[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:02

Liesjeex dankjewel :)

AnnemiekvM, dat ga ik morgen beleven, haha. :D
Ik heb heel dun en fijn haar dus zelf knippen is gelukkig heel makkelijk!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:04

Goed gelukt hoor! Deze lengte en kleur staat je zo echt prachtig! Ik zou het haar niet stijlen, en gewoon zijn natuurlijke gang laten gaan (krul). Staat denk ik, bij dit kapsel, erg leuk! Ik dacht dat ik trouwens wispelturig was qua haar, maar wauw.. jij bent nog een graatje erger haha :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:17

Dankje elkee, ben er ook erg blij mee!
Ik ga het morgenochtend wassen dus ben benieuwd hoe het er dan uit ziet! Had het nu gestijld omdat dat makkelijker is met knippen. :+

Ja ik ben echt een ramp :o Vroeger was dat het tegenovergestelde, als mijn moeder het woord kapper zei dan ging ik al over de rooie want ik wilde mijn haar niet knippen (vond het nooit mooi als de kapper iets gedaan had). Dus gingen we bijna nooit haha. Denk dat ik dat nu aan het inhalen ben :+ en speel dan liever zelf voor kapper, dan heb ik er nog een beetje invloed op haha

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:45

@ Frummels, dit staat je ook erg goed zeg! Echt stoer van je dat je gewoon zelf de schaar erin zet.

Ik had gisteren een afspraak staan bij de kapper om highlights te laten zetten. Alleen was het in een week tijd echt een stuk lichter geworden, vooral het rode kwam er echt weer doorheen.
Dus ik heb even met de kapper overlegd en die zei dat we het beste opnieuw konden verven en dan highlights zetten.
Dus zo gezegd, zo gedaan. Ze heeft een volgens mij best warme tint (5.7) gemengd met 5.0 (die ik er al in had zitten) en daardoor werd het weer de kleur die ik wou. Het was naar mijn idee zelfs nog minder warm :).

Daarna nog highlights laten zetten en ik ben er super blij mee!

Dat het er zo snel uit ging, kwam toch door het lage percentage waterstofperoxide.. Zij gebruiken dat alleen als het haar echt heel erg beschadigd is, omdat het anders niet goed pakt. Dus de volgende keer neem ik gewoon 6% en dan moet het lukken ;).

Dit is zoals het er nu uit ziet let niet op mijn hoofd, want ik heb nauwelijks make-up op:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EXIGH7KO.jpg

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:09

Dan moet het zeker goed komen :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:09

Ssmarty, dankjewel! Ben er heel blij mee :)
Vind jouw haar heel mooi zo, hele mooie kleur! ben benieuwd naar de volgende keer :j

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 06:56

Frummels schreef:
Ssmarty, dankjewel! Ben er heel blij mee :)
Vind jouw haar heel mooi zo, hele mooie kleur! ben benieuwd naar de volgende keer :j

Bedankt :).

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 07:49

Oh ik heb me eindelijk zo ver gekregen hier te reageren, haha.
Nu namelijk mezelf overtuigd iets anders te willen/moeten doen met mijn haar... Dus help! -O-

Heb hele lange haren (tot mijn kont/broekrand), slag/krullen. Nu wil ik sowieso geen kort haar, maar centimeter of 30 mag er wel af an sich (komt het nog tot halverwege mijn rug, haha). Alleen ik weet niet wat ik er mee moet doen??

Wat is een leuk kapsel voor slag/krullen en redelijk lang? Geen zin om elke dag mijn haren te moeten stijlen of iets dergelijks, pony eventueel nog wel...

:7

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 10:18

Een poosje terug hier een bericht gedaan dat ik mijn haren had afgeknipt.
Ik werd daarna door de kapper gevraagd voor model en gisteravond was het dus zo ver. Ze hebben mijn haren nog korter geknipt (alla tondeuse) en toen kwamen er contouren aan de zijkant voor de shoot volgende week. Ach, het maakt mij niet zo veel uit. Groeit wel weer aan... Sterker nog, ik vind het wel gaaf!

