Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ontherun

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:02

Ik gebruik dus alleen een bb cream als ik tijdnood heb en dan doe ik wel nog poeder erover. Normaal gebruik ik mn max factor of cover girl foundation met poeder.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 19:06

Ik heb de BB cream compact versie van MAC. Die is zooo fijn. Is niet vloeibaar maar zegmaar een soort creme die je dan aanbrengt met een kwast en echt een ongelofelijk goede dekking. Maar daar zit idd ook een prijskaartje aan maar kan ik je wel aanraden! Duurzaam in gebruik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:43

Ik gebruik BB-cream juist alleen als het heel erg warm is buiten ofzo. Heb over het algemeen foundations die wat dekkender zijn en wat dikker, dan draag ik liever een wat dunner laagje :P

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:19

Die bodyshop bb Cream vond ik echt ontiegelijk stinken. De dekking was goed maar die geur goed ik echt niet op mijn gezicht :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:26

Tea tree is wel een geur waar je van moet houden inderdaad :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 22:46

Ik vind Tea Tree juist heerlijk ruiken <3 Smeer het, het liefst overal op _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:35

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:51

Dominique_96 schreef:
Ik heb de BB cream compact versie van MAC. Die is zooo fijn. Is niet vloeibaar maar zegmaar een soort creme die je dan aanbrengt met een kwast en echt een ongelofelijk goede dekking. Maar daar zit idd ook een prijskaartje aan maar kan ik je wel aanraden! Duurzaam in gebruik :)

Die heb ik met de workshop geprobeerd. Voor mij te donker helaas en te oranje maar hij was verder wel fijn, vooral als je huid droog is :j

__Sannne, jammer dat het zo druk was met het feest.. maar wel fijn dat alles verder goed geregeld was. Is ook wel nodig als het zo druk is. Leuke spulletjes heb je gekocht :)

Emmaa_ ik vind Tea Tree ook lekker ruiken hihi.

Suus, haha balen is dat. Gelukkig gaat foundation wel even mee.

Mijn foundation is ook weer bijna op maar moet het nog even tot het einde van de maand vol houden. Als het goed is heb ik dan de Sheer Glow van Nars waar ik al eeuwen nieuwsgierig naar ben :+ En mijn moeder gaat over morgen shoppen in Antwerpen dus die gaat kijken of de MAC ProStore de witte face en body foundation heeft en de lipstick enchanted one van de alluring aquatic collectie. Maar vrees dat die laatste hartstikke uitverkocht is :')

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:53

Glossi, zelfs de extra light? :oo Is idd fijn voor droge huid, past perfect bij mij!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:59

Volgens mij wel.. ik had de aller lichtste kleur die er was. Was ook nog in de counter zelf advies gaan vragen over foundations maar ze zeiden dat alles te donker voor mij was 8)7 Een foundation vinden is echt een hel voor mij. Ik gebruik nu iedere keer self tan dus kan nu lekker alles gebruiken wat ik maar wil. Heel erg fijn! Maar ik gebruik natuurlijk niet het hele jaar door self tan. Soms heb ik er ook geen zin in en dan ben ik een bleekscheet :+ Dus ik hoop dat ze die witte face en body foundation hebben en me moeder die mee kan nemen en anders word het Nars Siberia :Y)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 00:04

Wow zelfs de lichtste kleur te donker := Dacht dat ik al licht was haha _O-
Wel vervelend idd :\

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 00:06

Haha valt nog mee dus :')

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 00:08

Hoi sorry dat ik binnen kom vallen maar misschien dan iemand van jullie antwoord wil geven op mijn vraag?
ik ben groene ogen een en lichte huid en best rode lippen van mezelf. Nu zou ik ook graag make up dragen net zo als iedereen uit mijn klas alleen als ik een lijnje op doe met eyelinger aan de bovenkant van mn oog dan lijkt het alsof het boven heel m'n oog zwart is dat komt omdat mijn ogen heel ver open gaan dus je ziet bijna geen ooglid
Nu was mijn vraag wat zal dan wel goed staan qua make up?
dit ben ik nu zijn mijn ogen niet zo ver open als normaal :o http://www.mijnalbum.nl/Album=8SD3KB44#Y8ZLFRZJ
Nogmaals sorry voor het binnenvallen

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 01:28

Je zou bijvoorbeeld in plaats van een lijntje op je wimperrand een lijntje op je bovenste waterlijn kunnen doen! Dan heb je toch een zwarte lijn maar is je ooglid niet helemaal zwart ''opgevuld'' :) Geeft ook een heel mooi zacht effect!
Als je toch zo'n lijntje wil kun je misschien eens proberen met een stift-eyeliner. Die werken vaak makkelijker en dan kun je een wat dunner lijntje zetten!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 08:16

