Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NesG schreef:Ik heb gisteren eindelijk weer een tattoo laten zetten, dit keer met voor mij een erg belangrijke betekenis. Voor mijn moeder die vorig jaar februari is overleden.
Mijn moeder haar lievelingsbloem was de orchidee. Ze had in haar bruidsboeket witte orchideeën en tijdens haar uitvaart had ze witte orchideeën op de kist.
De paarse achtergrond, want dat was haar lievelingskleur. De vlinder staat voor mijn moeder, een mooi mens wat is weggevlogen. Hij staat op mijn rechteronderarm aan de binnenkant.
[ Afbeelding ]
Sannesugar schreef:Heeft er iemand ervaring met een rib tattoo? Dus zeg maar op de zijkant van je ribben onder je BH bandje, zelf wil ik daar een tekst met een ankertje laten zetten.
Is het pijnlijker en hoe draag je in het begin je kleding, als de tattoo net is gezet?
Sannesugar schreef:Heeft er iemand ervaring met een rib tattoo? Dus zeg maar op de zijkant van je ribben onder je BH bandje, zelf wil ik daar een tekst met een ankertje laten zetten.
Is het pijnlijker en hoe draag je in het begin je kleding, als de tattoo net is gezet?