kopen voor tijdens JM, flessen water wegen niks en zijn onhandig.
Hebben jullie advies van welke winkel of waar ik op moet letten?
Maar mezelf toch maar eens ee flinke schop onder m'n * geven!
. Maar doe nu hittraining en merk ook dat ik dan best vaak extra moet pauzeren, ik denk dat ik fysiek best meer kan, maar mentaal gewoon vastloop... Ben altijd jaloers op mensen die echt tot het gaatje kunnen gaan, daar kan ik me niet echt tot aanzetten. E achteraf heb ik altijd het gevoel dat ik meer kunnen doen, wat me geen goed gevoel geeft. Maar tijdens het sporten kan ik er niet overheen stappen...