Glossi schreef:
Volgens mij wel.. ik had de aller lichtste kleur die er was. Was ook nog in de counter zelf advies gaan vragen over foundations maar ze zeiden dat alles te donker voor mij was 8)7 Een foundation vinden is echt een hel voor mij. Ik gebruik nu iedere keer self tan dus kan nu lekker alles gebruiken wat ik maar wil. Heel erg fijn! Maar ik gebruik natuurlijk niet het hele jaar door self tan. Soms heb ik er ook geen zin in en dan ben ik een bleekscheet :+ Dus ik hoop dat ze die witte face en body foundation hebben en me moeder die mee kan nemen en anders word het Nars Siberia :Y)

wow dan ben ik wel erg benieuwd hoe bleek jij wel niet bent :P

ik kan gelukkig prima uit de voeten met l'oreal true match

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:49

Dan moet je idd wel heeeel bleek zijn :))
Ik ben ook echt super benieuwd naar Nars sheer glow.. zo'n spijt dat ik m niet gekocht heb toen ik de mogelijkheid had Ö

Ik ben vorige week weer 3 tintjes bruiner geworden :+ Een tint per dag _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:12

Oh dat doe je goed navatu! :D
Jammer dat ik niet van die Nars sheer glow af wist anders had ik hem even in Barcelona bekeken :Y)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 23:48

Sheer Glow is echt superfijn :+: , ik heb hem nu in mijn winterkleur maar denk dat ik er ook nog een bij ga halen voor de zomer alvast. :D Al heb ik ook nog 2 fijne foundations staan in zomerkleur.. :o

Iemand hier trouwens die zo'n paletje heeft van die nieuwen van Chanel? Ik wil er een kopen, maar twijfel heel erg tussen Vendome, Gabrielle en Riviera.

Navatu: Snel gedaan! Ik wil ook bruin worden weer, zit nu toch wel echt op mijn diepte(lichte? :P )punt qua kleur.

Dizzy505: Misschien zou je kunnen zoeken op tutorials voor hooded eyes?

Volgensmij worden er trouwens ook helemaal niet zoveel echt lichte foundations gemaakt.. Van de 3 foundations die ik nu gebruik heb ik van 2 de lichtste tint (Lancome teint miracle en chanel vita lumiere aqua), en ik ken best nog wel wat mensen die lichter zijn dan ik. In de zomer word ik ook nog vrij bruin, zo extreem licht vind ik mezelf helemaal niet. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 23:49

Ik moet sowieso met drogisterij foundations altijd de lichtste hebben, en dan hebben ze vaak ook nog eens de verkeerde ondertoon. In de winter staat een koele me wat beter, in de winter een wat warmere. Terwijl qua kleding, oogmake-up en lippen ik wel weer warme kleuren "moet" hebben omdat het anders niet zo mooi staat. Toch gek :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 00:08

Misschien dat dat komt doordat wanneer je bleker wordt je ook wat meer rode plekjes ziet en roze wangetjes enzo, en dat je huid daardoor ook meteen wat koeler lijkt? Ik ben in de zomer ook duidelijker geel dan in de winter, maar heb het niet zo erg volgensmij. :P

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 00:28

Haha heb natuurlijk een half jaar in Miami gewoond en zit natuurlijk nog maar 2 maanden in NL, waar ik wel weer compleet wit geworden was.. maar het ging wel heel snel om weer terug bruin te worden haha :D 3 dagen zon was genoeg :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 00:29

Voor dit topic kende vroeg ik me altijd af hoe hele bleke mensen dat deden... Ik zit meestal gewoon op een van de lichtste foundation , een na... En ben toch echt getint

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 00:41

Vind mezelf niet echt donker en ik zit toch altijd in de donkerdere tinten. Die wat ik nu heb is ergens in de donkerste tinten en zelfs nog te licht in de winter, moet nieuwe halen maar in de winter kan het net en in de zomer draag ik het eigenlijk enkel voor mijn oogschaduw op z'n plek te houden. _O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 12:31

Ik kan van de drogisterij foundations hier in Nederland alleen Max Factor gebruiken, en dan de lichtste kleur, nummer 40 geloof ik. Heb in Australië wel meer lichte foundations gevonden, heb nu onder andere een kleur van covergirl die goed is, ook de lichtste. Poeders heb ik ook daar gekocht, even goed ingeslagen.
Als ik hier foundation of poeder wil kopen kan ik nu eindelijk bij Douglas Smashbox kopen, al is die wel schrikbarend duur hier vergeleken met Amerika...

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:19

Haha ik wou eigenlijk zo'n oogschaduw palette van Chanel kopen, kom ik thuis met dit :o :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wel blij met mijn aankopen. :D :D