Afbeelding

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 4148_n.jpg

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 10:57

Ik denk dat bij het lange haar laagjes wel leuk zijn. Vaak is een pony met lang haar ook wel leuk vind ik. Of een schuine lok!

Dat hele korte a la tondeuse met die strepen is niet mijn ding/smaak. Vond het vorige je leuker staan :j maar het misstaat je niet hoor. En haar groeit inderdaad!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 10:59

Ik had het zelf ook niet zomaar gekozen denk ik. Maar achteraf vind ik het best leuk en als ik zie hoeveel haar ze er weer af hebben geschoren na de vorige keer (2 weken geleden) is het er zo weer aan... Mijn haar groeit als kool dus ik maak me geen zorgen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:02

Quir ik zou gewoon dat stuk er af halen en dan wat laagjes er in. Zal al een grote verandering zijn hoor!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:32

Zo grappig Giolli :)
Op de eerste foto in je profiel sta je zo lief en met je niewe kapsel ben je zó stoer!
Echt gaaf hoor!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 00:37

Met dat leren jasje zo rockt het wel hoor!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 08:58

Bizzybijtje schreef:
Quir ik zou gewoon dat stuk er af halen en dan wat laagjes er in. Zal al een grote verandering zijn hoor!

Dat is waar!
Hopelijk is vrijdag de kapper open... :D

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:49

Giolli, dat is wel een heel stoer kapsel! Ik ben normaal ook niet zo van het geschoren enzo, maar je kan het absoluut hebben :j

Ik heb een probleempje. Mijn extensions zijn net binnen, en ik vind ze heel gaaf! Ik heb mijn haar dezelfde kleur geverfd als mijn extensions (wat een gevecht :') ) maar de extensions glanzen heel erg, vooral in het daglicht. Weet iemand hier een oplossing voor? De extensions zijn synthetisch.

Even een heel foute sc3n3g1rl-selfie ter illustratie :')

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 19:12

Matte/texture spray? Denk dat je t altijd wel een beetje blijft zien met synthetisch eigenlijk

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:24

Waar koop ik dat? :o

Denk inderdaad dat je dat wel een beetje houdt, maar dat is op zich niet zo erg. Ik kan kokosolie in mijn dorre, dode haar smeren, dan glanst dat wat meer :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 23:39

Etos of kruidvat?
Loreall heeft er sowiso 1

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 10:03

Hallo ik heb een vraagje in de zomervakantie ga ik op vakantie in het buitenland maar waar we heen gaan is er een zwembad met chloorwater en ook een strand. Nu pluist mijn haar niet mee zo snel als voorheen maar wil ik dit graag zo houden. Wat voor middelen kan ik hiervoor gebruiken

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 10:12

Je haar zoveel mogelijk boven water houden en uit de zon, als je het echt wil beschermen
Verder zou ik argan olie aanbevelen :j

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 10:57

Dank je wel waar zou ik argan olie kunnen halen gewoon bij de drogist

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:40

Volgens mij hebben ze tegenwoordig heel veel olietjes op basis van arganolie. Bij de grote drogist hebben ze vast iets wat je zoekt! :)

Ik ben echt zo dolgelukkig met mijn korte haar! Dit klinkt misschien zelfs een beetje sentimenteel of triest, maar het lijkt alsof ik eindelijk mezelf heb gevonden. Ik voel me, tegen alle verwachtingen in, zo zelfverzekerd met dit kapsel! :j
Ik had altijd een beeld in mijn hoofd dat ik alleen zelfverzekerder zou zijn als mijn haar lang was, maar niets is minder waar. :D
Vandaag heb ik het toch nog ietsjes bijgeknipt. En de foto zonder dat het gestijld is houden jullie nog tegoed :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NQEKA4QS.jpg

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:41

Wauw! Goed kan het voelen he :D Ik weet precies hoe het is. Loop al jaren met lang haar rond en voelde me altijd "net niet" als het ware. Nu heb ik weer een bob en voel ik me er zo goed bij!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:43

Ja echt zo stom, dat ik me het best voel bij hetgeen waarvan ik had verwacht dat ik zou gaan huilen :D
Heerlijk he! Vind het bij jou ook echt ZO mooi staan! :j